Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
RIMI varastab
 
Teie rahakotist! 03. oktoober 2006, kl 19.31
RIMIs, mis asub sadama juures varastatakse julmalt Teie rahakotist!

üleeile oli Tiramisu kook letis 23.90 aga kassas juba 28.90 ja täna lehtsalat potis oli letis 5.90 aga kassas ikkagi 9.90

arvake kas infopunkt vabandas, oh ei, teatati veel, et see neil remondiga seotud! kummaline küll, et remondi ajal võib inimesi lihtlabaselt petta!

no miks küll muudeti Citymarket Rimiks.. niiii kurb!
 
paks kass 03. oktoober 2006, kl 19.42
tarbijakaitse neile kaela, mingi remont pole vabandus. no krt, ega hinnasilte ei remondita.
 
müüja 03. oktoober 2006, kl 20.48
muide kliendil on õigus nõuda, et kaup talle müüakse sellise hinnaga nagu on väljas. kuid jahh ex see tuleb kohe kassas korda ajada
 
mina 03. oktoober 2006, kl 21.20
viimasele vastuseks, et ei ole kliendil enam ammu sellist õigust, et sildi järgi õiget hinda taga ajada. viimase seaduse kohaselt sõlmitakse ostumüügitehing ostja ja müüja vahel, st. nii nagu müüja ütleb ehk kassasüsteem näitab.
 
Cy 03. oktoober 2006, kl 22.30
Seal samas Rimis üks kassamammi nõudis saiakese eest 45 krooni kunagi :D Nõudsin õigust siis ja tema veel väitis, et ma ise olevat sellise hinnaga saiakese kaalunud. Minu sõna jäi lõpuks ikka peale.
 
oot-oot 03. oktoober 2006, kl 22.31
ostja saab ikka selle hinnaga mis sildil kirjas, nii on
 
to mina 03. oktoober 2006, kl 23.02
Kustkohast pärineb sinu toeeria?
Selle kohaselt võiks siis üks saiake ka 450 krooni maksta, kui kassapidaja juhuslikult eksib.
Et siis mina kui klient maksan aga rõõmsasti mida iganes kassapiiga minu käest küsida julgeb.
Kas sa mõtlesid ka enne kui kirjutasid???
 
k 04. oktoober 2006, kl 00.18
ega kassapidaja hindasid tee ,need ikka kõrgemalt,ja eksida pole võimalik triipkoodi järgi tuleb ka hind mis juba siseastatud käsitsi ei lööda hindu see oli vanast,aga nüüd arvutit
 
. 04. oktoober 2006, kl 00.56
Asjale jääb see hind, mida kassas aparaat näitab, kui ostjale see hind ei meeldi võib ta kauba ostmata jätta. Kui ostja saaks nõuda seda hinda, mis poes kauba juures on, siis käiks kõik ostjad oma hinnasiltidega ringi: meisterdad aga kodus valmis, paned kauba juurde ja siis nõuad, et 10 000 -ne telekas sulle 1000 krooniga müüdaks.
Tartu Rimis on ühed suhkruta moosid kassas paar krooni kallimad, kui sildil näitab, seda juba pikemat aega, keegi vist ei viitsi öelda ka, et parandage silt ära. Ise pole ka viitinud mainida.
 
vinski ülelinna 04. oktoober 2006, kl 08.05
mis sadama rimis? IGAS rimis sama jama ju :S nii tartus kui tallinnas. mul vähemalt igal teisel korral mingi hind jälle vale. mõnikord viitsin infoletist läbi käia, enamasti mitte.

samas on rimi ikkagi parem kui selver ja prisma, nii et käin ikkagi seal edasi. vaatamata nendele petmistele, mis seal toimuvad. muide, kuna seal ikka kohutavalt palju valesid hindu (ja siiani pole kordagi minu kasuks eksitud, ikka ainult poe kasuks), siis tundub, et neil ongi selline taktika, et väljas odavam hind, arvutis kallim.
 
kuss 04. oktoober 2006, kl 09.15
mina tatsun alati infoletti ja alati olen vaheraha ka tagasi saanud, pole probleemi ( samas ega ma nii kergelt ka oma jonni ei jäta:))
 
Kim 04. oktoober 2006, kl 09.39
Kuidas te küll viitsite nende paari krooni pärast sedaviisi tõmmelda? Või suisa hakata infoletis mingit vahe kinnimaksmist nõudma? Elu nii igav, aega nii palju?
Ma alati muigega vaatan neid, kes peale kassatšeki kättesamist hakkavad seda hoolega kontrollima. No ei ole normaalse inimese tunnus! Katuse all peab midagi väga sassis olema.
 
to Kim 04. oktoober 2006, kl 09.54
ja poel niimoodi salaja hinnale otsa panna on normaalne? ma põhimõtte pärast kontrollin alati hinnad üle. no kaua võib? mõnda soodustoodet ostan just hinna pärast proovimiseks. ja miks peaksin ma siis selle eest rohkem maksma?
 
To Kim 04. oktoober 2006, kl 10.19
ja sinul on ilmselt niipalju raha, et need mõned kroonid veerevad niisama taskust sisse ja välja.
 
Uss 04. oktoober 2006, kl 10.21
Kim, mis paarist kroonist sa räägid? Põhimõtteliselt õigustad vargust? Mul mees just pani Haabersti Rimis tähele, et enamus inimesi hakkas kassatsekki uurima. Küsis veel, et mis värk on ja vaatas ise ka. Fakt on see, et kassades tõmmatakse üsna nahhaalselt ja rahvas on sellest teadlik.
 
mina ka 04. oktoober 2006, kl 10.47
ei viska kunagi tshekki kohe ära ja tihtipeale uurin kohe peale ostu üle. ja oi-oi, kuipalju tõmbamist nii on välja tulnud, suurim vahe vist pea paarsada krooni, kui soodushinnaga kaubal soodustust maha ei arvestatud (tegu oli riideesemetega). ja seda kõike nii Selveris, Prismas kui Rimis. kusjuures paljudele kindlasti üllatav, aga siin paljusõimatud Säästu aka Saastamarketis pole tõmbamist siiani juhtunud. ja minu arvates pole see imelik, sest miks peaks seda normiks pidama, kui pood (kassapidaja) iga kliendi pealt paar krooni tasku paneb?
 
* 04. oktoober 2006, kl 11.27
1) võlaõigusseaduse järgi sõlmitakse jah tehing kassas,kui hind ei meeldi, jäta kaup kassasse ja mine - käed taskus - minema.
2) kassapidaja ei saa ühtegi krooni ega senti taskusse panna, kui kassas on hind kõrgem võrreldes sildil olevaga just eelpool mainitud EANkoodi ehk siis triipkoodi tõttu. Kusagil maapoes, kus hind käsitsi sisse löödakse, seal võibolla tõesti saab kassapidaja õnnelikuks :)
3) need, kes infoletis kisamas käivad, teadku, et see "vahe", mis neile tagasi makstakse, tuleb põhimõtteliselt infoleti töötaja taskust(kui ta just pärast trikitama ei hakka ja väikse pettusega oma tööandjalt seda raha tagasi ei saa), sest aruandluse järgi kõik klapib ja raha üle ei ole.
4)kui hinnad erinevad, võiks ikkagi seda poe töötajale öelda, alati ei pruugi see hüüdja hääl kõrbes olla, vahest parandatakse ära ka :)
Tänud tähelepanu eest!
 
mann 04. oktoober 2006, kl 12.34
no aga kui osta nädala toiduvaru korraga ära, ei jõua jälgida hindu, mis ilmuvad kassa ekraanile ja samas meenutada riiulil olevat hinda. nujah, eks siis teinekord lihtsalt tagastan infoleti töötajale oma vorstid ja pudingud, kui raha tagasi anda ei taheta. aga minu meelest on tegu ülima nahhaalsusega.
 
Dame Ali 04. oktoober 2006, kl 12.52
noh, ma ka põhimõtte pärast käisin täna neile ütlemas, et teate, silt selline, eelmisel nädalal sai ka sildil näidatud hinnaga ostetud kuid täna näitab kassas miskipärast kallimat hinda, et milles asi...

poel on täielik õigus muuta oma kaupade hindu KUID saalis võiks siis ka õige hinnasilt olla
 
mida veel... 04. oktoober 2006, kl 13.09
Ega kassapidajad siis süüdi ei ole, nemad löövad ju ainult kauba kassast läbi ja ei pruugi ju teadagi mis hinnasilt kauba all oli!
 
kuss 04. oktoober 2006, kl 13.18
no näiteks olen mina maksnud( mitte küll rimis) aga 50g Gurmans tee eest 300,- poodi helistades turvalindilt vaadates tuli välja et teenindaja oli kaalunud mulle shampooni ja selle gurmans tee alla sisse löönud (ma ei leia, et ma ei peaks firmalt raha tagasi nõudma, pole nagu põhjust neile seda kinkida)- asi on põhimõttes mitte isegi rahas!
 
eluks ajaks meede jäänud 04. oktoober 2006, kl 13.50
Ostsin teed 15kr pakk, 10 tk. Hakkasin juba poest väljuma,arve tundus suur. Oligi. Teepaki hind oli 36.kr. seega 150kr.sai 360.- kr. Tehti selgeks, aga meil kassas selle hinnaga, riiuli hind olevat vahetamata. Lõpuks õiendasin nii palju, et sain ikka 15 kr. hinnaga.

ÕPETUSEKS: RIMIS PEAB VÄGA TÄHELEPANELIK OLEMA HINDADE SUHTES, seega et mitte end närvi ajada, pigem mitte Rimit külastada.
 
ostja 04. oktoober 2006, kl 13.55
RIMI -s on ülisuur risk uskuda neid hindu, mis riiulitel on. See on öö ja päeva vahe. Ja mitte üksikud juhud, vaid lausa valdav. Ei käi enam seal
 
kes oskab? 04. oktoober 2006, kl 15.01
palun kes oskan selle jutu siin kõik linki panna ja Rimisse infomeilile saata?
Ehk pole nad probleemi teadvustanud ja asi muutub?
 
muska 04. oktoober 2006, kl 18.34
Autor: k
Aeg: 10-04-06 00:18

ega kassapidaja hindasid tee ,need ikka kõrgemalt,ja eksida pole võimalik triipkoodi järgi tuleb ka hind mis juba siseastatud käsitsi ei lööda hindu see oli vanast,aga nüüd arvutit


Nagu teada, teevad hindasid hoopis spets inimesed (hinnategijad) või siis vanemmüüjad. ja kui nemad panevad hinna valesti, siis järelikult nende viga. Või juhtub hoopis nii, et jüris muudetakse (näiteks tunni pealt) mingid hinnad kallimaks (või vahest ka odavamaks) ja siis poodi sellest KOHE ei teavitata, siis jääb ka pood jänni oma valede hindadega ja seda klientide sõimu ei jõua keegi kannatada. Kuda sa tead hinnasilti uut teha, kui sa ei tea et hinnad on muutunud??
 
kaubandusele lähedal olev 04. oktoober 2006, kl 19.52
see raha kassapidaja/infolaua inimese taskust küll ei tule.
hinnad muutmata tihti kampaaniaperioodidel. nt täna algas Rimis uus kampaania, Mammut jne. Hinnad muutmata ka tihtipeale teises suunas, et hinnasilt on suurem, kui hind, mis kassast läbi läheb.

tarbijal on õigus saada hinnaga, mis on hinnasildil.
igapäevaselt ma tshekki ei kontrolli, kuid mõnikord olen sellise hinnavea tuvastanud ning siis ka alati vabandatud ning läbi pea-kassa inimese olen selle toote ka odavama hinnaga saanud.

ja hinnaprobleemid ei ole ainult Rimis, vaid ka Selveris, Prismas jne... Palju sõltub, ma usun, poepersonalist, vanemmüüjast. Mõnes kohas paremini, teises halvemini.
 
Rinaldo di Giordano 05. oktoober 2006, kl 02.49
Müüja on kohustatud andma sellise hinnaga, mis on hinnasildil ette näidatud. Arvutisse võib olla küll uus hind sisse löödud, kuid saalitöötaja lohakuse tõttu (sageli pannakse uus hind vana peale ja uus võib vahelt välja kukkuda) ei ole hinnad vastavuses. Minul on olnud mitmeid juhused, kus olen ka 20 senti keeldunud juurde maksmast ja vajaduse korral vestelnud ka juhatajaga. Võitjaks olen alati jäänud mina ja kavatsen selliselt nõuda õigust ka edaspidi. Asi pole rahas, vaid põhimõttes.
 
DonaldJew 31. detsember 2024, kl 07.14
Willkommen auf <a href="https://fotodonnenude.com/redhead/labbra-rosse-di-figa-grassa-esclusiva-pornografica-archivio/">labbra rosse di figa grassa nude xxx</a>, der ultimativen Plattform für heiße Galerien. Unsere frechen Darstellungen zeigen attraktive Damen, die sich in intimen Darstellungen präsentieren.
 
AnthonydeW 01. veebruar 2025, kl 00.35
The layout's a walk in the park, so I can navigate different categories with zero effort. <a href="https://milfsnaked.com/patsy-cockload-wife-nude-pics/">patsy cockload wife photos </a> pumps out new sets like clockwork, so there's always something different to unearth—I'm basically never left repeating the same stuff.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!