Halb kogemus
Ettevaatust - FedEx
Ohver 13. detsember 2006, kl 17.29 |
Kui plaanite midagi välismaalt tellida, vaadake hoolega, et saatjaks poleks märgitud FedEx kuller. Mõnel pool netist ostes on kohaletoimetajaks vaikimisi FedEx ning muuta seda ei saa. Sel juhul jätke parem ostmata, on väiksem kaotus. Muidu igati mõistlik firma on Eestis esindatud sisuliselt kuritegeliku organisatsiooni poolt. Kauba kättesaamiseks läheb kolossaalselt aega, raha ja närve. Mõned ilmekad kogemused siin: http://eestifoto.paper.ee/sein/read.php?f=5&i=4676&t=4676
siska 13. detsember 2006, kl 22.07 |
Sama siin 14. detsember 2006, kl 09.11 |
3 14. detsember 2006, kl 11.46 |
Minul ei ole Iirimaale tellides, ega siit USAsse saates mingeid probleeme kunagi olnud FedExiga. Eestis on vist mingid bürokraatidest matsid sinna tööle palgatud.
Kui tollimaksu maksta vaja olnud, siis on FedEx lihtsalt arve saatnud ja asi vaks.
Võibolla saatja oli jätnud midagi tegematta - üüratu paberimajandus ju, kolmekordsed koopiad mitmetest dokumentidest tollile.
Kui tollimaksu maksta vaja olnud, siis on FedEx lihtsalt arve saatnud ja asi vaks.
Võibolla saatja oli jätnud midagi tegematta - üüratu paberimajandus ju, kolmekordsed koopiad mitmetest dokumentidest tollile.
Vaatleja 14. detsember 2006, kl 15.18 |
tropp 14. detsember 2006, kl 16.36 |
to tropp 14. detsember 2006, kl 20.42 |
krutski 15. detsember 2006, kl 06.14 |
Ei iial enam 02. juuli 2018, kl 13.21 |
FedeEx-iga tellides tuleb pakk Eestise küll kiiresti, kuid siis algab lõputu õudus, mille järel ei soovi enam iial mitte ainsamatki asja selle kaudu tellida. Mis kasu on tellitud eseme kiirest Eestisse jõudmisest, kui seejärel hakkab räige penetratsioon ajude lammutamiseks, lisaks täiesti absurdsed teenustasud.
Maksta selle eest, et saada hulk aega enne kättesaamist telefonikõne, et pakk on Eestis? Ei, aitäh. Mingisugust automaatsust seal pole, täiesti ülekiidetud haip.
Kuna kogemusi varem polnud, kuulasin paari tuttava soovitust, et FedEx. Pärast tuli välja, et üks on elukutseline tolliasjade ajaja, teine on niisama hõreda mõistusega fänn. Tavatarbija ei soovi sellist jama, on vaja lihtsat teenust, seda mõistliku tasu eest.
Maksta selle eest, et saada hulk aega enne kättesaamist telefonikõne, et pakk on Eestis? Ei, aitäh. Mingisugust automaatsust seal pole, täiesti ülekiidetud haip.
Kuna kogemusi varem polnud, kuulasin paari tuttava soovitust, et FedEx. Pärast tuli välja, et üks on elukutseline tolliasjade ajaja, teine on niisama hõreda mõistusega fänn. Tavatarbija ei soovi sellist jama, on vaja lihtsat teenust, seda mõistliku tasu eest.
Maie Põld 22. november 2021, kl 18.36 |
Lisa postitus