Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Maxima ruulib.
 
maximilian 07. veebruar 2007, kl 08.12
Ei tea, kas julgen teemat siia üldse püstitada, et äkki normaalne eestlane sellises poes ei käigi.
Nimelt läksin eile Maximasse, et osta sealt odavaid komme külla minekuks.
Tegin siis nii, et võtsin kilekoti ja hakkasin komme (umb. 5-6 tk igast sordist), mis kõik olid ühe ja sama hinnaga (49.90) kilekotti toppima.
Suured sildid rippusid kommikastide juures, et "Kommide katsumine kätega ON Rangeltkeelatud" ja "Kommide maitsmine ON rangelt keelatud". Ok, saan aru, lusikat, et kühvlit kommihunnikute juures aga ei olnud. Ei tea, kas oleks pidanud siis kommid kuidagi hea sõnaga ise kotti meelitama või kasutama mustkunsti võlujõudu?
Ise siis (loll nagu ma olen), mõtlsin, et panen kõik kommisordid, mis kannavad ühte hinda, ühte kilekotti, sest eriti jabur oleks iga 5 kommi pärast uus kilekott võtta ja erinevatesse nutsakatesse siduda. Mõeldud, tehtud. Sumasin lolli peaga kõik ühte kilekotti, no mis seal vahet, kui hind on nagunii kõigil kommides sama?!
Läksin rõõmsalt kassasse maksma, kui jõudsin maksmiseni hakkas venelasest kassiir täiest häälest röökima, et "Kes neid komme nüüd kaaluma peab?", "On ju kirjas, et eraldi kilekottidesse" jne. NB! Kusjuures sellist silti ei olnud kommide juures kohe kindlasti, või kui oli, oli äkki ainult vene keeles. Kommide juures oli ainult silt, et ei tohi sõrmedega katsuda ega maitsta. Viskas mulle kommikoti nina ette ja käskis kommid kõik erinevatesse kottidesse ümber sorteerida.
Vot siis lõi küll s*ta keema, krt, esiteks, pole nendele müüjatele päevagi vist elementaarse viisakusekoolitusi korraldatud, teiseks kujutan ette, et keeleinspektorid tunneks suurt huvi sealse keelekasutuse asjus. Mitte ükski müüjatest eesti keelt ei valda. Keeleinspektsioonil oleks selle poeketiga küll tööpõld lai. Lisaks kõigele hakkasid kõigi kolme kassa müüjad kui ühest kõrist kaasa kaagutama, et mingu ma ikka lugegu uuesti silte ja et on küll kirjas, et kommid eri kottidesse vaja panna jne.
Ppole jälle tükil ajal ennast niimoodi välja vihastanud, nagu eile. Kerge käeliigutusega viskasin müüjale selle kommikoti tagasi, nagu tema mulle oli selle "ulatanud" ja marssisin poest minema.
Fakt on see, et sellesse kauplusteketti minul pole jälle enam tükk aega asja. Loodan, et armid aastatega paranevad!
 
Margit 07. veebruar 2007, kl 08.20
Aga müüja äkki ei teadnud, et sinu valitud kommid kõik ühe hinnaga? Vaevalt, et KÕIK letis olevad kommid seal ühe hinnaga olid, sellest ka see ärritus, et klient kõik ühte patta topib. Sina oleksid pidanud ütlema, et kõik kommid ühe hinnaga. Ja noh, Maxima teenindus on ju teada-tuntud oma halva teeninduse ja suhtlemise (õigemini suhtlemispuudulikkuse) pärast. Vaata või http://www.tarbija24.ee/tarbija24_forum.php. Kuigi ma ise pole halva ja ebaviisaka teenduse osaliseks saanud, siis on küllalt inimesi, kes seda on kogenud.

No ja miks seal käiakse. Eks seal käivadki inimesed, kes neelavad alla müüjate repliigid, sest see poekett on odavam.
 
maximilian 07. veebruar 2007, kl 08.23
Ah jaa, ütlesin seda kohe,et kommid kõik siin kotis ühe hinnaga, see teda ei huvitanud, hakkas ikka räuskama. Mina muidugi ütlesin seda eesti keeles, mine tea, äkki ta ei saanud arugi, mida ma talle ütlesin?
 
Talvike 07. veebruar 2007, kl 09.03
No minu arvates käib kogu laoseisu arvestus automaatselt, st. kui kaup kassast läbi läheb, siis toimub ka muudatus lao seisus, seega on ju arusaadav, et erinevad kommid koos ei lähe mitte..., aga see muidugi ei õigusta miskitmoodi müüjate ebaviisakat käitumist. Tulge Tartusse - siin oskavad küll kõik maxima müüjad eesti keelt.
 
Maie 07. veebruar 2007, kl 09.12
Kulge ma näen ainsat lahendust selles, et maksimas mitte käia...
 
kriibi-kraabi 07. veebruar 2007, kl 09.38
viisakas ostja(külaline) järgib poes(külas) olles poe(pererahva) reegleid. Või oli lugemisega raskusi?
Kuidas see müüja oleks pidanud kindlaks tegema, et sa sinna odavate kommide hulka kalleid ei olnud ära peitnud.
Ju sa selline vaene ja nälginud välja nägid, et sinuga venelane(oi õudust nüüd!)räuskama hakkas.
Käin pidevalt Maximas ja ei ole ainsatki tüli näinud ega endal tekkinud. Väga hea pood on, seda Tartus.
 
Cynthia 07. veebruar 2007, kl 09.39
Keeleinspektsiooni peab ja tulebki kaevata! Ehk hakkavad siis need tiblad eesti keeles suhtlema ja kui ei hakka, siis isake Putin ootab neid! Mulle meeldib Maxima odavate hindade pärast ja tegelikult suht-koht normaalne kaubavalik on minu jaoks. Kuigi teenindus on alla igasugust arvestust!
 
Minni 07. veebruar 2007, kl 10.07
Ma Tartus Veeriku Maximas käinud, sest asub nii kodu lähedal. Aga šokeeris juba esimesel külastusel asjaolu, et kassas summa vene keeles öeldi - justkui Tallinnasse oleks sattunud! Tartu jaoks harjumatu.
 
Dame Ali 07. veebruar 2007, kl 10.13
Talvike ainukesena jagas põhjuse ära

aga mulle Maxima meeldib, mu kodupood ju - õpetab mulle iga päev kannatlikkust ja tolerantsi
 
ka ostja olin 07. veebruar 2007, kl 10.35
Aga mina ka käisin erinevaid komme ostmas samast poeketist,ja väike laps mul ise valis kõiki erinevaid sorte,5-6 tk,ja panime kõik eraldi kottidesse,ja kassasse maksma minnes vaatasid ostjad küll väga imelikud,et mis sa raiskad siin om 2 kommiga kotid aega,ja ega see müüja ka eriti õnnelik polnud,aga ega ta midagi öelnud ka.
 
nax 07. veebruar 2007, kl 10.36
Aga mulle Maxima ei meeldi...
 
Karen 07. veebruar 2007, kl 10.42
Jaa, Maxima on lahe pood :) Ma ostsin sealt ükskord kartuleid, mis olid võrku pakitud. Siis kassapidaja räuskas ja tegi nägusid, et kartulid tegid kassalindi mullaseks. Nagu mina oleksin olnud süüdi, ise nad neid niimoodi müüsid.

Aga see ongi vene eripära. Peterburis ka müüjad karjuvad, kui sul pole neile nt neile vajalikku kogust kopikaid ja rublasid lisaks anda, et neil oleks mugavam tagasi anda.

Jube on ainult see, et Eestis peab sellist asja nägema.
 
vux 07. veebruar 2007, kl 10.44
rõve pood, need venkud tulex oma maale ükskord saata
 
Norija 07. veebruar 2007, kl 10.53
Teemaalgataja tegi lõpuks igatahes õieti, selge see, et kui müüja viisakalt käituda ei oska, siis sellest poest ka kaupa ei osteta.
Aga eksootika mõttes on see päris huvitav pood. Korra aastas käia või nii.
 
maali 07. veebruar 2007, kl 10.55
ma lähen alati maxsimasse kui tahan vene keelt kuulata ja kassas tüssata saada ja need müüjad kisuvad seal omavahel ka üsna valjult,huvitav koht ja käin Tartus sõpruse maximas.
 
elle 07. veebruar 2007, kl 11.00
Talvikesel õige jutt. Laoseis läheb käest ära kui kõik ühe hinnaga asjad ühte patta sumada. Aga müüjad ja muidu kord on seal tõesti alla igasugust arvestust.
 
hm 07. veebruar 2007, kl 11.15
Aga Viljandis on nüüd ka Maxima, avar, teenindus oli viisakas, müüja juhtus eestlane olema...Saab küll kui tahetakse.
 
kuulge 07. veebruar 2007, kl 11.23
Mulle ka see pood ei meeldi, kuid ainuke pood kodu lähedal ja olen sunnitud seal käima, kuid klientidel võiks ikka ka seda va arukest peas olla. Kuidas pärast inventuuri teha ja üldse aru saada, mis sul seal poes on, kui müüja müüks ühe nime alt erinevaid komme või nt eri värvi paprikaid jne. Kui oleks kirjutatud kaalukommid kilohinnaga see ja see või paprika hinnaga see ja see, siis võiks kokku panna, lihtne ju.. kallid kõrgelt haritud delfikad
 
käbi 07. veebruar 2007, kl 11.30
Mu meelest on selle poeketi peale juba niipalju kaebusi tehtud, kaasa arvatud keele probleemid. Aga midagi nende tibladega ette ka ei võeta. Tõtt öelda ei häirikski mind see nii palju, et nad keelt ei oska, kui see, et käitumine on alla igasugust arvestust. Üheski teises kaupluses pole nii ülbeid teenindajaid ega nii valesid hindu riiulitel. Vanad soodustuste hinnad jäetakse alati riiulitele, siis hiljem kassas selgub, et ammu hind muutunud juba. Ja tegelikult on tarbijal siiski õigus saada selle hinnaga, mis riiulil - küll aga Maxima taolistele seadustele ei allu.
Pole külastanud seda kauplust mitu kuud, kuna Männikul on tõelised ahveristid seal tööl. Kuid siiani, üksi mõte sellest kauplusest tekitab vastikuse tunde.
 
x 07. veebruar 2007, kl 11.40
normaalne ju, et kui erinevat sorti kommid, tuleb eraldi panna ja eraldi kaaluda.kui nt tomat, kurk ja kapsas sama hinnaga, ei aja ju ühte kotti.
 
anna 07. veebruar 2007, kl 12.13
Tea mis peenike laoseis seal Maximas siis õige on.
Rimis on osad Laima kaalukommid samuti ühe hinnaga. Alati olen erinevad ühte kotti pannud. Kaaluda tuleb Rimis ise ja ei kisa kaal eesti ega vene keeles, kassapidajast rääkimata.
Aga jah..Maxima ja Double Cofee..millega me need ära oleme teeninud..
 
jah 07. veebruar 2007, kl 12.21
rõve koht küll, aga ühed kaalukommid on seal mu lemmikud... sellised suurema mõõtmega ja linnupiima omad. nämma
 
re 07. veebruar 2007, kl 12.43
Imelik, siinkohal tahaks ka ostajt noomida, kui kartulisalat ja rosolje on ühe hinnaga, siis kas sa need paneksid ka läbisegi ühte karpi? Ja samas jube ju kui kõik kommid läbisegi ostetakse, ainult seepärast, et hind sama on, vaene kauplus, milline seis siis seal laos võib olla ;)
 
ttt 07. veebruar 2007, kl 12.55
Ma Konsumist ostes laon ka Laima erinevad kommid ühte kotti ja siiani ei mingeid probleeme. Nüüd siis tean, et Maximasse sattudes tuleb kõik eraldi panna :)
 
a 07. veebruar 2007, kl 13.22
äkki lihtsalt kassapidaja pole tähele pannud, et erinevad sordid ühes kotis?
 
kats 07. veebruar 2007, kl 13.45
Mis lao seis?Olen Rimist ja Prismast kaalukommid (Fazer,Laima,Kalev,firmat ei tea aga need kummikommid jne.), mis on ühe hinnaga kõik ühte kotti pannud ja keegi pole kunagi kassas midagi öelnud.Kas te teate,et seal Maximas peetakse mingisugust erilist arvestust nende kaalukommide osas või?
 
vaimse puudega 07. veebruar 2007, kl 14.04
Eelnevalt on siin sõna võtnud valdavalt idioodid.
Tehke endale selgeks, et igal kommisordil on oma kood ja müüja saab vaid niimoodi need kommid kassast läbi lüüa. Kommid on pärit erinevatelt tootjatelt Venemaalt, Ukrainast, Lätist, Leedust ja Eestist, aga kuidas peakski üks kisakõrist ostja selle peale tulema, et absoluutselt igal asjal poes on oma kood. Iga pood muidugi müüb kaupa oma reeglite järgi ja kui ühe tootja erinevad kommid on ühe hinnaga, siis saabki osta neid assortiina.
Mis puutub aga keeleoskusesse, õigemini küll selle puudumisse, siis näitab see küll pigem inimese enda rumalust. Ma olen sellega nõus, et ka Maxima müüjad peavad oskama riigikeelt. Paraku kõik nad ei oska, aga näiteks mind ei takista see fakt seda poodi külastamast. Mina suudan suhelda ka vene keeles kui see peaks vajalikuks osutuma. Ka suudan ma konflikte intelligentsemalt lahendada kui teemaalgataja.

ja katsile.
ka kummikommid on erinevate hindadega. Ja erinevate hindadega kommid tuleb ka Rimis ja Prismas eraldi kotti panna.
 
kroooooks 07. veebruar 2007, kl 14.07
panin sügisel säästukas ühe hinnaga murelid(kollased ja punased) ühte kotti ja kassapidaja sorteeris sõnagi lauumata need eri kottidesse, neid oli ikka üle kilo..
pikk järjekord kogunes minu selja taha
 
to vaimse puudega 07. veebruar 2007, kl 14.12
Loomulikult tuleb ERINEVATE hindadega kommid erinevasse kotti panna.Jutt oli ju sellest,et hind kommidel on sama.
 
to to vaimse puudega 07. veebruar 2007, kl 14.15
Kuule, sa loe veelkord läbi ka teemaalgataja pihtimus, et tegu oli ERINEVAT SORTI kommidega, mis sest et hinnad erinesid.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!