Halb kogemus
Automaatkäigukastiga sõitmine.
ei oska 28. aprill 2007, kl 14.24 |
Mure siis selline, et pean sõitma autoga, millel on automaatkäigukast, aga olen ainult manuaaliga sõitnud.
Äkki keegi seletab ära, mida need tähed seal tähendavad ja kuidas ma siis käituma peaks? :P
Tean ise ka, et loll küsimus, aga ma tõesti ei oska ju.
Lihtsalt panen mingi D või N sisse ja vajutan gaasi?
Pidurdan, siis, mis tähe ma panema pean? Sama lugu tagurdamisega.
Kõikvõimalikud õpetussõnad tuleksid kasuks :)
Äkki keegi seletab ära, mida need tähed seal tähendavad ja kuidas ma siis käituma peaks? :P
Tean ise ka, et loll küsimus, aga ma tõesti ei oska ju.
Lihtsalt panen mingi D või N sisse ja vajutan gaasi?
Pidurdan, siis, mis tähe ma panema pean? Sama lugu tagurdamisega.
Kõikvõimalikud õpetussõnad tuleksid kasuks :)
:) 28. aprill 2007, kl 14.29 |
ma aint automaadiga sõidangi, aga tähti nagu ei mäletagi :)
kui sa pidurdad, siis ei pea mittemidagi muud tegema, lihtsalt ei käpi midagi, pidur alla, ja kui edasi tahad sõita, siis lased piduri üles tagasi ja gaasi.
tagurpidikäik on R, kui väga kauaks seisva mootoriga passima jääd, ja ka enne auto väljasuretamist, siis pane P (park), kauatöötava mootori puhul on endal mugav, ei pea jalga piduril hoidma, aga auto välja lülitamisel on väga oluline, et enne parkile lükkad. sõitmisel kasutati vist D-d...:S ma olen mitme automaatikaga sõitnud ja krt ei mäleta....
kui sa pidurdad, siis ei pea mittemidagi muud tegema, lihtsalt ei käpi midagi, pidur alla, ja kui edasi tahad sõita, siis lased piduri üles tagasi ja gaasi.
tagurpidikäik on R, kui väga kauaks seisva mootoriga passima jääd, ja ka enne auto väljasuretamist, siis pane P (park), kauatöötava mootori puhul on endal mugav, ei pea jalga piduril hoidma, aga auto välja lülitamisel on väga oluline, et enne parkile lükkad. sõitmisel kasutati vist D-d...:S ma olen mitme automaatikaga sõitnud ja krt ei mäleta....
oskan 28. aprill 2007, kl 14.31 |
Väga mõnus on linnas sõita. P-parkimine, D-sõitmine, N-neutraalne, R-tagurpidi. Pane käigukang D-asendisse ja muudkui anna gaasi, vajadusel pidurda, ristmikul võid N-peale lükata. Kui D-peal seisma pidurdad, siis välja ei sure, seda pole karta. Nagu mänguautoga sõidad. Ei mingit muret, et välja sureb või kallaku peal tagasi vajub.
ei oska 28. aprill 2007, kl 14.34 |
automaat 28. aprill 2007, kl 14.42 |
minul on käivitades ikka P peal, jalga hoian piduril. kui auto on käivitunud, lükkad asendisse D või R, olenevalt sellest, kas tahad edaspidi või tagurpidi sõita. kõik ülejäänu on nii nagu eespool kirjeldati. kui ristmikul või raudteeülesõidukohas jätad D peale ja hoiad pidurit all, siis ole hästi tähelepanelik, et sa jalga kogemata piduri pealt ära ei võta, muidu hakkab auto kohe edasi liikuma (ise panin ükskord kogemaa niimoodi ühele tagant sisse).
kreekaee 28. aprill 2007, kl 14.42 |
ei oska 28. aprill 2007, kl 14.46 |
rep 28. aprill 2007, kl 14.49 |
P - parking (parkimine)
N - neutral (neutraalne - ei liigu)
R - reverse (tagurpidi)
D - driving (sõitmine)
2,3 pole algajal vaja. Sõidetakse tavaliselt ainult D peal, valgusfoori taga jms hoiad lihtsalt pidurit all (muidu on selleks neutral, aga kõik ütlevad et mõttetu). kui seisma jääd siis lükkad P peale ja ongi kogu moos:) kui käid kuskil ära ja jätad mootori tööle, siis saab ka P peal olla.
N - neutral (neutraalne - ei liigu)
R - reverse (tagurpidi)
D - driving (sõitmine)
2,3 pole algajal vaja. Sõidetakse tavaliselt ainult D peal, valgusfoori taga jms hoiad lihtsalt pidurit all (muidu on selleks neutral, aga kõik ütlevad et mõttetu). kui seisma jääd siis lükkad P peale ja ongi kogu moos:) kui käid kuskil ära ja jätad mootori tööle, siis saab ka P peal olla.
nüüd vast oskan :) 28. aprill 2007, kl 14.51 |
:) 28. aprill 2007, kl 14.56 |
automaat 28. aprill 2007, kl 14.59 |
nüüd vast oskan 28. aprill 2007, kl 15.02 |
... 28. aprill 2007, kl 16.22 |
Undiin 28. aprill 2007, kl 16.30 |
xyz 28. aprill 2007, kl 16.48 |
Styg 28. aprill 2007, kl 16.59 |
onutaat 11. jaanuar 2021, kl 10.47 |
Olen 58aa. rooli keeranud, elukutselisena, ametiautodega ja hulgilt isiklikke. Kõik on manuaalid olnud, automaati pole proovinud. Täna sai uue auto eest raha ülekantud, auto poes olemas, nüüd ootan kutset. Sai automaadiga valitud (elukaasa nõudmisel), närv veidi sees kardan hakkab jalg värisema , poeparklas ehk proovida algul, teooria vast selge.
Ülla-ülla 13. jaanuar 2021, kl 15.17 |
Bidur 14. jaanuar 2021, kl 18.44 |
Vaat kui on ilma vahegaasita automaatkäigukast siis peab olema käsipiduril helisigna. Raisk ei tunneta muudkui vajutad gaasi. Ma räägi käisin Selvehallis Rappeli keskus tegi mo tengelpungale arapi nii et närvilisuses unus ära. No tulin siis Maarjamaa poole mõtlesin et panen sirge peal rullnokka kurrat mis jama on 240 jääb 140 puudu. Mopeedauto raisk Vaatan okulaarist mida tagant ka peegeldab raisk tuli rummus niikui tankil suitsukate. Jagasin matsu pointiks tõmbasin kärrsari pealt oo seier kukkus kohe 140 peale. Igaks juhuks sportkäiku ei hakand automaadil sisestama tea kui hulluks asi oleks läind sest peale sellist loomkatset olid tagumised suportid nullis.
Rha 15. jaanuar 2021, kl 02.20 |
Minu arust on halb variant see, kui oled parklas R-i peale unustanud, lased piduri lahti ja hakkad gaasi andma, no nii võib kellelegi otsa sõita.
Teine ohtlik olukord on siis, kui sul on käigukast D peal ja jalg piduril ja siis järsku hakkad autost välja minema.
Et seda R peale unustamist võib mõnel tekkida küll, kui näiteks foori tekib punane tuli ja oled paetumisjoonest kõvasti üle sõitnud ja siis otsustad natuke tagurdada (kui kedagi pole parasjagu tagant tulemas).
Teine ohtlik olukord on siis, kui sul on käigukast D peal ja jalg piduril ja siis järsku hakkad autost välja minema.
Et seda R peale unustamist võib mõnel tekkida küll, kui näiteks foori tekib punane tuli ja oled paetumisjoonest kõvasti üle sõitnud ja siis otsustad natuke tagurdada (kui kedagi pole parasjagu tagant tulemas).
Käimakott 22. oktoober 2021, kl 21.58 |
Mis on selles taunitavat kui mõni mehine mees soovib ja suudab autot ise juhtida mitte ei oota nagu äbarik et robot seda teeks Manuaalimees kõlab ju uhkelt ja meeldib ka naistele sest ainult laisad mehed ostavad oma elukaaslastele vibraatoreid Järgmiseks võetakse juhiuks ära, sest on odavam kere koostada ja autos olijad tegelevad sõidu ajal nagunii juba millegi muuga, kui auto juhtimisega. Suuna mudimisega näiteks. Olen volksumees ning seega kahe vasaku käega. õnneks üks neist nüüd vabaneb võimaldades tihedamat enesepilastust sõites oma lihttööle mõnusa halli diiseluniversaali rüpes. Olen seni elanud nii et pole pidanud puudutama neegrit, Kaljulaidi ega automaatkäigukasti. Loodan jätkata. Kuidas siis noored juhid käiguvahetust õppima hakkavad kui kõik tootjad sellised kastid ajaloo prügikasti heidavad? Mingi eritellimus manuaalkastiga õppeautosid hiinast? Palume väga vabandust et unustasime sünkronisaatoriteta käigukastide eritellimuse sisse anda ning oleme aastate jooksul eksamilt läbi lasknud kümneid tuhandeid juhte kes ei oska vahegaasi anda.
Käimakott 23. oktoober 2021, kl 08.13 |
Lisa postitus