Varia
Milline on Elisa e-mail?
J L 05. jaanuar 2024, kl 19.12 |
Tere.
Kas keegi teab milline on elisa e-mail? Oleks tarvis neile kirjutada üks selgitus ruuteri kohta mida nad ekslikult tagastamisele kuuluvaks peavad.
Kuskil nädal aega tagasi kirjutasin neile minu teenuslepingus olevale info@elisa.ee e-mailile kuid sain vastuseks et see meiliaadress ei ole enam kasutusel.
Kuna mul on kõnehäire, siis telefoniteenindamisest ei tuleks midagi välja.
Ka esindusse minekul pole selletõttu mõtet.
Proovisin siis selles elisa kodulehel olevas vestlusaknas enda probleemi kirjeldada ja peale seda kui olin oma pika jutu sinna ära kirjutanud ja edastanud siis tuli sinna teavitus et hetkel on kõik klienditeenindajad hõivatud ja et kas soovite ootama jääda või jätate kontaktandmed ja me võtame teiega ise ühendust.
Kirjutasin siis sinna enda e-maili aadressi ja edastasin.
See oli kuskil poolteist kuud tagasi kuid nad ei ole mulle siiani vastanud.
Siis nädalake tagasi proovisin uuesti toda vestlusakent. Peale järjekordset enda probleemi kirjeldamist tuli sinna nüüd selline vastus:
"Mina olen Elisa vestlusrobot Annika. Mille kohta täpsemalt küsite?"
Ja selle all oli 2 valikut:
1. arve kättesaamise kanali/püsimakse
2. kontaktandmete muutmise
Kuna kumbki pakutud variant mulle ei sobinud siis ei jäänud üle muud kui see vestlusaken sulgeda.
Et siis nüüd ei jäägi muud üle kui teiste inimeste käest küsida et kuhu saab elisale e-maili saata?
Elisa kodulehel pole enam ühtegi e-maili aadressi millega nendega ühendust võtta saaks.
Kõik e-mailid mis aga elisa ise saadab, on automaatselt saadetud ja tulevad noreply aadressidega niiet neile vastata ei saa.
Mida teha??
Kas keegi teab milline on elisa e-mail? Oleks tarvis neile kirjutada üks selgitus ruuteri kohta mida nad ekslikult tagastamisele kuuluvaks peavad.
Kuskil nädal aega tagasi kirjutasin neile minu teenuslepingus olevale info@elisa.ee e-mailile kuid sain vastuseks et see meiliaadress ei ole enam kasutusel.
Kuna mul on kõnehäire, siis telefoniteenindamisest ei tuleks midagi välja.
Ka esindusse minekul pole selletõttu mõtet.
Proovisin siis selles elisa kodulehel olevas vestlusaknas enda probleemi kirjeldada ja peale seda kui olin oma pika jutu sinna ära kirjutanud ja edastanud siis tuli sinna teavitus et hetkel on kõik klienditeenindajad hõivatud ja et kas soovite ootama jääda või jätate kontaktandmed ja me võtame teiega ise ühendust.
Kirjutasin siis sinna enda e-maili aadressi ja edastasin.
See oli kuskil poolteist kuud tagasi kuid nad ei ole mulle siiani vastanud.
Siis nädalake tagasi proovisin uuesti toda vestlusakent. Peale järjekordset enda probleemi kirjeldamist tuli sinna nüüd selline vastus:
"Mina olen Elisa vestlusrobot Annika. Mille kohta täpsemalt küsite?"
Ja selle all oli 2 valikut:
1. arve kättesaamise kanali/püsimakse
2. kontaktandmete muutmise
Kuna kumbki pakutud variant mulle ei sobinud siis ei jäänud üle muud kui see vestlusaken sulgeda.
Et siis nüüd ei jäägi muud üle kui teiste inimeste käest küsida et kuhu saab elisale e-maili saata?
Elisa kodulehel pole enam ühtegi e-maili aadressi millega nendega ühendust võtta saaks.
Kõik e-mailid mis aga elisa ise saadab, on automaatselt saadetud ja tulevad noreply aadressidega niiet neile vastata ei saa.
Mida teha??
Lisa postitus