Minu pojal on mobiil juba paar aastat, alguses oli kõik OK, arved nii 150 ringis (koos kuumaksuga). Probleemid algasid siis, kui ostsime Tele2-st soodsa hinnaga (390.-) uue Motorola, millega kaasnes 18-kuune siduv leping (et selle aja jooksul saab aparaati ainult Tele2 lepinguga kasutada). Kahjuks on sellele aparaadile võimalik ka helinaid tellida (10 kr. lugu). Ja sms-i teel “killuviskamine” on, vähemalt nende sõpruskonnas, viimasel ajal kangesti moes. Pluss igasugu “mängud” – saada, ennusta, saad nänni... Nüüd ongi paar viimast kuud nii, et kõnesid on alla 100, aga igasugu sms-e ja tirimisi nii 300 eest või rohkemgi. Ei aita ähvardused, ei aita moraalilugemine. Ja kahjuks, nagu mulle just Tele2-st öeldi, pole neil sellist teenust, et operaatori poolt sms-ide või helinatellimiste keeld peale panna, limiidi miinimum olevat ka 400 ja see polevat operaatorile kohustuslik, vaid soovituslik.
Õnneks on uuematel aparaatidel võimalus määrata ja koodi alla panna numbrite ring, millele saab välja helistada, teistele helistamine on blokeeritud. Eks katsetan kuu aega seda moodust, jätan ainult paar-kolm hädavajalikku numbrit “lahtiseks”, kui see ka ei aita, eks tuleb siis uus mobiil lepingu lõpuni vanaemale anda, poisi jaoks kapist vana Nokia 2110 välja otsida, tolmust puhtaks pühkida ja kõnekaart sisse osta...