Feministi nurgake
shoppa.ee
muljed 15. märts 2013, kl 15.53 |
Kas olete sealt tellinud midagi? Parfüümid on seal küll kõige odavamad ning mingit saatekulu ka pole, mis on super.
Tellisin sealt paar lõhna u nädal tagasi, mingit teadet veel pole tulnud..seal tarneaeg ka alates 14 päeva vist (ehk lootsin, et tuleb kiiremini).
Kuidas olete rahul selle kohaga, kas kaup on ok?
Tellisin sealt paar lõhna u nädal tagasi, mingit teadet veel pole tulnud..seal tarneaeg ka alates 14 päeva vist (ehk lootsin, et tuleb kiiremini).
Kuidas olete rahul selle kohaga, kas kaup on ok?
tellija 15. märts 2013, kl 22.31 |
Tarbija 18. märts 2013, kl 20.17 |
Shoppa.ee - Maarek Oja 18. märts 2013, kl 23.10 |
Hea tellija, kes Sa kirjutasid siia kommentaari kl 22:31. Anonüümselt halvustada pole ilus. Mida tellisite Shoppa.ee-st, et ootate 6-ndat nädalat, millel oli Teie väitel tellimisaeg 1-5 päeva? Kuna Teil siin kontakte pole, siis helistage homme hommikul ja me kontrollime Teie väite üle, juhul kui see peaks kellegi süül tõesti nii olema nagu väidate, siis saate meilt kingituse ja võlgneme Teile vabanduse.
KÕIK PARFÜÜMID ON SHOPPAS ORIGINAALPARFÜÜMID, toome need sisse kahelt suurimalt Euroopa hulgimüüjalt, mis kahjuks võtab rohkem aega kui 3-4 päeva. Osad parfüümid on siiski ka meie laos olemas. Lähiajal lisanduvad valikusse ka teised ilutooted: kosmeetika, make-up, keha- ja nagahooldus jne.
Meie kaup on alati OK, garantiiga ja võimalusega see 14 päeva jooksul tagastada kui see Teile ei meeldi. Kui inimene pole pakendit avanud ja kaupa kasutanud oleme klientidele vastu tulnud ja kauba tagasi võtnud ka pikema tähtaja puhul, hetkel on arutlusel kauba aastane tagastamisõigus teatud tingimustel. Shoppa.ee on kindlasti 1. ja vist ka ainuke, kes toob hetkel teieni koju TASUTA ka suuremad asjad kui vaid koolutaja või kingapaari, ka mööbel tuleb Shoppa.ee - st Teieni tasuta!
Kallid Shoppa.ee külastajad, Teie arvamus ja tagasiside on meile oluline, iga klient on oluline.
Parimat,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
KÕIK PARFÜÜMID ON SHOPPAS ORIGINAALPARFÜÜMID, toome need sisse kahelt suurimalt Euroopa hulgimüüjalt, mis kahjuks võtab rohkem aega kui 3-4 päeva. Osad parfüümid on siiski ka meie laos olemas. Lähiajal lisanduvad valikusse ka teised ilutooted: kosmeetika, make-up, keha- ja nagahooldus jne.
Meie kaup on alati OK, garantiiga ja võimalusega see 14 päeva jooksul tagastada kui see Teile ei meeldi. Kui inimene pole pakendit avanud ja kaupa kasutanud oleme klientidele vastu tulnud ja kauba tagasi võtnud ka pikema tähtaja puhul, hetkel on arutlusel kauba aastane tagastamisõigus teatud tingimustel. Shoppa.ee on kindlasti 1. ja vist ka ainuke, kes toob hetkel teieni koju TASUTA ka suuremad asjad kui vaid koolutaja või kingapaari, ka mööbel tuleb Shoppa.ee - st Teieni tasuta!
Kallid Shoppa.ee külastajad, Teie arvamus ja tagasiside on meile oluline, iga klient on oluline.
Parimat,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
to shoppa maarek 19. märts 2013, kl 10.31 |
Shoppa.ee - Maarek Oja 19. märts 2013, kl 11.36 |
Hea Shoppa.ee Külastaja,
Shoppa.ee saadab alati Tellimuse kinnituse, see toimub meie süsteemis automaatselt. Võime 100% kindlusega väita, et kui Tellimus on Shoppa.ee lehel sooritatud, siis meie poolt ka teate kinnitus välja saadetakse.
Millised võivad olla põhjused tellimuse kinnituse mitte kättesaamisel?
1. Nt läheb tellimuse kinnitus Teie postkastis miskipärast "junki" - vaadake sealt.
2. E-mail on Tellija poolt valesti kirjutatud/sisestatud, selles esineb mingi näpukas või viga. Seda aeg-ajalt ikka juhtub.
3. Teie server ei lase meie automaatteadet läbi.
Kõikidel juhtudel saab alati meie klienditeenindajaga ühendust ja probleem kiiresti lahendatud. Vajadusel saadame Tellimuse kinnituse Teie poolt saadetud mingite teisele emailile, millel Teil on juurdepääs.
Teie probleem saab alati ja kiiresti lahendatud kui helistate meile +372 58 40 40 40 või kirjutate info@shoppa.ee.
Parimat,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
Shoppa.ee saadab alati Tellimuse kinnituse, see toimub meie süsteemis automaatselt. Võime 100% kindlusega väita, et kui Tellimus on Shoppa.ee lehel sooritatud, siis meie poolt ka teate kinnitus välja saadetakse.
Millised võivad olla põhjused tellimuse kinnituse mitte kättesaamisel?
1. Nt läheb tellimuse kinnitus Teie postkastis miskipärast "junki" - vaadake sealt.
2. E-mail on Tellija poolt valesti kirjutatud/sisestatud, selles esineb mingi näpukas või viga. Seda aeg-ajalt ikka juhtub.
3. Teie server ei lase meie automaatteadet läbi.
Kõikidel juhtudel saab alati meie klienditeenindajaga ühendust ja probleem kiiresti lahendatud. Vajadusel saadame Tellimuse kinnituse Teie poolt saadetud mingite teisele emailile, millel Teil on juurdepääs.
Teie probleem saab alati ja kiiresti lahendatud kui helistate meile +372 58 40 40 40 või kirjutate info@shoppa.ee.
Parimat,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
valvekoerad 19. märts 2013, kl 13.17 |
muljed 20. märts 2013, kl 00.25 |
kaup kätte! 20. märts 2013, kl 00.37 |
möhh 20. märts 2013, kl 07.50 |
vana delfikas 20. märts 2013, kl 09.08 |
Karl Kindermacher 20. märts 2013, kl 10.05 | Registreerus: 12 aastat tagasi Postitusi: 855 |
valvekoerad Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> ime jah, kuidas need valvekoerad kõike netti jälgi
> da jõuavad, kus mida ja milla nendest kirjutatakse
Google Alerts jälgib ja saadab Su postkasti teate kui midagi uut on netti ilmunud.
Maarek, Su reaktsioon "Anonüümselt halvustada pole ilus." pole ka sugugi ilus. Kõrvaltvaatajana ütleks ma pigem, et kodanik kirjeldas olukorda, mitte ei halvustanud anonüümselt. Aga loomulikult on see viga kui probleemide korral otse poe poole ei pöördu.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Karl Kindermacher 29.03.2013 07.46.
-------------------------------------------------------
> ime jah, kuidas need valvekoerad kõike netti jälgi
> da jõuavad, kus mida ja milla nendest kirjutatakse
Google Alerts jälgib ja saadab Su postkasti teate kui midagi uut on netti ilmunud.
Maarek, Su reaktsioon "Anonüümselt halvustada pole ilus." pole ka sugugi ilus. Kõrvaltvaatajana ütleks ma pigem, et kodanik kirjeldas olukorda, mitte ei halvustanud anonüümselt. Aga loomulikult on see viga kui probleemide korral otse poe poole ei pöördu.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Karl Kindermacher 29.03.2013 07.46.
Shoppa 20. märts 2013, kl 12.03 |
Hea Karl Kindermacher,
Anonüümne sõnavõtt, kui see on kriitiline ja kirjeldab olukorda peaks olema vastaspoolele kontrollitav ja ümber lükatav, kas olukorra kirjeldus vastab ka tõele. Äkki pole sellist asja juhtunudki nagu eelpool kirjeldaja väidab? Meil on väga raske kontrollida, kas üldse sellist asja nagu eelpool mainitud "homme hakkab juba kuues nädal" on ka tõesti shoppa.ee klientidega juhtunud. Kui inimene ostab nt kaks asja, ühel on tarneaeg 1-5 päeva, teisel kaubal 1 kuu, siis paraku kehtib shoppa.ee-s sellise ostu puhul pikem tarnetähtaeg. Reeglina me ei väljasta kaupa mitmes osas, jällegi, oleme teinud erandeid ja tulnud klientidele vastu. Kui tarneaeg pikeneb mingil puhul (aeg-ajalt juhtub sedagi), siis teavitame klienti koheselt. Alati jääb tarneaja pikenemisel ostjal võimalus kaubast loobuda ja raha makstakse tagasi, või täidame kliendi palvel tellimuse osaliselt.
Antud juhtumi puhul me ei tea, kas inimene üleval pool vassib, valetab või räägib tõtt. Kuna tegemist on anonüümse inimesega, siis oleks olnud ilus ja võinud ehk teistelegi mainida asjaolusid, kas tõesti on jäetud klient "pimedusse", või mis siis ikkagi tegelikult juhtus. Head shoppa külastajad, Teie tagasiside on alati oodatud, kriitika ei pahanda meid, vaid sunnib pingutama. Teeme alati kõik endast oleneva, et ostja saaks teenindatud võimalikult kiiresti ja et ta oleks rahul. Teenindus on meile ülitähtis. Kui kellelegi on liiga tehtud, siis peame endale tuhka pähe raputama ja palume vabandust.
Head shoppamist,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
Anonüümne sõnavõtt, kui see on kriitiline ja kirjeldab olukorda peaks olema vastaspoolele kontrollitav ja ümber lükatav, kas olukorra kirjeldus vastab ka tõele. Äkki pole sellist asja juhtunudki nagu eelpool kirjeldaja väidab? Meil on väga raske kontrollida, kas üldse sellist asja nagu eelpool mainitud "homme hakkab juba kuues nädal" on ka tõesti shoppa.ee klientidega juhtunud. Kui inimene ostab nt kaks asja, ühel on tarneaeg 1-5 päeva, teisel kaubal 1 kuu, siis paraku kehtib shoppa.ee-s sellise ostu puhul pikem tarnetähtaeg. Reeglina me ei väljasta kaupa mitmes osas, jällegi, oleme teinud erandeid ja tulnud klientidele vastu. Kui tarneaeg pikeneb mingil puhul (aeg-ajalt juhtub sedagi), siis teavitame klienti koheselt. Alati jääb tarneaja pikenemisel ostjal võimalus kaubast loobuda ja raha makstakse tagasi, või täidame kliendi palvel tellimuse osaliselt.
Antud juhtumi puhul me ei tea, kas inimene üleval pool vassib, valetab või räägib tõtt. Kuna tegemist on anonüümse inimesega, siis oleks olnud ilus ja võinud ehk teistelegi mainida asjaolusid, kas tõesti on jäetud klient "pimedusse", või mis siis ikkagi tegelikult juhtus. Head shoppa külastajad, Teie tagasiside on alati oodatud, kriitika ei pahanda meid, vaid sunnib pingutama. Teeme alati kõik endast oleneva, et ostja saaks teenindatud võimalikult kiiresti ja et ta oleks rahul. Teenindus on meile ülitähtis. Kui kellelegi on liiga tehtud, siis peame endale tuhka pähe raputama ja palume vabandust.
Head shoppamist,
Maarek Oja
Shoppa.ee
tel: 58 40 40 40
info@shoppa.ee
www.shoppa.ee
pahane 22. märts 2013, kl 16.43 |
muljed 24. märts 2013, kl 21.48 |
Tarmo V. 03. oktoober 2016, kl 13.32 |
eid_14fec927128b1b 25. märts 2017, kl 23.04 | Registreerus: 9 aastat tagasi Postitusi: 17 |
Kodanik 11. juuli 2018, kl 07.56 |
Aili 10. oktoober 2018, kl 09.39 |
Tere. Ma pole küll midagi tellinud aga siiski on mul üks küsimus. Tagasi saab saata vaid siis kui pakendit pole avatud. Kuidas ma siis teada saan, kas olen kaubaga rahul. Nt tellisin teisest kohast radioola, mis ei võtnud voolugi sisse. Kuidas ma oleksin seda teadnud kui poleks tohtinud avada. Ning kuna avasin poleks teile tagasi tohtinud saata, mis ma siis selle rikkis kaubaga oleksin pidanud tegema huvitav oleks teada saada. See ongi põhjus, miks ma teilt ei julge tellida. Ootan vastust, loodan vähem kui 5nädala jooksul.
***** 05. jaanuar 2019, kl 09.37 |
Zoppa meble 12. märts 2019, kl 21.45 |
Katre 26. märts 2019, kl 08.43 |
Tellisime lastevoodi.Tarneaeg oli kuni 3 nädalat.Minuni oleks pidanud voodi jõudma 18 märts.Täna on 26 märts.Voodi eest maksime kui tellisime.Helistasin sinna 21 märts ja mulle õeldi et ta on laos olemas aga väljastatakse järjekorras.Mis mõttes see tarneaeg sinna pandud siis on.Ok mulle lubati et saan kätte 22 või 25.Siiani ei kippu ega kõppu.Kui homseks pole mingit infot siis ajab juba kurjaks.Kirjutasin siia kuna on näha et selles firmas jälgitakse seda keskonda.Ehk hakkab siis lastevoodi meieni ka jõudma.
Kadri 123 10. september 2019, kl 17.51 |
Negatiivne kogemus. Tellisin kauba, mille eeldatav tarneaeg oli 31.07. Kui kaup ei olnud 01.08 kohale jõudnud, kirjutasin info e-mailile ja uurisin reaalse tarneaja kohta. Mulle vastati, et kaup jõuab eeldatavalt 05.08. Kuna see mulle ei sobinud, siis küsisin alternatiivset lahendust. Klienditeenindaja kirjutas mulle 02.08 ja pakkus 5% allahindlust või tootest loobumist. Vastasin koheselt kirjale ja loobusin tellimusest. Antud situatsioonist on möödas rohkem kui kuu, aga ostu eest tasutud raha ei ole minu kontole siiani laekunud. Selle aja jooksul olen nende klienditeenindajaga mitmeid kirju vahetanud, aga ainus, mida siiani vastuseks saanud olen on vabandused
Shoppa kogemus 01. oktoober 2019, kl 15.20 |
Shoppa telefoni nr 5840 4040 ütleb, et kirjutage infotelefonile. Meilidele nad ei vasta lubatud 24 tunni jooksul, kaup hilines ainult 6 päeva, pakiautomaadi asemel tuli toode postkontorisse, sest Omniva ja Shoppa "ei jaga omavahel pakiautomaadi mõõtmeid", toode oli "avatud" ning shoppa kleepsudega taas suletud + toote karbist olid puudu olulised osad; tagastamise või lahenduse protsess venib ja ei tea veel kuhu jõuab...
Samas esimene kord, kui Shoppast tellisin, siis tulid asjad kiiresti kohale ja virtuaalset kontoraha tilguks nagu iga päev...
*
Shoppa lakooniline ja lubadusele mitte vastav automaatne lause, kui kirjutada infomeilile:
Tere
Oleme Teie kirja kätte saanud. Vastame Teie kirjale tööpäevadel 24h jooksul. Nädalavahetusel ja riiklike pühade ajal saabunud kirjadele vastame sellele järgneval tööpäeval.
Täname mõistva suhtumise eest. Me ei jäta teid oma probleemiga üksi.
Lugupidamisega,
SHOPPA.ee Klienditeenindus
Email: info@shoppa.ee
Samas esimene kord, kui Shoppast tellisin, siis tulid asjad kiiresti kohale ja virtuaalset kontoraha tilguks nagu iga päev...
*
Shoppa lakooniline ja lubadusele mitte vastav automaatne lause, kui kirjutada infomeilile:
Tere
Oleme Teie kirja kätte saanud. Vastame Teie kirjale tööpäevadel 24h jooksul. Nädalavahetusel ja riiklike pühade ajal saabunud kirjadele vastame sellele järgneval tööpäeval.
Täname mõistva suhtumise eest. Me ei jäta teid oma probleemiga üksi.
Lugupidamisega,
SHOPPA.ee Klienditeenindus
Email: info@shoppa.ee
Cris 02. oktoober 2019, kl 10.03 |
alo 02. oktoober 2019, kl 15.33 |
Tellisin kauba aga ei te maillal tuleb 24. mai 2020, kl 23.31 |
Tere. Ma pole küll midagi tellinud aga siiski on mul üks küsimus. Tagasi saab saata vaid siis kui pakendit pole avatud. Kuidas ma siis teada saan, kas olen kaubaga rahul. Nt tellisin teisest kohast radioola, mis ei võtnud voolugi sisse. Kuidas ma oleksin seda teadnud kui poleks tohtinud avada. Ning kuna avasin poleks teile tagasi tohtinud saata, mis ma siis selle rikkis kaubaga oleksin pidanud tegema huvitav oleks teada saada. See ongi põhjus, miks ma teilt ei julge tellida. Ootan vastust
Lisa postitus