Tegin virtuaalse krediitkaardi, suure pusimise peale netipunkti töötaja abiga läks vist makse nagu läbi, sest lõpuks tuli FLIGHT RESERVATION NUMBER. Emailile kahjuks ei tulnud midagi.
Kontrollisin pangakontot, sealt EI OLE MAHA MITTE MIDAGI LÄINUD. Appi, kui keeruline. Kuidas mulle siis flight reservation number anti, see peaks tähendama, et makse läks läbi. Mitte midagi ei taipa.
Kui My Managment kaudu püüdsin kontrollida, kas see lennu nr. ikka kehtib, siis sealt ei lasegi kontrollida, kohustuslik kuhugi veel vajutada, vajutasin check in, sealt kuhugi edasi ei lähe.
Ma ei saagi ära, kas mul on nüüd pilet või ei.
Reisibüroo kaudu tehes läheb jube kalliks, 60 euri. Küsisin täna.
Nüüd ma ei teagi, kas üks jupp sai tehtud või ei. Kust teada saan?