Feministi nurgake
Mis paneb Sind teise poodi minema?
Pipi 10. märts 2015, kl 13.28 |
see 10. märts 2015, kl 13.40 |
nähh 10. märts 2015, kl 13.47 |
Valskus 10. märts 2015, kl 14.20 |
ntx 10. märts 2015, kl 14.39 |
Eelkõige just pettus kauba hindadega saalis ja kassas, hinnasiltidel täiesti vale kilohindade arvestus, kaup valesti paigutatud ostjate eksitamiseks, puudub sobivas hinnakategoorias toode või minule vajalik toode.
Aegajal käin teistes poodides ka jalutamise mõttes, mõnes lähedal asuvas poes ei ole aastaid käinud, sest see ei ole minu vajadustele sobivate pakkumistega, iga viimse kui soodukaga pakutakse tooteid, mida ma üldse mingil juhul ei ostaks (reklaamlehtedelt näen.)
Üldse vihkan poes käimist, tülgastust tekitab olukord, kui ma pean kogu aeg valvel olema, et kus ma seekord jälle petta saan.
Aegajal käin teistes poodides ka jalutamise mõttes, mõnes lähedal asuvas poes ei ole aastaid käinud, sest see ei ole minu vajadustele sobivate pakkumistega, iga viimse kui soodukaga pakutakse tooteid, mida ma üldse mingil juhul ei ostaks (reklaamlehtedelt näen.)
Üldse vihkan poes käimist, tülgastust tekitab olukord, kui ma pean kogu aeg valvel olema, et kus ma seekord jälle petta saan.
Roald 10. märts 2015, kl 15.00 |
ongi 10. märts 2015, kl 15.40 |
Nautleja 10. märts 2015, kl 15.46 |
no tore siis ju 10. märts 2015, kl 15.54 |
veel ka 10. märts 2015, kl 16.35 |
kaubakärud, mis vajavad mündikest, olen loobunud käimast väga ligidal olevas ostukeskuses seetõttu, et toiduosakond on kõige kaugemal, käru mündi kättesaamiseks peaks marssima kogu teekonna tagasi või siis tarima ostukotte käe otsas.
Valin ka parkimise järgi, sest me pole igapäevased poodlejad.
Valin ka parkimise järgi, sest me pole igapäevased poodlejad.
minul 10. märts 2015, kl 17.00 |
asub ületee umbes 50 m eemal endla tänava grossi toidupood ja kristiine prisma on siis umbes 800m kaugusel. no need kaks poodi on ikka nagu öö ja päev. grossi toidupoes töötab 1 kassa meeletult mõttetu kaubavalikuga. no kui kohvi peab müüa käest letist küsima on ikka eriti nõme. kuid kui kiire on, siis käin ka grossis.
mitte 10. märts 2015, kl 17.35 |
on olnud 10. märts 2015, kl 17.39 |
Rimi 10. märts 2015, kl 17.45 |
nõuka aal 10. märts 2015, kl 17.51 |
üsna loogiline... 10. märts 2015, kl 18.50 |
ostja 12. märts 2015, kl 09.11 |
Kaupluse töötajate järgi valin, sest neist sõltub hindade õigsus, kaubapaigutus ja värskus, käitumine klientidega.
Kaup ise on enamasti ju üsna samasordiline erinevates poodides, suur osa on ka pakendatud ja piisavalt pika säilivusajaga, et isegi maailmalõpu ja prussakad üle elada.
Ja veel üks inimeste teha olnud asi - sedakorda küll mitte müüjate, vaid kontoripoole - poe(riiulite) paigutus. Sel põhjusel väldin Rimis käimist, sest see pood on ülimalt ebaloogiline ja ebamugav.
Kaup ise on enamasti ju üsna samasordiline erinevates poodides, suur osa on ka pakendatud ja piisavalt pika säilivusajaga, et isegi maailmalõpu ja prussakad üle elada.
Ja veel üks inimeste teha olnud asi - sedakorda küll mitte müüjate, vaid kontoripoole - poe(riiulite) paigutus. Sel põhjusel väldin Rimis käimist, sest see pood on ülimalt ebaloogiline ja ebamugav.
mina 13. märts 2015, kl 08.11 |
põhiliselt 13. märts 2015, kl 16.46 |
liigu terviseks 13. märts 2015, kl 20.04 |
Kodupood on väga hea, kiirel ajal parim. On ka terve rida poode mis asuvad veidi kaugemal, need on head tervisliku liikumise jaoks. Kõnnid pool tundi sinna, teine pool tundi koos kompsudega tagasi, hea koormus selleks päevaks käes. Rimis käimise jätsin ära sellest ajast kui seal hakkas nõue et kliendikaart tuleb kliendil endal pilust läbi tõmmata. Esimesel korral sain kassapidajalt pahandada et hakkasin kaarti valepidi pilusse sättima, no, tänan, lähen sinna kus tore teenindaja selle suure töö minu eest ära teeb.
Poodleja 15. märts 2015, kl 12.36 |
Toidupoodide valik sõltub tarvidusest( igas poeketis oma kindlad kaubad)muidugi ka kampaaniatest, aledest jne. Vahelduse otsimises ka. Kuid, mis puudutab riiete poode, siis saan aru, et sealsed klienditeenindajad kõik õpetatud kohe juurde astuma ja abi pakkuma. Mulle see ei meeldi üldse. Vahel olen antud poes esmakordselt ja soovin lihtsalt ringi rahulikult vaadata ja tutvuda, kui juba mind rünnatakse. Meeldiv oleks, kui vajadusel on teenindaja läheduses,kui ise pöördun. Ei suudagi rahulikult kaupa vaadata, kui tunned, et koguaeg sind pingsalt jälgitakse ja kohe juurde astutakse. Siis tavaliselt lahkun.
klient 15. märts 2015, kl 13.03 |
Müüjate ülbus ja matslikus põhiliselt, ka see kuipalju mingis poes asotsiaale käib. Kauba valik on minu jaoks sekundaarne.
Müüjatest: mõni sügab end seal kassas ja matroneerib (a la et mina registeerugu ise kliendikaart). No tohho till ae! Kumb meist see klienditeenindaja on ja kes keda õieti teenindab?! Oleks palju raha palkaksin endale üldse teenijad kes minu eest poes käiks, mõistan täiesti aadlike mentaliteeti - matsidega pole vaja kokku puutuda.
Müüjatest: mõni sügab end seal kassas ja matroneerib (a la et mina registeerugu ise kliendikaart). No tohho till ae! Kumb meist see klienditeenindaja on ja kes keda õieti teenindab?! Oleks palju raha palkaksin endale üldse teenijad kes minu eest poes käiks, mõistan täiesti aadlike mentaliteeti - matsidega pole vaja kokku puutuda.
annamaal 15. märts 2015, kl 19.45 |
Liina 16. märts 2015, kl 10.21 |
Liina 16. märts 2015, kl 10.24 |
ly40 19. märts 2015, kl 21.31 |
juta 27. märts 2015, kl 07.37 |
Lisa postitus