Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Feministi nurgake
Mis paneb Sind teise poodi minema?
 
Pipi 10. märts 2015, kl 13.28
Sul on kodupood, mis on sulle lähedal. Mis paneb sind teise toidupoodi minema?
 
see 10. märts 2015, kl 13.40
.. kui kodupoes on kehv valik ja ma ei saa sealt kõike, mida vajan. Või kui on pikad järjekorrad ja parkida ei ole kuhugi.
 
nähh 10. märts 2015, kl 13.47
Teine kodupood, mis asub sama kaugel, aga lihtsalt teises suunas.
 
Valskus 10. märts 2015, kl 14.20
Pettus- kui kassas on asjad kallimad kui riiulisildil.
 
ntx 10. märts 2015, kl 14.39
Eelkõige just pettus kauba hindadega saalis ja kassas, hinnasiltidel täiesti vale kilohindade arvestus, kaup valesti paigutatud ostjate eksitamiseks, puudub sobivas hinnakategoorias toode või minule vajalik toode.
Aegajal käin teistes poodides ka jalutamise mõttes, mõnes lähedal asuvas poes ei ole aastaid käinud, sest see ei ole minu vajadustele sobivate pakkumistega, iga viimse kui soodukaga pakutakse tooteid, mida ma üldse mingil juhul ei ostaks (reklaamlehtedelt näen.)

Üldse vihkan poes käimist, tülgastust tekitab olukord, kui ma pean kogu aeg valvel olema, et kus ma seekord jälle petta saan.
 
Roald 10. märts 2015, kl 15.00
Teise kaupluse parem brändikuvand, tootesortiment, hinnaskaala. Ka enda harjumused mängivad siin olulist rolli.
 
ongi 10. märts 2015, kl 15.40
kas teatud kauba puudus või siis väga suur juurdehindlus, kui ikka 2e on kohvi pakil otsas, pole vist palju mõelda.
 
Nautleja 10. märts 2015, kl 15.46
Maksan parem rohkem, kui talun pettust ja sigadust v solvanguid. Olen leidnud poed, kus on alati HEAD salatid, parim grillribi v karask. ja kus ei tehta sind lolliks- sinna enam tagasi vabatahtlikult ei lähe.
Õnneks poode palju ja nälga pole vaja karta.
 
no tore siis ju 10. märts 2015, kl 15.54
Järjekorrad; aeglased, lohakad ja räpasevõitu kassapidajad; müügisaal, mis näeb välja, nagu seal ei koristataks; aegunud või kohe aeguv kaup ning närtsinud puu- või juurviljadega lett; kaupa täis laotud vahekäigud, kus vaevu mahub liikuma käruga.
 
veel ka 10. märts 2015, kl 16.35
kaubakärud, mis vajavad mündikest, olen loobunud käimast väga ligidal olevas ostukeskuses seetõttu, et toiduosakond on kõige kaugemal, käru mündi kättesaamiseks peaks marssima kogu teekonna tagasi või siis tarima ostukotte käe otsas.
Valin ka parkimise järgi, sest me pole igapäevased poodlejad.
 
minul 10. märts 2015, kl 17.00
asub ületee umbes 50 m eemal endla tänava grossi toidupood ja kristiine prisma on siis umbes 800m kaugusel. no need kaks poodi on ikka nagu öö ja päev. grossi toidupoes töötab 1 kassa meeletult mõttetu kaubavalikuga. no kui kohvi peab müüa käest letist küsima on ikka eriti nõme. kuid kui kiire on, siis käin ka grossis.
 
Naine 10. märts 2015, kl 17.17
Vaheldust on vaja. Tüdinen ruttu.
 
mitte 10. märts 2015, kl 17.35
miski kui pood ikka normaalne on nagu Rimi, Selver, Prisma.
 
on olnud 10. märts 2015, kl 17.39
Kui ikka värske toidu - liha, kala letid haisevad pidevalt
 
Rimi 10. märts 2015, kl 17.45
Küll normaalne ei ole. N Sõpruse pst hüperrimi on tehtud sisuliselt viinapoeks. väkk! Kaup on kahtlane,valik kummaline, liiga palju aja piiril tooteid.
 
nõuka aal 10. märts 2015, kl 17.51
oli hea olla tubakapoes müüja,iga ostja teadis täpselt,mida ja kuipalju vaja,tänan ja palun lisaks!
 
üsna loogiline... 10. märts 2015, kl 18.50
Lähen kaugemasse poodi, sest nn kodupoe müügisaal on väga räpane, puuviljad mädanevad, eluheidikud katsuvad kätega kaalukaupa... Hinnad on küll soodsamad, aga ei suuda seal käia.
 
ostja 12. märts 2015, kl 09.11
Kaupluse töötajate järgi valin, sest neist sõltub hindade õigsus, kaubapaigutus ja värskus, käitumine klientidega.

Kaup ise on enamasti ju üsna samasordiline erinevates poodides, suur osa on ka pakendatud ja piisavalt pika säilivusajaga, et isegi maailmalõpu ja prussakad üle elada.

Ja veel üks inimeste teha olnud asi - sedakorda küll mitte müüjate, vaid kontoripoole - poe(riiulite) paigutus. Sel põhjusel väldin Rimis käimist, sest see pood on ülimalt ebaloogiline ja ebamugav.
 
g 12. märts 2015, kl 21.11
Vaheldusevajadus. E-vabade toodete puudumine.
 
mina 13. märts 2015, kl 08.11
on leidnud endale sobivaid tooteid, mida minu kodupood ei müü; seega käingi aeg-ajalt neid mujalt toomas; ja on tooteid, mis on stabiilselt mujal odavamad kui kodupoes
 
Postimaja 13. märts 2015, kl 13.33
Rimi väga hea ja kl 23-ni avatud.
 
põhiliselt 13. märts 2015, kl 16.46
Kust midagi odavalt ja allahinnatud saab. Miski kolme poe peale kokku saab igaühest midagi ostmisväärset ja kokku juba mingi menüü. Jalutamine ka tervisele kasulik. Päeva eelarve 2-3 eur.
 
liigu terviseks 13. märts 2015, kl 20.04
Kodupood on väga hea, kiirel ajal parim. On ka terve rida poode mis asuvad veidi kaugemal, need on head tervisliku liikumise jaoks. Kõnnid pool tundi sinna, teine pool tundi koos kompsudega tagasi, hea koormus selleks päevaks käes. Rimis käimise jätsin ära sellest ajast kui seal hakkas nõue et kliendikaart tuleb kliendil endal pilust läbi tõmmata. Esimesel korral sain kassapidajalt pahandada et hakkasin kaarti valepidi pilusse sättima, no, tänan, lähen sinna kus tore teenindaja selle suure töö minu eest ära teeb.
 
Poodleja 15. märts 2015, kl 12.36
Toidupoodide valik sõltub tarvidusest( igas poeketis oma kindlad kaubad)muidugi ka kampaaniatest, aledest jne. Vahelduse otsimises ka. Kuid, mis puudutab riiete poode, siis saan aru, et sealsed klienditeenindajad kõik õpetatud kohe juurde astuma ja abi pakkuma. Mulle see ei meeldi üldse. Vahel olen antud poes esmakordselt ja soovin lihtsalt ringi rahulikult vaadata ja tutvuda, kui juba mind rünnatakse. Meeldiv oleks, kui vajadusel on teenindaja läheduses,kui ise pöördun. Ei suudagi rahulikult kaupa vaadata, kui tunned, et koguaeg sind pingsalt jälgitakse ja kohe juurde astutakse. Siis tavaliselt lahkun.
 
klient 15. märts 2015, kl 13.03
Müüjate ülbus ja matslikus põhiliselt, ka see kuipalju mingis poes asotsiaale käib. Kauba valik on minu jaoks sekundaarne.
Müüjatest: mõni sügab end seal kassas ja matroneerib (a la et mina registeerugu ise kliendikaart). No tohho till ae! Kumb meist see klienditeenindaja on ja kes keda õieti teenindab?! Oleks palju raha palkaksin endale üldse teenijad kes minu eest poes käiks, mõistan täiesti aadlike mentaliteeti - matsidega pole vaja kokku puutuda.
 
annamaal 15. märts 2015, kl 19.45
Olen kodupoega rahul (Rimi). Teises poes käin, kui teistkaudu töölt koju tulen või siis vahel vahelduseks.
 
Liina 16. märts 2015, kl 10.21
Mind paneks poodi vahetama:
1) kehv kaubavalik
2) pikad kasssajärjekorrad
3)halvad parkimisvõimalused
 
Liina 16. märts 2015, kl 10.24
Põhikriteerium: et saaks kõik toidukaubad 1-st poest kätte. Siiani on kõige mitmekesisema toidukaubavalikuga olnud Prisma (saab e-vabasid asju, kitsejuustusid, teatud lihasid, kohvipadjakesi jm).
 
ly40 19. märts 2015, kl 21.31
Hind, kvaliteet ja kaubavalik. Kodupoes ei käi sest seal ei ole mingit valikut. Ainus korralik valik on alkohol aga lisaks sellele sooviks ka piimatooteid, liha, puu- ja aedvilja. Korralik puu- ja aedvili!!!
 
juta 27. märts 2015, kl 07.37
Kui lähimas poes ei saa kaardiga maksta. Kui on räpane. Kui ei ole värskeid tooteid - värsket liha, kala, juurvilju. Kui veinivalik piidub lamava mehe ja analoogidega.
Lisa postitus
Autor:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!