Feministi nurgake
Avastasin mehe teise mehe kaisus...
eneL 14. jaanuar 2002, kl 12.23 |
Minu meelest ei saa selle kirjutise põhjal sugugi väita, et mees on homo või isegi seda, et ta on bi. Mõtlen, et kaugele võib siis teise inimese puudutamises minna. NL valitsejad suudlesid kohtumisel üksteist. See, kui kaks inimest müravad, on lapselik. Kui kaks poisi müravad, siis pole selles midagi halba. Kui kaks täiskasvanut niimoodi teevad, siis peavad neil teineteise vastu kohe (seksuaalsed) tunded olema. Miks ometi? Miks mitte uskuda meest?
Homomeelsuse kohta ütlen ainult niipalju, et õnneks me ei ela Ameerikas. Ameerikas on tõesti privileegid vähemusel, meil veel visatakse kividega teisitikäituja surnuks. Meie ühiskond vajaks natuke tolerantsust. Mida Ameerika vajaks, seda ma ei oska öelda. Kui igast asjast tehakse kohtuprotsess ja kui iga asja saab vaadelda kui ahistamist (mitte ainult vähemuste probleem), siis ei ole see täielik demokraatia midagi väärt. Minu arvamus Ameerikast on tegelikult kujunenud ka ainult ajakirjanduse põhjal, nii et tegelikult pole ikka veel kindel, et Ameerika on olemas
Homomeelsuse kohta ütlen ainult niipalju, et õnneks me ei ela Ameerikas. Ameerikas on tõesti privileegid vähemusel, meil veel visatakse kividega teisitikäituja surnuks. Meie ühiskond vajaks natuke tolerantsust. Mida Ameerika vajaks, seda ma ei oska öelda. Kui igast asjast tehakse kohtuprotsess ja kui iga asja saab vaadelda kui ahistamist (mitte ainult vähemuste probleem), siis ei ole see täielik demokraatia midagi väärt. Minu arvamus Ameerikast on tegelikult kujunenud ka ainult ajakirjanduse põhjal, nii et tegelikult pole ikka veel kindel, et Ameerika on olemas
Yooga 14. jaanuar 2002, kl 12.27 |
Named -ga 100 prossa nõus.
Arvan, et see, mida inimesed oma magamistoas teevad, on nende sügavalt isiklik asi. Aga....
Üks ameeriklane näiteks pani oma lemmikeeslit, nüüd tahab ta eesliga abielluda (fakt, mis jooksis läbi paljudest uudistekanalitest). Miks eesliarmastajaid diskrimineeritakse? Miks nad ei või abielluda? Miks neil ei võiks oma ööklubi olla? "Nightanimal" näiteks? Miks nekrofiile diskrimineeritakse? Nende partner ei tee kellelegi kurja. Miks nad ei või koos kontserdil käia?
Arvan, et pededel pole mingitki õigust nõuda samu vabadusi, mis heterodel. Olen nende suhtes niikaua tolerantne, kuni see mind otseselt ei häiri. Kui aga keegi hakkab Estonia teatris kitse koinima, peded adopteerivad beebi või nekrofiilid korraldavad missivalimisi "Miss Laip 2002", tahaks haarata relva järele.
Arvan, et see, mida inimesed oma magamistoas teevad, on nende sügavalt isiklik asi. Aga....
Üks ameeriklane näiteks pani oma lemmikeeslit, nüüd tahab ta eesliga abielluda (fakt, mis jooksis läbi paljudest uudistekanalitest). Miks eesliarmastajaid diskrimineeritakse? Miks nad ei või abielluda? Miks neil ei võiks oma ööklubi olla? "Nightanimal" näiteks? Miks nekrofiile diskrimineeritakse? Nende partner ei tee kellelegi kurja. Miks nad ei või koos kontserdil käia?
Arvan, et pededel pole mingitki õigust nõuda samu vabadusi, mis heterodel. Olen nende suhtes niikaua tolerantne, kuni see mind otseselt ei häiri. Kui aga keegi hakkab Estonia teatris kitse koinima, peded adopteerivad beebi või nekrofiilid korraldavad missivalimisi "Miss Laip 2002", tahaks haarata relva järele.
. 14. jaanuar 2002, kl 12.32 |
Sõbralik 14. jaanuar 2002, kl 12.48 |
Teemast veel..
mina soovitan küll sellise inimesega suhe lõpetada. kui on petnud juba korra( sõltumata kellega), siis ei jää ka teine kord tulemata, see on enam kui kindel. ja sulle, Mailis,on vastassoost armukesega võitlus 98 % juba ette kaotatud- on selliseid olukordi ennegi kuuldud-nähtud ja millegipärast "võidab" alati see teine pool. Nii et soovin edu ee elu julgel alustamisel! vana jõledus jäta aga rahulikult selja taha, las panevad sõbrakesed teineteist edasi:)
mina soovitan küll sellise inimesega suhe lõpetada. kui on petnud juba korra( sõltumata kellega), siis ei jää ka teine kord tulemata, see on enam kui kindel. ja sulle, Mailis,on vastassoost armukesega võitlus 98 % juba ette kaotatud- on selliseid olukordi ennegi kuuldud-nähtud ja millegipärast "võidab" alati see teine pool. Nii et soovin edu ee elu julgel alustamisel! vana jõledus jäta aga rahulikult selja taha, las panevad sõbrakesed teineteist edasi:)
juu 14. jaanuar 2002, kl 12.49 |
Looduse poolt pole ettenähtud, et kahe mehe vahelisest seksist võiks üks neist viljastuda ja lapse sünnitada, seega pole neil õigust nõuda, et nad tohiksid beebisid adopteerida. See oleks perversne. Ma loodan, et seda ei lubata kunagi. Muidu tehku nad omavahel mis tahavad, aga tõesti, nad pole mingi kõrgemini arenenud inimvorm, nagu nad ise ilmselt arvavad.
snegurotška 14. jaanuar 2002, kl 13.02 |
eneL 14. jaanuar 2002, kl 13.07 |
to .:
See on hea küsimus - et mis on tolerantsuse ja ükskõiksuse erinevus. Mõtlen, et kas siin ongi üldse erilist vahet. Siiski, kui ükskõiksus on lihtsalt see, et inimene laseb teistel elada nii, nagu nad ise tahavad, ilma nende asjadesse sekkumata, siis tolerantne on see, kes üritab mõista ja aktsepteerida enda omadest erinevaid seisukohti. Tähendab üritab teise inimese sussidesse ronida
To juu:
Ma ei usu, et adopteerimises oleks midagi perversset. Näiteks mina lubaksin küll materiaalselt kindlustatud üksikul naisel või mehel last adopteerida. Kui tal on lapsele rohkem pakkuda, kui annab lastekodu. Või siis kahel tädil. Homopaari puhul kahtleksin. Mitte sellepärast, et see oleks perversne, vaid sellepärast, et ühiskond viskaks igal võimalikul juhul seda lapsele nina peale ja teeks lapse elu võimatuks. Just nimelt ühiskond, mitte adopteerijad
See on hea küsimus - et mis on tolerantsuse ja ükskõiksuse erinevus. Mõtlen, et kas siin ongi üldse erilist vahet. Siiski, kui ükskõiksus on lihtsalt see, et inimene laseb teistel elada nii, nagu nad ise tahavad, ilma nende asjadesse sekkumata, siis tolerantne on see, kes üritab mõista ja aktsepteerida enda omadest erinevaid seisukohti. Tähendab üritab teise inimese sussidesse ronida
To juu:
Ma ei usu, et adopteerimises oleks midagi perversset. Näiteks mina lubaksin küll materiaalselt kindlustatud üksikul naisel või mehel last adopteerida. Kui tal on lapsele rohkem pakkuda, kui annab lastekodu. Või siis kahel tädil. Homopaari puhul kahtleksin. Mitte sellepärast, et see oleks perversne, vaid sellepärast, et ühiskond viskaks igal võimalikul juhul seda lapsele nina peale ja teeks lapse elu võimatuks. Just nimelt ühiskond, mitte adopteerijad
mees2 14. jaanuar 2002, kl 13.27 |
ehhee 14. jaanuar 2002, kl 14.21 |
ükskõiksust ja tolerantsust ei saagi vastandada
ükskõiksus on ehk hoolimatus (misseminu asi on vaadaku ise kuidas...)
tolerantsus hoopis teine teema
ja teistel elada laskmine - seda nüüd ka ei saa päris üheülbaliselt minnalaskmiseks ega ka ükskõiksuseks või tolerantsuseks pidada
kas seda peab ka normaalseks pidama, kui näed et perekond joob ja laaberdal riigi ja valla poolt lastetoetusteks antud rahad maha ja lisaks veel klohmivad lapsi ja ei hoolitse nende vaimsete ega füüsiliste vajaduste eet
kas sellessegi tuleks nii suhtuda, elagu kui neile nii meeldib... normaalne hoiak???
näiteid võib sadadekaupa tuua, mida ei saa vaadata kui normaalse hoiakuna võetav - las elavad nii ...
vabandust
läks teemaväliseks
lihtsalt lõi harja punaseks siin neid komme lugedes selline suhtumise ümber käiv mula
ükskõiksus on ehk hoolimatus (misseminu asi on vaadaku ise kuidas...)
tolerantsus hoopis teine teema
ja teistel elada laskmine - seda nüüd ka ei saa päris üheülbaliselt minnalaskmiseks ega ka ükskõiksuseks või tolerantsuseks pidada
kas seda peab ka normaalseks pidama, kui näed et perekond joob ja laaberdal riigi ja valla poolt lastetoetusteks antud rahad maha ja lisaks veel klohmivad lapsi ja ei hoolitse nende vaimsete ega füüsiliste vajaduste eet
kas sellessegi tuleks nii suhtuda, elagu kui neile nii meeldib... normaalne hoiak???
näiteid võib sadadekaupa tuua, mida ei saa vaadata kui normaalse hoiakuna võetav - las elavad nii ...
vabandust
läks teemaväliseks
lihtsalt lõi harja punaseks siin neid komme lugedes selline suhtumise ümber käiv mula
juu 14. jaanuar 2002, kl 14.24 |
EneL:
hea küll, perverssuss on liiga äärmuslik väljend, see tähendab midagi muud. Aga lapse suhtes pole see õiglane. Lõppude lõpuks tuleb ju lapsel elada selles ainsas ühiskonnas mis meil on ja kui selle ühiskonna suhtumine on teada, siis ainult egoist ja haiglasliku tähelepanuvajadusega inimene hakkab lapsele põhjendamatuid kannatusi tekitama. Milleks neile laps??? Ma suudaksin sellest soovist aru saada, kui üks neist oleks lapse bioloogiline vanem, aga võõras laps vedada ebatervesse (minu meelest just nii see on) keskkonda? Võib-olla kunagi kauges tulevikus, kui perekond oma senisel kujul on kadunud (kõik märgid viitavad sellele), aga praegu hoidku nad adopteerimiste koha pealt küll mokk maas, on ju veel küllalt normaalseid perekondi, kes tahavad lapsi adopteerida.
hea küll, perverssuss on liiga äärmuslik väljend, see tähendab midagi muud. Aga lapse suhtes pole see õiglane. Lõppude lõpuks tuleb ju lapsel elada selles ainsas ühiskonnas mis meil on ja kui selle ühiskonna suhtumine on teada, siis ainult egoist ja haiglasliku tähelepanuvajadusega inimene hakkab lapsele põhjendamatuid kannatusi tekitama. Milleks neile laps??? Ma suudaksin sellest soovist aru saada, kui üks neist oleks lapse bioloogiline vanem, aga võõras laps vedada ebatervesse (minu meelest just nii see on) keskkonda? Võib-olla kunagi kauges tulevikus, kui perekond oma senisel kujul on kadunud (kõik märgid viitavad sellele), aga praegu hoidku nad adopteerimiste koha pealt küll mokk maas, on ju veel küllalt normaalseid perekondi, kes tahavad lapsi adopteerida.
mees2 14. jaanuar 2002, kl 14.29 |
Munnu 14. jaanuar 2002, kl 14.58 |
Oh-jah-kui-huvitav!!!
Nii palju vaidlust ja kommentaare. Aga osad paduheterod oma tolerantsiga just ei hiilga. Minul on 6nneks ka positiivsemaid kogemusi. L6ppude l6puks tundub, et paduheterotel on mingi sygav kompleks kuskil - nad ei tea isegi seda, et 70% juhtudel ei "keera 2 homo teineteisele taha"... Sest enamikele homodele ei meeldi anaalne kontakt. Ja pedeks saab ikkagi nimetada ainult lapsepilastajat (s6ltumata lapse soost). Olgem korrektsed oma v'ljenditega!
Nii palju vaidlust ja kommentaare. Aga osad paduheterod oma tolerantsiga just ei hiilga. Minul on 6nneks ka positiivsemaid kogemusi. L6ppude l6puks tundub, et paduheterotel on mingi sygav kompleks kuskil - nad ei tea isegi seda, et 70% juhtudel ei "keera 2 homo teineteisele taha"... Sest enamikele homodele ei meeldi anaalne kontakt. Ja pedeks saab ikkagi nimetada ainult lapsepilastajat (s6ltumata lapse soost). Olgem korrektsed oma v'ljenditega!
Ben London 14. jaanuar 2002, kl 15.05 |
spetsialisti sõbrants 14. jaanuar 2002, kl 15.09 |
eneL 14. jaanuar 2002, kl 15.13 |
Munnu 14. jaanuar 2002, kl 15.33 |
kentaur 14. jaanuar 2002, kl 16.06 |
S. 14. jaanuar 2002, kl 16.10 |
Munnu 14. jaanuar 2002, kl 16.30 |
Meeli 14. jaanuar 2002, kl 18.33 |
tähelepanelik 14. jaanuar 2002, kl 20.11 |
...ei ole MITTE MINGIL tingimusel nõus oma meest teise mehega jagama...
Ma ei saa ka aru, et kas ostis mõne mehe ära? Maksis ja sai omandiõiguse oma nimele? Kui kuskil müüakse, andke avalikult teada, paljudel on meest vaja.
Kõik, mis inimene teeb, tuleneb mingitest vajadustest, tehakse mingil põhjusel, kas selle üle ei peaks mõtisklema? Kui keegi hambaid torgib või tagumikku sügab või muud sellist, see pole ka ilus vaadata, aga ei ütle ju kohe, et ebanormaalne, saad nagu aru, et järelikult sügeleb...
Kui üks suhe ei rahulda, siis otsitakse teist, see on päris normaalne ju?
Ma ei saa ka aru, et kas ostis mõne mehe ära? Maksis ja sai omandiõiguse oma nimele? Kui kuskil müüakse, andke avalikult teada, paljudel on meest vaja.
Kõik, mis inimene teeb, tuleneb mingitest vajadustest, tehakse mingil põhjusel, kas selle üle ei peaks mõtisklema? Kui keegi hambaid torgib või tagumikku sügab või muud sellist, see pole ka ilus vaadata, aga ei ütle ju kohe, et ebanormaalne, saad nagu aru, et järelikult sügeleb...
Kui üks suhe ei rahulda, siis otsitakse teist, see on päris normaalne ju?
UUgametsa Kolla 15. jaanuar 2002, kl 00.12 |
Enel kirjutas Mailisele...
Tsiteerin eneli kirjutist kl.12,23.?>...See,kui 2 inimest myravad,on lapsik.Kui kaks poissi myravad,siis pole selles midagi halba.Kui 2 t"iskasvanut niimoodi teevad,siis peavad neil teineteise vastu kohe(seksuaalsed)tunded olema.Miks ometi?Miks mitte uskuda meest?......Meie yhiskond vajaks natuke tolerantsust.
Kas enel sina ise oled tolerantne,kui sinu mees myrab naabrimehega alasti saunas,riistad toredalt erekteerunult pysti ja siis sinu shokist toibudes seletab mees sulle syytult,et noh,sai pisut myratud!?!....
Kas eneli jaoks on see normaalne suhe v6i pani ta siin niisama teksti,et lihtsalt kaasa jutustada,mis siis et Mailise kiri ja mure k6las teisiti.
Tsiteerin eneli kirjutist kl.12,23.?>...See,kui 2 inimest myravad,on lapsik.Kui kaks poissi myravad,siis pole selles midagi halba.Kui 2 t"iskasvanut niimoodi teevad,siis peavad neil teineteise vastu kohe(seksuaalsed)tunded olema.Miks ometi?Miks mitte uskuda meest?......Meie yhiskond vajaks natuke tolerantsust.
Kas enel sina ise oled tolerantne,kui sinu mees myrab naabrimehega alasti saunas,riistad toredalt erekteerunult pysti ja siis sinu shokist toibudes seletab mees sulle syytult,et noh,sai pisut myratud!?!....
Kas eneli jaoks on see normaalne suhe v6i pani ta siin niisama teksti,et lihtsalt kaasa jutustada,mis siis et Mailise kiri ja mure k6las teisiti.
eneL 15. jaanuar 2002, kl 10.00 |
to Uugametsa Kolla:
Vaata, mina olen nii naiivne naisterahvas, et usun, et meesterahval võib erektsioon tekkida ka hambaid pestes. Ausalt öeldes pole kunagi päriselt aru saanud selle tekkepõhjustest. Ehk Sa seletad? Kas see on alati üksüheselt seotud sellega, et mees tahab seksida?
Kui ma mehe juures pole varem mingit huvi meessoo vastu märganud, siis ei jää ma ka uskuma, et ta järsku muutus homoks, kui saunas teise mehega paljalt oli. Et sihuke loomalik külgetõmme tekkis. Muidugi seda, kui nad voodis koos paljalt oleksid, siis oleks seda mulle seletada oluliselt keerulisem
Vaata, mina olen nii naiivne naisterahvas, et usun, et meesterahval võib erektsioon tekkida ka hambaid pestes. Ausalt öeldes pole kunagi päriselt aru saanud selle tekkepõhjustest. Ehk Sa seletad? Kas see on alati üksüheselt seotud sellega, et mees tahab seksida?
Kui ma mehe juures pole varem mingit huvi meessoo vastu märganud, siis ei jää ma ka uskuma, et ta järsku muutus homoks, kui saunas teise mehega paljalt oli. Et sihuke loomalik külgetõmme tekkis. Muidugi seda, kui nad voodis koos paljalt oleksid, siis oleks seda mulle seletada oluliselt keerulisem
UUgametsa Kolla 16. jaanuar 2002, kl 01.05 |
enel.
Vot mina olen mees,kes ka paljalt ikka saunas(nii meeste kui sega saunas)armastab k"ia.Aga pole veel kunagi oma 44 eluaasta jooksul saunas n\\\'inud teineteise embuses myramas erekteerunud riistadega kahte meest,v6i siis meest ja naist v6i ykskamak6ik.Ja kui satuks sellise situatsiooni peale,siis mida sina enel ise sest arvaksid?Ah jah,sul(su mehel v6i nabrimehel) laheb ka hambaid pestes k6vaks.....
Mailis.Usu enelit,ta teab su mehe probleeme,ta oleks nagu ise ka seal saunas olnud.No mehed pisut myrasid!Ja see v6i nii ollagi,eriti purjus peaga l"heb m6nel mehel k6vaks ,kui teist MEEST saunas paljalt n"eb.
Vot mina olen mees,kes ka paljalt ikka saunas(nii meeste kui sega saunas)armastab k"ia.Aga pole veel kunagi oma 44 eluaasta jooksul saunas n\\\'inud teineteise embuses myramas erekteerunud riistadega kahte meest,v6i siis meest ja naist v6i ykskamak6ik.Ja kui satuks sellise situatsiooni peale,siis mida sina enel ise sest arvaksid?Ah jah,sul(su mehel v6i nabrimehel) laheb ka hambaid pestes k6vaks.....
Mailis.Usu enelit,ta teab su mehe probleeme,ta oleks nagu ise ka seal saunas olnud.No mehed pisut myrasid!Ja see v6i nii ollagi,eriti purjus peaga l"heb m6nel mehel k6vaks ,kui teist MEEST saunas paljalt n"eb.
eneL 16. jaanuar 2002, kl 09.15 |
to Uugametsa Kolla:
Ma olen ka küllalt saunas käinud ja pole seal kedagi müramas näinud. Üldiselt on seal sihukeseks tegevuseks liiga palav. Seks saunas võib pildi eest küll ära lüüa. Samas olen näinud mehi omavahel maadlemas. Riides. Ja mul pole õrna aimugi, mis neil seal riiete sees toimub.
Kui Sina pole ka kunagi saunas näinud maadlemas, siis kuidas Sa võid nii kindel olla? Kui meesterahval tekkib iseennast puudutades erektsioon, siis miks mitte teise (ükskõik kelle) puudutusest? Ainult et seksuaalset huvi ei pruugi ju seepärast teise vastu olla.
Aga olen küll näinud meest, kellel on erektsioon, aga seksi ei taha
Ma olen ka küllalt saunas käinud ja pole seal kedagi müramas näinud. Üldiselt on seal sihukeseks tegevuseks liiga palav. Seks saunas võib pildi eest küll ära lüüa. Samas olen näinud mehi omavahel maadlemas. Riides. Ja mul pole õrna aimugi, mis neil seal riiete sees toimub.
Kui Sina pole ka kunagi saunas näinud maadlemas, siis kuidas Sa võid nii kindel olla? Kui meesterahval tekkib iseennast puudutades erektsioon, siis miks mitte teise (ükskõik kelle) puudutusest? Ainult et seksuaalset huvi ei pruugi ju seepärast teise vastu olla.
Aga olen küll näinud meest, kellel on erektsioon, aga seksi ei taha
eneL 16. jaanuar 2002, kl 09.35 |
UUgametsa Kolla 16. jaanuar 2002, kl 11.27 |
Lisa postitus