Feministi nurgake
Kas mehed on tõesti targemad, kui naised?
to m27 19. juuni 2010, kl 21.32 |
cc 19. juuni 2010, kl 21.33 |
Ei ole mehed andekamad. Kõik saab alguse lapsepõlvest. Poisse utsitatakse nn mehiste teemadega tegelema, naisi naiselike teemedega. Poiss tahab olla nagu isa, tüdruk nagu ema ja matkivad nende tegeuvust. Sealt algab arenemine erinevates suundades. Kui tahad baleriiniks saada, siis pead juba 5-aastaselt alustama. 18-aastaselt on see võimatu, isegi kui sul looduse poolt andekus ja võimekus selleks. Enam ei arene mingi nipiga sellele tasemel inimesega, kes 5-aastaselt alustas.
Teadlase töö ON sada prossa pühendumine, seda ei tee titelappide kõrvalt. Aga milline naine ei tahaks lapsi saada, milline naine tahab lapsi hooletusse jätta? Aga vaata nüüd sealt teadlase tasemelt natsakene allapoole, kõigest üks sammuke ja siis näed et puha naised - arstid, õpetajad, ametnikud jne. Kõrgkoolid naisi täis. Suurem osa mehi teeb musta tööd, kus pole vaja põhiharidusest kõrgemat haridust ega eeldata ka haritust. Naised ei vali tippu, kuigi neil on selleks võimed, puht seepärast, et kodu on neile samuti tähtis.
Teadlase töö ON sada prossa pühendumine, seda ei tee titelappide kõrvalt. Aga milline naine ei tahaks lapsi saada, milline naine tahab lapsi hooletusse jätta? Aga vaata nüüd sealt teadlase tasemelt natsakene allapoole, kõigest üks sammuke ja siis näed et puha naised - arstid, õpetajad, ametnikud jne. Kõrgkoolid naisi täis. Suurem osa mehi teeb musta tööd, kus pole vaja põhiharidusest kõrgemat haridust ega eeldata ka haritust. Naised ei vali tippu, kuigi neil on selleks võimed, puht seepärast, et kodu on neile samuti tähtis.
mehed ja targemad? 19. juuni 2010, kl 21.36 |
alu 19. juuni 2010, kl 22.01 |
alu 19. juuni 2010, kl 22.08 |
või võtame näiteks senised teadatuntumad naiste leiutised nagu tagarääkimine ja tselluliit...kas selle avastuse tegemiseks pole nagu enam vaja järjekindlust kui tarkust? iga loll saab ju aru ja teeb vahet pringil ja apelsinikoore pepul sama järjekindlalt nagu rullnokk, kes teab, et BMW on hea auto ja sellega ta saab tähelepanu kõigi kiade ja corolladega mammide ees.
n 19. juuni 2010, kl 22.15 |
Mehed võivad ju targemad olla, aga võim on ikkagi naiste käes. See on päris liigutav ja naljakas lugu, kuidas mehed naisi sõimavad, halvustavad jne, ja siiski ilma nendeta mitte kuidagi oldud ei saa. Mulle meeldibki just see erinevus, ja see, et naised ja mehed vajavad üksteist, ilma ei saaks elav maailm kuidagi eksisteerida.
alu 19. juuni 2010, kl 22.19 |
n 19. juuni 2010, kl 22.21 |
Ja hoopis naljakas on see, et kiideldes siin meeste mõistuse, tarkuse ja saavutuste üle, küsiks, miks sa siis teist samasugust geeniust ei taha enda kõrvale, olge koos, tehke oma veel vapustavamaid saavutusi, aga maini vaid sõna homoarmastus, ja seesama mees, kes ülistas meessugu, manab nüüd maapõhja meesoo, see on ju päris naljakas, mis. Ühel juhul kiidab meessugu kõrgustesse, teisel juhul hävitaks kõik homovärdjad raiped maapealt viimseni :)
? 19. juuni 2010, kl 22.35 |
ma ei saa aru, mida need m27 ja alu nii uljalt ruigavad? nemad sinna akadeemikute ja teadlaste hulka ei kuulu. rumala jutu järgi võib arvata, et neil rohkem kui 9 klassi haridust pole. see, et mõni mees on tark ja teadlane, ei tee siinseid ullikesi mehi karvavõrdki targemaks ega paista neile seda aupaistet mitte üks kiir. te kuulute sinna looserite kampa, keda ükski teadlane, on ta siis mees või naine, tunda ei taha. pigisete siin naistekas kuust kuusse. naist omale ei leia, kõrgepalgalisest tööst võite vaid und näha.
alu 19. juuni 2010, kl 22.39 |
naine 19. juuni 2010, kl 23.36 |
Imelik teema, kahjuks pole seda võimalik kindlaks teha, kes on targemad! Keegi siin juba kirjutas, et naistel pole varem lubatud ennast tõestada mujal, kui kodus (laste kasvatamisega ja kodu hoidmisega). Kui mehed oleksid olnud siis lastega ja koristaksid, siis oleksid naised need, kes oleksid leiutanud ja karjääri teinud. Varem lihtsalt oli nii, ühiskond soosis mehi, kuna arvati, et naine ei sobi mujale, kui koju (koristajaks-süügitädiks ja lastekasvatajaks/meesterahuldajaks). Nüüd aga püüavad naised ise seda muuta, ja neil on õigus ... Kaua võib elada meeste võimu all? Isegi ühe ja sama tehtud töö eest makstakse naistele vähem palka, miks? Vastus: sest ühiskonnas toimib see nii- ARVATAKSE ET MEHED ON TARGEMAD. Aga mis on reaalselt?
Õnneks on praegu siiski võimalus valida, kas tahad elada nagu vanasti (mudel: pereisa muretseb raha (toob süüa, kindlustab koduga jne) ja naine on kodune (koristab, vaaritab ja kantseldab lapsi) või siis teha kõike võrdselt (või enam-vähem võrdsuse lähedal)- kodused tööd kaheks, mõlemad käivad tööl, koos kantseldavad lapsi jne.
Ja need, kes lapsi ei soovi, tavaliselt teevadki teadust, uurivad, leiutavad jne.
Pereinimestel pole teaduse jaoks aega, kuna elu ongi paras teadus ja hakkamasaamine.
Mina ütlesin oma mehele, et poleks olnud vaja tööl käia, siis ma vaid õpiks ja uuriks jne, aga kuna meil juba ka laps, siis praegugi pean õpingute jaoks lapse ajast aega näpistama, muidu oleksin ju puhta loll :D
Õnneks on praegu siiski võimalus valida, kas tahad elada nagu vanasti (mudel: pereisa muretseb raha (toob süüa, kindlustab koduga jne) ja naine on kodune (koristab, vaaritab ja kantseldab lapsi) või siis teha kõike võrdselt (või enam-vähem võrdsuse lähedal)- kodused tööd kaheks, mõlemad käivad tööl, koos kantseldavad lapsi jne.
Ja need, kes lapsi ei soovi, tavaliselt teevadki teadust, uurivad, leiutavad jne.
Pereinimestel pole teaduse jaoks aega, kuna elu ongi paras teadus ja hakkamasaamine.
Mina ütlesin oma mehele, et poleks olnud vaja tööl käia, siis ma vaid õpiks ja uuriks jne, aga kuna meil juba ka laps, siis praegugi pean õpingute jaoks lapse ajast aega näpistama, muidu oleksin ju puhta loll :D
naine 19. juuni 2010, kl 23.56 |
viimasele (from naine 23:36) 20. juuni 2010, kl 00.45 |
fox 20. juuni 2010, kl 01.03 |
No see greip on tõsine juhe.
Okei esiteks must rass tantsis ümber lõkke (tantsib isegi tänapäeval) siis kui valged laevadega sinna jõudsid. Elasid seal kiviajas pole nad isegi karja pidada mõistnud. See oli nii aafrikas kui austraalias. Euroopas, ameerikas, aasias samal ajal tsivilisatsioon õitses. Seega on alust arvata et must rass tõenäoliselt ei ole oma mentaalsetelt võrdne valge või kollase rassiga. Jääb mulje et igalpool kus eskisteeris must rass oli areng seisma jäänud. Vot nii tussuke! Ja alles siis tulid valged ja nägid, ohhooo neid annab orjadena kasutada. Ja nagu ma aru saan tahad sa kogu orjanduse valgete kraesse kirjutada kuid tegelikult ei ajanud valgeid neid mööda metsi taga vaid suguharude pealikud ise müüsid neegreid valgetele. Seega on mustal mehel samapalju süüd kui valgetel. Aga see on ju ka üks fakt mis lihtsalt greibi, GREIBI SUURUSES peakeses kapitaalse ignoori saab. Lihtsalt järjekordne tõestus sinu lollusest.
Ja teiseks, naised! Kui naine oleks loodud sama nutikas kui mees siis vaevalt oleks ta nõustunud kaua olema sünnitusmasin vaid oleks leidnud viisi karjas mehega samaväärsele kohale tõusta. NAISEL LIHTSALT ON MUUD EESMÄRGID. Saad aru? Kogu teie keha vaagnaluudest, rindadest kuni ajukeemiani on programmeeritud laste kandmiseks ja kasimiseks. Naistel on suurem empaatia võime laste suhtes, naised ajenduvad pigem instinktidest mis on osa ürgsest koodist mis orienteerub naisi lapsi tahtma (kõik see sismine kell jne). Naise eesmärk on evolutsiooniliselt lihtne. Järglaste saamine. Isegi nende aju on väiksem ja tasuks ära mainida fakt et see ei ole seotud mehe ja naise kasvu ning kaalu vaheliste erinevustega!!! Neid asju on arvesse võetud ja naise aju oli ikkagi kuskil 5-10% väiksem kui mehel. Ausõna ma ei tea naisi kes jagaksid just palju mehhaanikast, astronoomiast, füüsikast, huvituksid teaduses toimuvast. Küll aga tean ma naisi kes huvituvad kroonika lugemisest igasugu cosmodest jne. Nagu kõik see naistekas siin näitab ju naise tegelikku eksidentsi mõtet. KUIDAS LEIDA ENDALE MEES või kui juba on leitud arutada oma suhte probleeme. Hooskoop, müstika nurgake, mood no see on naiste tase. Sellised asjad huvitavad neid. Mitte mingil juhul ei lepi ma et keskmine naine on sama tark kui keskmine mees. Feministid võivad ju fakte väänata ja neid ignoneerida aga tegelikku tõde teab iga naine kuid ega keegi ei tunnista. Tarkus on ju ainuke asi millega jagamisega kõik inimesed rahul on,- kõik arvavad et neil seda piisavalt on...
Okei esiteks must rass tantsis ümber lõkke (tantsib isegi tänapäeval) siis kui valged laevadega sinna jõudsid. Elasid seal kiviajas pole nad isegi karja pidada mõistnud. See oli nii aafrikas kui austraalias. Euroopas, ameerikas, aasias samal ajal tsivilisatsioon õitses. Seega on alust arvata et must rass tõenäoliselt ei ole oma mentaalsetelt võrdne valge või kollase rassiga. Jääb mulje et igalpool kus eskisteeris must rass oli areng seisma jäänud. Vot nii tussuke! Ja alles siis tulid valged ja nägid, ohhooo neid annab orjadena kasutada. Ja nagu ma aru saan tahad sa kogu orjanduse valgete kraesse kirjutada kuid tegelikult ei ajanud valgeid neid mööda metsi taga vaid suguharude pealikud ise müüsid neegreid valgetele. Seega on mustal mehel samapalju süüd kui valgetel. Aga see on ju ka üks fakt mis lihtsalt greibi, GREIBI SUURUSES peakeses kapitaalse ignoori saab. Lihtsalt järjekordne tõestus sinu lollusest.
Ja teiseks, naised! Kui naine oleks loodud sama nutikas kui mees siis vaevalt oleks ta nõustunud kaua olema sünnitusmasin vaid oleks leidnud viisi karjas mehega samaväärsele kohale tõusta. NAISEL LIHTSALT ON MUUD EESMÄRGID. Saad aru? Kogu teie keha vaagnaluudest, rindadest kuni ajukeemiani on programmeeritud laste kandmiseks ja kasimiseks. Naistel on suurem empaatia võime laste suhtes, naised ajenduvad pigem instinktidest mis on osa ürgsest koodist mis orienteerub naisi lapsi tahtma (kõik see sismine kell jne). Naise eesmärk on evolutsiooniliselt lihtne. Järglaste saamine. Isegi nende aju on väiksem ja tasuks ära mainida fakt et see ei ole seotud mehe ja naise kasvu ning kaalu vaheliste erinevustega!!! Neid asju on arvesse võetud ja naise aju oli ikkagi kuskil 5-10% väiksem kui mehel. Ausõna ma ei tea naisi kes jagaksid just palju mehhaanikast, astronoomiast, füüsikast, huvituksid teaduses toimuvast. Küll aga tean ma naisi kes huvituvad kroonika lugemisest igasugu cosmodest jne. Nagu kõik see naistekas siin näitab ju naise tegelikku eksidentsi mõtet. KUIDAS LEIDA ENDALE MEES või kui juba on leitud arutada oma suhte probleeme. Hooskoop, müstika nurgake, mood no see on naiste tase. Sellised asjad huvitavad neid. Mitte mingil juhul ei lepi ma et keskmine naine on sama tark kui keskmine mees. Feministid võivad ju fakte väänata ja neid ignoneerida aga tegelikku tõde teab iga naine kuid ega keegi ei tunnista. Tarkus on ju ainuke asi millega jagamisega kõik inimesed rahul on,- kõik arvavad et neil seda piisavalt on...
m29 to m27 20. juuni 2010, kl 03.06 |
no ma'i või 20. juuni 2010, kl 14.34 |
foxike, sa suhtled vaid paraku ühte kindlasse ühiskonnakihti kuuluvate naistega. Ilmselt valid selliseid, kelle taustal sinu suur tarkus välja paistaks. Saladuskatte all võin sulle öelda, et minu tutvusringkonda ei kuulu ühtki naist, kellel oleks sellised hobid, nagu sa kirjeldad.
Ilmselt küll on meeste hulgas tarkusetippusid rohkem kui naiste hulgas või on neil olnud võimalust oma andeid rohkem välja arendada.
Paraku pean sulle ütlema, et meeste hulgas on ka palju rohkem vaimupuudelisi, düsgraafia - düsleksia on 90% meeste pärusmaa. Meil siinsamas Eestis on erikool, kus õpivad õpiraskustega lapsed. Õpilasi kokku on umbes 200 ja poisse neist ca 80%. Okei, jätame välja need, kes on sellesse kooli sattunud seetõttu, et neil on käitumishäired. Alles jääb ikkagi umbes 130/140 poissi, kelle vaimuanded on vaimse alaarengu piiril (testitud).
Ja selline suhe on enamikus meie erikoolides, enamik neis õppivaid lapsi on paraku poisid.
Ahjaa, muideks, kõik need väheste vaimuannetega poisid peavad end tarkadeks ja taovad endile samamoodi rusikaga vastu rindu nagu siinsed tarkpead.
Ilmselt küll on meeste hulgas tarkusetippusid rohkem kui naiste hulgas või on neil olnud võimalust oma andeid rohkem välja arendada.
Paraku pean sulle ütlema, et meeste hulgas on ka palju rohkem vaimupuudelisi, düsgraafia - düsleksia on 90% meeste pärusmaa. Meil siinsamas Eestis on erikool, kus õpivad õpiraskustega lapsed. Õpilasi kokku on umbes 200 ja poisse neist ca 80%. Okei, jätame välja need, kes on sellesse kooli sattunud seetõttu, et neil on käitumishäired. Alles jääb ikkagi umbes 130/140 poissi, kelle vaimuanded on vaimse alaarengu piiril (testitud).
Ja selline suhe on enamikus meie erikoolides, enamik neis õppivaid lapsi on paraku poisid.
Ahjaa, muideks, kõik need väheste vaimuannetega poisid peavad end tarkadeks ja taovad endile samamoodi rusikaga vastu rindu nagu siinsed tarkpead.
irwww 20. juuni 2010, kl 15.26 |
Nu ma ei või
Kui naise käest küsida: "Miks ta elab koos mehega, kellel palju raha ning samas ütleb naine, et nohhh lihtsalt vuffel koos-abielu?!
Kui isegi küsida seda, siis naine nimetab seda lolliks küsimuseks, siis tõesi tekib küsimus, kas naine on loll või ta mängib lolli.
Ja samas, kas on see tark tegu, küsida selliseid asju - jälle nii ja naa, nokk kinni saba lahti ja vastupidi
Kui naise käest küsida: "Miks ta elab koos mehega, kellel palju raha ning samas ütleb naine, et nohhh lihtsalt vuffel koos-abielu?!
Kui isegi küsida seda, siis naine nimetab seda lolliks küsimuseks, siis tõesi tekib küsimus, kas naine on loll või ta mängib lolli.
Ja samas, kas on see tark tegu, küsida selliseid asju - jälle nii ja naa, nokk kinni saba lahti ja vastupidi
irw 21. juuni 2010, kl 02.24 |
irw 21. juuni 2010, kl 02.26 |
fox on @!#$ ajusurnud ülbe rõveisane, selliseid vihkan, rämps
naised on muidugi meestest paremad kuigi ideaalis võib ju teha näo et seaduse ees ja sotsiaalselt võrdsed.
ja teie naised ärge laske panna kodu ja pere raskuspunkti endale, öelge ei ja kõik. siis mehed hädaga peavad tegema.
pealegi lõpus käib ki mitte gi, appi kui loll sa oled, homofoob ka muidugi, sinusugused on tõesti kasutu peldikurämps, munnukene ;)
naised on muidugi meestest paremad kuigi ideaalis võib ju teha näo et seaduse ees ja sotsiaalselt võrdsed.
ja teie naised ärge laske panna kodu ja pere raskuspunkti endale, öelge ei ja kõik. siis mehed hädaga peavad tegema.
pealegi lõpus käib ki mitte gi, appi kui loll sa oled, homofoob ka muidugi, sinusugused on tõesti kasutu peldikurämps, munnukene ;)
mõtiskleja n 21. juuni 2010, kl 10.41 |
Loovate ja tarkade inimeste hulgas kuulub suurem osa saavutusi jah meestele. Põhjused esimeses ja veel mõnes kommentaaris välja toodud. Samas rumalate inimeste hulgas paistavad erilise rumalusega silma ka rohkem mehed võrreldes sama tasemega naisetega. Kas põhjuseks enesekindlus, usk oma mõtete õigsusesse või piiratus, mis ei lase kõrvale vaadata? Tark peabki oma liini ajama, et midagi saavutada. Rumal oma liini ajades jääb ilma paljustki, sealhulgas teiste kogemustest.
Tegelikult enamus inimesi jääb sinna vahepeale. Saavutusi saab ette näidata väike osa, lausrumalaidki pole teab mis palju.
Usun, et millegi leiutamiseks, avastamiseks on eelkõige vaja tahet. Ilmselt on meeste tahe suurem. Nii mõnigi potentsiaalsete teadlasele vajalike eeldustega naine valib ise teistsuguse elutee, eelistades peret, lapsi, enda mitmekülgset arendamist. Sellise naise pojad, mees, tütredki elavad loovas keskkonnas ja vastavate eelduste ja huvi korral võivad neist saada teadlased, kunstnikud, ... Naise ja ema roll on väga oluline. Tark mees valib omale partneri/elukaaslase, mitte pelgalt seksobjekti/koduabilise.
Kui meestel ongi lisavõimekus, pole ma sugugi kade. Tippteadlasi on vähe ja nn tavaliste inimeste seas omab see väikest kaalu. Mees, kes oma sabasuled kohevile ajab ja end maru tähtsaks peab vaid seetõttu, et ta mehena sündinud on, on tegelikult tühine tüüp.
Mulle meeldib, et on mehed ja naised, et neis on sarnast ja erinevat. Koos elades, tegutsedes on nad võimelised rohkemaks kui üksi.
Tegelikult enamus inimesi jääb sinna vahepeale. Saavutusi saab ette näidata väike osa, lausrumalaidki pole teab mis palju.
Usun, et millegi leiutamiseks, avastamiseks on eelkõige vaja tahet. Ilmselt on meeste tahe suurem. Nii mõnigi potentsiaalsete teadlasele vajalike eeldustega naine valib ise teistsuguse elutee, eelistades peret, lapsi, enda mitmekülgset arendamist. Sellise naise pojad, mees, tütredki elavad loovas keskkonnas ja vastavate eelduste ja huvi korral võivad neist saada teadlased, kunstnikud, ... Naise ja ema roll on väga oluline. Tark mees valib omale partneri/elukaaslase, mitte pelgalt seksobjekti/koduabilise.
Kui meestel ongi lisavõimekus, pole ma sugugi kade. Tippteadlasi on vähe ja nn tavaliste inimeste seas omab see väikest kaalu. Mees, kes oma sabasuled kohevile ajab ja end maru tähtsaks peab vaid seetõttu, et ta mehena sündinud on, on tegelikult tühine tüüp.
Mulle meeldib, et on mehed ja naised, et neis on sarnast ja erinevat. Koos elades, tegutsedes on nad võimelised rohkemaks kui üksi.
alu 21. juuni 2010, kl 11.12 |
alu sõber 21. juuni 2010, kl 11.42 |
to alu 21. juuni 2010, kl 11.49 |
alu,
mees põgeneb naise näägutamise eest kuuri alla puid taguma ja samuti seksib naisega sellel eesmärgil, et naine ei vinguks vähese seksi pärast.
Kas mees just siis pigem loll ei ole, et ennast sedasi piinab?
milleks siis üldse koos ollakse?
see on ju tegelikult naise petmine sõna otses mõttes. koos ollakse ja seksitakse ikka vastasikuse meeldivuse tagajärjel.
mees põgeneb naise näägutamise eest kuuri alla puid taguma ja samuti seksib naisega sellel eesmärgil, et naine ei vinguks vähese seksi pärast.
Kas mees just siis pigem loll ei ole, et ennast sedasi piinab?
milleks siis üldse koos ollakse?
see on ju tegelikult naise petmine sõna otses mõttes. koos ollakse ja seksitakse ikka vastasikuse meeldivuse tagajärjel.
:D 21. juuni 2010, kl 13.40 |
h 21. juuni 2010, kl 14.30 |
to autor 21. juuni 2010, kl 15.00 |
Oleneb mida pead tarkuseks.
Kui oled teaduse usku, ja ülim tarkus sinujaoks on läänemaailma teadus - siis jah, mehed on targemad, kuna nende ajuehitus soosib analüütilist mõtlemist, kujutavat geomeetriat ning asjasse süvitsi laskumist.
Ma ei tea kas on mõtet rääkida siin lehel teistsugusest tarkusest, sest tundub et lääne maailmas seda eriti oluliseks ei peeta - kuigi see kujundab igaühe elu ja heaolu kõige suuremal määral. Igaljuhul on emotsionaalne "tarkus", empaatia ning hingeline arusaamine jällegi naiste pärusmaa. Nende aju on loodud jällegi seda genereerima. Siia kuulub ka seitsmes meel, kõhutunne, intuitiivsus - mida meestel tavaliselt ei ole, kuid mis päris tihti aitavad teha palju õigemaid otsuseid kui analüütiline mõtlemine.
Lõpetuseks küsiksin veel ühe kontrollküsimuse, lihtsalt et mõsita autori seisukohta: kas inimene kes ei saa oma eluga hakkama VÕIB olla tark inimene?
Kas elukogenud inimene, kes oskab oma elu seada nii et ta on õnnelik, ning oskab ka oma lähedased õnnelikuks teha, võimalik et isegi võhivõõraid nõustada või ravida - kuid kes ei oska lugeda ja kirjutada - kas see inimene on ALATI rumal?
*Ise olen tehnikakõrgharidusega noor naine, kuid ma ei eelista tehnilist ja reaalainelist teadmist ja mõtlemist ainukeseks ja kõrgeimaks tarkuseks maailmas. Hindan seda, kuid hindan ka teistsugust tarkust ja üks ilma teiseta kõrgel tasemel hakkama ei saa. See on minu tagasihoidlik arvamus.
Kui oled teaduse usku, ja ülim tarkus sinujaoks on läänemaailma teadus - siis jah, mehed on targemad, kuna nende ajuehitus soosib analüütilist mõtlemist, kujutavat geomeetriat ning asjasse süvitsi laskumist.
Ma ei tea kas on mõtet rääkida siin lehel teistsugusest tarkusest, sest tundub et lääne maailmas seda eriti oluliseks ei peeta - kuigi see kujundab igaühe elu ja heaolu kõige suuremal määral. Igaljuhul on emotsionaalne "tarkus", empaatia ning hingeline arusaamine jällegi naiste pärusmaa. Nende aju on loodud jällegi seda genereerima. Siia kuulub ka seitsmes meel, kõhutunne, intuitiivsus - mida meestel tavaliselt ei ole, kuid mis päris tihti aitavad teha palju õigemaid otsuseid kui analüütiline mõtlemine.
Lõpetuseks küsiksin veel ühe kontrollküsimuse, lihtsalt et mõsita autori seisukohta: kas inimene kes ei saa oma eluga hakkama VÕIB olla tark inimene?
Kas elukogenud inimene, kes oskab oma elu seada nii et ta on õnnelik, ning oskab ka oma lähedased õnnelikuks teha, võimalik et isegi võhivõõraid nõustada või ravida - kuid kes ei oska lugeda ja kirjutada - kas see inimene on ALATI rumal?
*Ise olen tehnikakõrgharidusega noor naine, kuid ma ei eelista tehnilist ja reaalainelist teadmist ja mõtlemist ainukeseks ja kõrgeimaks tarkuseks maailmas. Hindan seda, kuid hindan ka teistsugust tarkust ja üks ilma teiseta kõrgel tasemel hakkama ei saa. See on minu tagasihoidlik arvamus.
M35 21. juuni 2010, kl 15.24 |
Konks on selles, et meeste ja naiste seas jaguneb tarkus, geniaalsus ja intelligentsus erinevalt. Naised on nö tublid keskmikud - geeniuseid on vähem, samas ka hälvikute, vaimuhaigete või lihtsalt rumalate isendite hulk on oluliselt väiksem kui meeste seas. Meeste seas jaguneb see ressurss tunduvalt äärmuslikumalt. Mõnele antakse kopaga, mõnele üldse mitte. Põhjus on geenides. Naised koosnevad teatavasti XX geenikombinatsioonist, mis tähendab tunduvalt suuremat veakindlust geneetiliselt päritavate haiguste või kõrvalkallete puhul, samas nivelleerib ära mõne nö supergeeni avaldumise. Meestel (XY kombinatsioon, millest Y määrab põhiliselt munandite ja peenise kasvu) taoline varuvariant geneetiliselt päritava vigase info jaoks puudub (sestab ka rohkem kõrvakaldeid meeste seas), kuid kui emalt päritakse mõne supergeen, siis saab see nö vabalt avalduda (geeniused). Kuid olgu lisatud veel, et erakordse vaimse ande avaldumine toimub sageli sotsiaalse, empaatilise või füüsilise võimekuse arvel.
mõtiskleja n 21. juuni 2010, kl 15.27 |
alu sõber 21. juuni 2010, kl 15.28 |
to 15.00
Sa levitad rumalaid eelarvamusi, nagu oleks mehed väga ratsionaalsed ja naised väga emotsionaalsed. Jama. Mina olen ratsionaalne ja analüütiline, olen naine ja tean veel paljusid selliseid naisi.
Emotsioonid on kõigil inimestel. Kas need mehed kes näiteks liikluses oma emotsioone taltsutada ei suuda või tänaval kaklevad, on ratsionaalsed või? Ei, see on puhas tunnete mäng. Ma tahan olla parem, kiirem kui sina ja KOHE, mis siis et see mulle halvasti lõpeb. Kus on analüüs ja kalkulatsioon, ma küsin. Ega naised paremad ei ole.
Mehed ja naised on erinevad kohati, aga see erinevus ei väljendu tarkus-rumalus skaalal.
Selles olen ma nõus et inimene, kes oma eluga toime ei tule ei saa olla tark. Käib nii vangis istuvate meeste kui erinevate meestega 5 last saanud üksikemade kohta.
Sa levitad rumalaid eelarvamusi, nagu oleks mehed väga ratsionaalsed ja naised väga emotsionaalsed. Jama. Mina olen ratsionaalne ja analüütiline, olen naine ja tean veel paljusid selliseid naisi.
Emotsioonid on kõigil inimestel. Kas need mehed kes näiteks liikluses oma emotsioone taltsutada ei suuda või tänaval kaklevad, on ratsionaalsed või? Ei, see on puhas tunnete mäng. Ma tahan olla parem, kiirem kui sina ja KOHE, mis siis et see mulle halvasti lõpeb. Kus on analüüs ja kalkulatsioon, ma küsin. Ega naised paremad ei ole.
Mehed ja naised on erinevad kohati, aga see erinevus ei väljendu tarkus-rumalus skaalal.
Selles olen ma nõus et inimene, kes oma eluga toime ei tule ei saa olla tark. Käib nii vangis istuvate meeste kui erinevate meestega 5 last saanud üksikemade kohta.
Lisa postitus