Feministi nurgake
mida ühist
sipelgas 12. aprill 2002, kl 10.35 |
Mind igatahes üllatas täna hommikul minu tütar, kes ütles, et ei saa aru miks tema klassi tüdrukud käivad vanade meestega. Kui ma küsisin siis kui palju on vana, sain vastuseks 36. tegemist on 9. klassi tüdrukutega 15-16.aastased.
Mina ka ei saa aru, mida ühist võiks olla neil inimestel.
Kuidas arvate?
Mina ka ei saa aru, mida ühist võiks olla neil inimestel.
Kuidas arvate?
Tigr 12. aprill 2002, kl 10.41 |
lihtne 12. aprill 2002, kl 10.46 |
Pipi 12. aprill 2002, kl 10.52 |
täpi 12. aprill 2002, kl 11.10 |
Minake 12. aprill 2002, kl 11.12 |
kassikakk 12. aprill 2002, kl 11.13 |
Olgu, tüdruk saab pappi, kingitusi, autoga sõita ja teiste tibide kadedaid pilke. Papi saab seksi. Aga 15-16 on ikkagi ju alles laps... Ärge mind ära sööge! Kui need "lapsed" omavahel armastust õpivad, siis pole see sugugi taunimistvääriv, eeldusel, et kaistevahendeid kasutatakse. Aga täiskasvanud elukogenud inimene praktiliselt oma tütre vanusega... otseselt öeldes ja psühhoanalüütikute definitsiooni kasutades - pedofiil..
Minake 12. aprill 2002, kl 11.17 |
Robin 12. aprill 2002, kl 11.18 |
Jõledus tõesti aga kahjuks tõsi, tean veel ühte põhjust miks 15-16 aastased plikad vanemat meest tahavad......vanemad mehed pidid nii mõistvad ja hellad olema...............sic...........
eks jah, nad ongi ju tegelikult nii noored veel et vajavadki ju issikest kõrvale.....haiged...........
eks jah, nad ongi ju tegelikult nii noored veel et vajavadki ju issikest kõrvale.....haiged...........
Sippsikk 12. aprill 2002, kl 11.56 |
Kuulge, tüdrukud, käsi südamele, aga kas te saate öelda, et kodune päris issi tegeleb (loe tegeleb, mitte loeb moraali) selle noore olevusega nii nagu vaja oleks. Minu tütardel on mõlemal puberteet läbi aga mäletan, et kui äärmiselt olulised olid nende jaoks vestlused ja ühised arutelud, sageli isegi omavahelised salajutud poistest (elust enesest) issiga. Loodan, et meie paops polnud erandiks.
Paps oli kodus autoriteet, kelle arvamuset hinnati ja usaldati minust enam. Siiamaani tuletavad meelde ühiseid salajutte.
Noorele plikale on selline ettevalmistus eluks oluline ja eks seda siis hangitakse mujalt kui kodus aega pole. Pealegi kiidavad ju need elukogenud tibid asja oi kui üles.
Paps oli kodus autoriteet, kelle arvamuset hinnati ja usaldati minust enam. Siiamaani tuletavad meelde ühiseid salajutte.
Noorele plikale on selline ettevalmistus eluks oluline ja eks seda siis hangitakse mujalt kui kodus aega pole. Pealegi kiidavad ju need elukogenud tibid asja oi kui üles.
Minake 12. aprill 2002, kl 12.00 |
mari 12. aprill 2002, kl 12.02 |
kanakene 12. aprill 2002, kl 12.17 |
No jah, vanemad mehed peaksin küll praegu nina püsti ajama, et neil nii kõva minek on. Loomulikult on vanad mehed moes!!! Isegi olen eluaeg vanemaid mehi vaatanud. Vanematel meestel ja vanematel meestel on ju ka tegelikult vahe. Ei usu hästi, et 15-aastane käiks või vahiks labaseid, suure õllekõhuga, tatiseid mehi. Kui mees on intelligentne, arukas, tähelepanelik ja seksikas, no arvake ära - kas ise ei vaataks ja ei tahaks sellisega aega veeta?
wo:man 12. aprill 2002, kl 12.27 |
Undiin 12. aprill 2002, kl 12.38 |
Noh, et .....seletate seda siin isa puudumisega? Ma ei oleks selles sugugi nii kindel. Mul on isa, väga hea isa. Ema on ka olemas ja puha...ei ole nad mul ka mingid kaklejad tüübid. Kodus sellist suuremat arveteklaarimist polei olnud, minu vanematel omavahel küll mitte. Ja vaatamata kõigele on mulle terve mu teadliku elu meeldinud just minust üsna palju vanemad mehed. Ärge nüüd tulge mulle Elektra-kompleksist jutustama, see pole siin see. Mehed, kellega suhelnud olen, on justnimelt oma arukuse- ja tundesügavusega mind köitnud. Olin 17, kui mu partner oli 34. Perversne? Ma ei arvanud seda siis, ega arva seda ka nüüd. Suuresti tänu temale sain ma varem mõistlikumaks, kui minuealised on. Usun, et selle jutu peale tapate mind nüüd ära?
Kõige lõpuks aga seda, et.....mitte kõik vanemad mehed ei ole kenad ja meeldivad sinu enese pärast, tõesti on ka veidrikke ja "värske liha" ostjaid.....sest ostjad on nad just oma kingituste ja muu kleepuvaga.....
Kõige lõpuks aga seda, et.....mitte kõik vanemad mehed ei ole kenad ja meeldivad sinu enese pärast, tõesti on ka veidrikke ja "värske liha" ostjaid.....sest ostjad on nad just oma kingituste ja muu kleepuvaga.....
Lia 12. aprill 2002, kl 12.44 |
Minu mees(32) oli armunud 18 aastassse jutuka tibisse. Pigem oli see neil vastastikune. Pidasid avameelseid vestlusi. Tüdrukul oli peres probleemid. Minu mehega sai ta ennast tühjaks rääkida. Alguses mees ütles mulle, et ta tahaks plikat ainult panna, muu ei huvita, kuid edaspidi läks kirjavahetus järjest südamlikumaks, nii et olin juba pisut armukade. Lamenti lööma ei hakanud, leppisime lihtsalt abikaasaga kokku, et lõpetaks ära ja kogu lugu. Tüdruk saatis veel hiljemgi kirju ja südamekestega kaartikesi. Seekord jäi neil selliseks platooniliseks suhteks. Nüüd on tal vist eakaaslasest boyfriend. Kuid ma ei imesta üldse, et kui tal selle poisiga kiiva kisub ja siis jälle minu mehega kontakti otsib.
Anna 12. aprill 2002, kl 12.57 |
Sama teema oli delfi noortekas. Arvamusi nii- ja naasuguseid. Noored tüdrukud üldiselt väitsid, et vanemaid mehi ei taha. Samas oli hulk 30-seid kelle suhted just isegi lausa 13 aastastega. Kellel huvi, arvan et see lugu peaks seal noorteka arhiivis alles olema. Seal just meeste mõtteid, et mida siis see annab. Üldkokkuvõte - noor, süütuke, jumaldav.
Mida noor tüdruk sellest saab. Omast kogemusest võin väita, et mõnedel vanematel meestel on lihtsalt vist väike kiiks ja tüdrukult ei saa ta absoluutselt mitte midagi, samas on nagu abimees - sõidutab kuhu vaja e. siis takso, ostab mida vaja e. siis rahakott.
Tundub absurd, aga on selliseid nn. vanamehi ka.
Mida noor tüdruk sellest saab. Omast kogemusest võin väita, et mõnedel vanematel meestel on lihtsalt vist väike kiiks ja tüdrukult ei saa ta absoluutselt mitte midagi, samas on nagu abimees - sõidutab kuhu vaja e. siis takso, ostab mida vaja e. siis rahakott.
Tundub absurd, aga on selliseid nn. vanamehi ka.
kanakene 12. aprill 2002, kl 12.58 |
Undiin:
No vot, ma olen 100% sinuga nõus. Minu arvates nii täpselt ongi.
Pole mõtet ajada isade kaela.
Kujutage ette,et 45-aastane käib või elab 25-30-aastase mehega. Kas see on siis ka imelik, või tuleb asi ajada selle naise ema kaela, kes pole piisavalt hästi teda lapsepõlves kasvatanud või head eeskuju andnud? Samahästi võib imelik tunduda ka valge ja mustanahalise suhe...
No vot, ma olen 100% sinuga nõus. Minu arvates nii täpselt ongi.
Pole mõtet ajada isade kaela.
Kujutage ette,et 45-aastane käib või elab 25-30-aastase mehega. Kas see on siis ka imelik, või tuleb asi ajada selle naise ema kaela, kes pole piisavalt hästi teda lapsepõlves kasvatanud või head eeskuju andnud? Samahästi võib imelik tunduda ka valge ja mustanahalise suhe...
suss 12. aprill 2002, kl 13.23 |
Feliks 12. aprill 2002, kl 13.29 |
..et mina kui endine õpetaja...sain jah teada, et kuidas nii mitugi tüdrukut (ka nooemaid kui 16) oli nii minuse, kui testessegi meesõpetajatesse armunud, koos sinna juurde käivate atribuutidea (ahastamised, nutmised, küünemurdmised jne) - vähemalt mull eotse ei käinud neist keegi oma tunnetest rääkimas, kollegil nt selline kogemus oli. See oli oma 15 aastat tagasi. Aeg on edasiläinud. Too, mis toona oli fantaasia-unelm-unistus ja reaalsuse seda viia oli tolleaegsetele tüdrukutele mõeldamatu on nüüd ju siis pisut teisiti. Ju enam ei häbeneta ennast ja enda tundeid. Ja jusiis onka neid mehi, kes sellele liimile rõõmsalt lähevad.
Palju teie hulgas kula naised onneid, kes koolis meesõpetajasse armunud oli? Minule meeldis küll nii mõnigi õpetaja.
Palju teie hulgas kula naised onneid, kes koolis meesõpetajasse armunud oli? Minule meeldis küll nii mõnigi õpetaja.
Undiin 12. aprill 2002, kl 13.30 |
Austatud Suss! Aga ma ju rääkisingi, et tüdruk (mina) oli 17 ja mees oli 34. Siin ju nagu on natuke vanusevahet, või kuidas? Pean tunnistama, et mõned, kes seda juhtusid teada saama, olid tihtipeale kreepsu äärel. Leidus ka kaagutajaid stiilis "Teadagi mis..." Kokkuvõttes, ma ei tea, kuidas reageeriksin, kui mu oma tütar kord endale isavanuse mehe koju toob.....ma ei tea tõesti. Annaks jumal mulle suutlikkust viisakaks jääda ja asju mitte ainult emotsioonidest lähtuvalt ajada, sest oma lahmimisega võib noorele neiule (ja ka tema partnerile) asjatult ja pöördumatult haiget teha.
kassikakk 12. aprill 2002, kl 13.30 |
Meenus üks lugu. Võib-olla seal leidub seletus? Noormees oli 22, kui 15a neiuga kokku elama hakkas (vanusevahe oli küll kõigest 7a). Tol ajal mäletan kutti kui lihtsalt elunautijat, kes eriti homsele ei mõelnud. Aja jooksul ja elukogemuste/kriiside järel on hakanud elule teisiti vaatama ja prioriteete ümber hindama. Selle piigaga läksid lahku (peale 4a), sest kutt ei suutnud taluda tüdruku võimetust mõelda ja analüüsida.
Variant on, et vanemad mehed pole koos bioloogilise vananemisega vaimselt arenenud, seega sobib neile just noorem tasand. Muidugi on jälle võimalik, et noor piiga on niivõrd ette arenenud ja varaküps, et küündib vanema mehe tasandile. Tont seda teab, kindlasti on nii ja naa. Aga imelik tundub see kõrvaltvaatajale ikkagi, mis teha...
Variant on, et vanemad mehed pole koos bioloogilise vananemisega vaimselt arenenud, seega sobib neile just noorem tasand. Muidugi on jälle võimalik, et noor piiga on niivõrd ette arenenud ja varaküps, et küündib vanema mehe tasandile. Tont seda teab, kindlasti on nii ja naa. Aga imelik tundub see kõrvaltvaatajale ikkagi, mis teha...
vero 12. aprill 2002, kl 13.32 |
Kui 20-ne nooe naine elab kokku 45-se mehega, siis seda meie ühiskond enam-vähem aktsepteerib ja seda sellepärast, et see toimub inimeste vahel, kes on jõudnud täisikka.
See, kui 15-16 tüdrukud käivad 36-te meestega on aga SEADUSEVASTANE ja seetõttu vastuvõetamatu. On arusaadav, et noored plikad võivad kuskil pilvedes hõljuda, aga mida (või millega) need mehed küll mõtlevad (vastust sellele ei oota)? Varsti on meil siin tõeline banaanivabariik... Nagu arengumaades hakkavad meil toimuma paaripanemised 15-te tüdrukute ja 50-te meeste vahel...
See, kui 15-16 tüdrukud käivad 36-te meestega on aga SEADUSEVASTANE ja seetõttu vastuvõetamatu. On arusaadav, et noored plikad võivad kuskil pilvedes hõljuda, aga mida (või millega) need mehed küll mõtlevad (vastust sellele ei oota)? Varsti on meil siin tõeline banaanivabariik... Nagu arengumaades hakkavad meil toimuma paaripanemised 15-te tüdrukute ja 50-te meeste vahel...
psyHH 12. aprill 2002, kl 13.38 |
mind ajab raevu see kuradi jama. Krt.meestel moistus munadega triiki, mitte ei saa aru, mida neile need noored naitsikud pakkuda voivad. Mitte ei saa aru, mida noored, ilusad, alles elu alustavad plikad otsivad vanalt, juba pere ja lastega mehelt(enamjaolt). Kas toesti voib sinna tekkida armastus???
Feliks 12. aprill 2002, kl 13.41 |
psyHH 12. aprill 2002, kl 13.43 |
Minake 12. aprill 2002, kl 13.47 |
kassikakk 12. aprill 2002, kl 13.47 |
Lisa postitus