Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Töö ja koolitus
Uuring - impulsiivne ostukäitumine
 
Jaana Alevi 17. märts 2015, kl 22.02
Tere

Olen koostanud uuringu, mille eesmärgiks on välja selgitada, milline on tarbija käitumine ostude planeerimisel ning ostuotsuse langetamisel.

Küsimustiku leiate - https://docs.google.com/forms/d/12FVDybLBZilQ2MA...

Kui enamikule tarbijatest tähendab poodlemine mõne asja ostmist lastele või kingituse soetamist sõbrale, siis teistele võib käik kaubanduskeskusesse olla hävitav „enesetunde parandamine“, meeleheitlik katse tulla toime stressiga, täita emotsionaalne tühimik või püüe vältida negatiivseid tundeid. Kõik inimesed käituvad impulsiivselt ning teatud (tagasihoidlikul) tasemel varasemalt ette planeerimata ostude sooritamine on kahjutu, kuid liiga sage impulsiivne ostmine võib viia kurbade tagajärgedeni.

Komentaarid ja kogemused on rohkem kui teretulnud :)
Loomulikult võib küsimustiku linki ka tuttavatega jagada.

Päikest!
Jaana
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!