Võib-olla õpetaja hindab Sinu lapse õppeedukust selle tasemega, millega Sa ta kooli saatsid.Ta lihtsalt on halli massi sees vähe edasi arenenud.-võib-olla see kool on liiga nõrk tema tasemele või pingutasid kooli saates üle.Paljud õpetajad räägivad,et sellised lapsed,kes ennem kooli pushatud,peale 3 klassi ei oska enam üldse õppida,sest neil polnud ju 3 aastat seda vaja teha.Ning kehvakesed ,kes kogu aeg vaeva nägid,lähevad sellest perioodist lausa ette saavutades suurepäraseid tulemusi,sest nad on tulist vaeva näinud.
Mõtle seda kooli asja-kui ta nii palju teab,siis võiks ju midagi erikoolis või ringis lisaks õppida.
Ja ikka pressi konkreetselt välja, mida siis ikka vaja harjutada-võib-olla püsivust või mida iganes.Õpetaja ju selleks ongi,et ka lapsevanemaid suunata.Võib-olla Su laps ainult kuivalt loeb ja arvutab,aga loomingust jääb puudu.Tänapäeval mulle tundub,et õpetajad soovitavad lastel mitte ainult ka tuupida,vaid olla loomingulised.Ära pahanda!Minu laps oli sügisel väga nõrk ja meie oleme suure töö tulemusena kõvasti õppinud.Ja mulle tundubki,et tarkurite emad pole rahul,sest lapsed pole edasi arenenud-klassi tasemed on erinevad.Samas võrdlengi oma last tarkuritega-lõbus-loominguline- vallatu.Targad aga väga peetud ja ainult kindlates raamides.Just pean silmas loomingulisust jääb neil puudu ning ka jutustamistest ja päris loodusest neil eriti aimu pole.Sõbranna tuupurist laps ei teadnud, mis on kindlus-ja selliseid igapäevaseid aju.Aga just liitmine 100 piires ja lugemine oli une pealt selge.See laps on viimastel aegadel väga haige-vanemad pushivad vaid numbreid ja tulemusi.Võta nüüd kinni,mis on õige.Ja võib-olla esitame oma lastele liiga kõrgeid nõudmisi juba varakult kartes,et äkki ei saa asja.Praku suure pushamise ja loominguta neil oma suurte teadmistega pole midagi teha-nad põlevad läbi!Vaid tulemus on juba maast madalast oluline , mis siis veel hiljem saab!