Koolilaps
hinded
huvi 09. november 2005, kl 14.11 |
Meie koolis võeti lastelt võimalus hindeid parandada.Nüüd toimub nö.konsultatsioon ja õpetaja arvestab veerandi lõpus sellega,et laps on asja selgeks saanud,aga tööd enam uuesti teha ei saa.Kontrolltööd saavad järgi teha need,kes olid haiged.No ma ei tea,osalt justkui õige,miks ei ole asja selgeks õpitud,ega kool mingi saapaparandus ole.Aga teisalt,on ju koolis peale õpilaste,kes õppida ei viitsi ka neid õpilasi,kes mingit ainet nii kergesti ei omasta (või satuvad töö ajal paanikasse).See eeldaks konsultatsioone enne kontrolltööd,aga sellist asja pole välja pakutud.Konsultatsiooni saab siis kui kaks on juba käes ja parandada asja enam ei anna.Kahe otsaga asi. Mida teie arvate?
lapsevanem 09. november 2005, kl 14.20 |
aga kui laps on kogu veerandi jooksul nt. saanud kõik tööd kahed ja parandanud viieks, siis veerandihindeks ta ju ikkagi viit ei saa, tähendab arvestatakse ka praegu ikka seda esialgset hinnet. aga kui teie koolis on selline kord nüüd et hinnet ei saa üldse parandada enam, siis minu meelest oleks küll õigem kui laps saaks enne tööd konsultatsioonis käia. sellest oleks abi neile lastele, kes ei saa alati kohe kõigest õpitust aru aga on oma hinnetest huvitatud. lihtsalt laiskadele ei aita nagunii ükski konsultatsioon.
aga 09. november 2005, kl 14.35 |
Merja 09. november 2005, kl 15.48 |
Jooga 09. november 2005, kl 16.37 |
Midagi on siin mäda. Konsultatsioon on oma olemuselt ikka tund, kus õpetaja seletab ja õpetab ning õpilased kuulavad ja küsivad. Konsultatsiooni käigus lapsi ei küsitleta ja seega ei anna see õpilase teadmiste kohta küll mingit pilti. Sul tuleks kõigepealt koolist täpsustada, kuidas see järelevastamine toimub. Tõenäoliselt tehakse lisaks konsultatsioonile ka mingil ajal kontrolltöö uuesti, aga hinnet selle eest ei panda.
Õpetaja ei saa järeleaitamistundide eest lisapalka ja teeb seda oma vaba aja arvelt. Lapsed sellest enamasti aru ei saa.
Õpetaja ei saa järeleaitamistundide eest lisapalka ja teeb seda oma vaba aja arvelt. Lapsed sellest enamasti aru ei saa.
õps 09. november 2005, kl 17.18 |
Peaks ikka konsultatsioon olema. Igal õpetajal on selleks ettenähtud aeg. Palun pöördu klassijuhataja poole abi saamiseks.
Tõesti on lapsi, kes lennult ei taipa.
Kontrolltöid peab saama järele teha, aga arvestatakse mõlemat hinnet. Seega kui on kahed parandatud 5-ks, siis kokkuvõte küll 5 ei ole. See õpetaja rikub seadust.
Tõesti on lapsi, kes lennult ei taipa.
Kontrolltöid peab saama järele teha, aga arvestatakse mõlemat hinnet. Seega kui on kahed parandatud 5-ks, siis kokkuvõte küll 5 ei ole. See õpetaja rikub seadust.
õppealajuss 09. november 2005, kl 17.38 |
Õpilaste hindamise, järgmisse klassi üleviimise ning klassikursust kordama jätmise alused, tingimused ja kord
Haridus- ja teadusministri 10. augusti 2005. a määrus nr 24
Paragrahv 5 lõige(9)sätestab:
Kui suulist vastust (esitust), kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» või on hinne jäänud välja panemata, antakse õpilasele võimalus järelevastamiseks või järeltöö sooritamiseks. Järelevastamise ja järeltööde sooritamise kord sätestatakse kooli õppekavas.
Kooli hoolekogu teema justkui. Võta ühendust.
Haridus- ja teadusministri 10. augusti 2005. a määrus nr 24
Paragrahv 5 lõige(9)sätestab:
Kui suulist vastust (esitust), kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» või on hinne jäänud välja panemata, antakse õpilasele võimalus järelevastamiseks või järeltöö sooritamiseks. Järelevastamise ja järeltööde sooritamise kord sätestatakse kooli õppekavas.
Kooli hoolekogu teema justkui. Võta ühendust.
jaa 09. november 2005, kl 19.32 |
kah 09. november 2005, kl 21.51 |
huvi 10. november 2005, kl 12.24 |
Hoolekogu on asjast teadlik,teemast räägiti lastevanemate koosolekul kus oli kohal ka hoolekogu esimees.Sellisest seadusest, millest õppealajuss kirjutab, pole nad vist kuulnudki.Selle järgi nad ju rikuvad tõepoolest seadust.Muidugi peaks olema õpetajal mingi valiku võimalus,millist õpilast aidata ja millist mitte,sest paljud õpilased selle peale loodavadki,et pärast saab järgi teha.Tunni ajal ei õpi ja segavad teisi,töö ajal samuti ning siis on esimesed kes tööd järgi tahavad teha.Nõuavad täpselt samasuguseid ülesandeid ja koguni samas järjekorras.Nõrgematel õpilastel on jäänud teema nende pärast arusaamatuks ja töö ajal on keskendumist segatud.Samas ei saa lootma jääda õpetaja erapooletusele,sest selline omadus pole just eriti palju esinev nähtus.Erit maakoolides,kus on eriti teravalt näha õpetajate suhtumist nn.prominentide lastesse ja teistesse lastesse.Huvitav,kas ongi sellist lahendust,kus kõik rahul oleks.Õpetaja ei peaks raiskama oma vähest vaba aega laiskadele õpilastele ja need kes tahavad,aga pole nii võimekad õpilased, saaks ikkagi asjad selgeks.
Jooga 10. november 2005, kl 13.43 |
õppealajuss 10. november 2005, kl 13.53 |
Norija 10. november 2005, kl 14.11 |
Mina soovitaks jätta selle võimalikult suurel määral õpetaja poolt kehtestatavaks korraks.
Mõni õpetaja mitte ei luba kahte järgi teha, vaid lausa nõuab seda, vastasel korral tekib lünk ja hiljem ei saa mitte millestki aru või jääbki õpilane teatavaid grammatikavigu tegema. Mõni õpetaja ei luba kahte parandada, sest kaks on kaks ja tegelikult pole vahet, kas õpilane selle konkreetse luuletuse pähe õpib, kaks jääb kaheks ja järgmine kord teab paremini.
Proovige siiski õpetajaid usaldada.
Mõni õpetaja mitte ei luba kahte järgi teha, vaid lausa nõuab seda, vastasel korral tekib lünk ja hiljem ei saa mitte millestki aru või jääbki õpilane teatavaid grammatikavigu tegema. Mõni õpetaja ei luba kahte parandada, sest kaks on kaks ja tegelikult pole vahet, kas õpilane selle konkreetse luuletuse pähe õpib, kaks jääb kaheks ja järgmine kord teab paremini.
Proovige siiski õpetajaid usaldada.
Lisa postitus