Minu bensiinimootoriga auto soojeneb sõites 3-4 minutiga. Juba siis, kui näidik paar kriipsu tõusnud, puhub salongi sooja õhku ja hommikuti saan enne sõidu alustamist jope tagaistmele visata. Tavapärase töötemperatuuri saavutamine võtab praeguse külmaga küll veidi kauem, aga külmetamist küll ei ole. Ehk siis üsna individuaalne on see värk.
Diisli puhul on minule räägitud, et mõttekas on see vaid siis, kui aastane läbisõit on väga suur. Mina sõidan ca 25 000-30 000 aastas ja praegune bensiinikas on piisavalt öko, et diislit isegi mitte ei kaalu (remont kallim ja kütus ise ka kallim). Lisaks ei hoia diislid temperatuuri, st kui kuskil pikemalt töötava mootoriga seista vaja, kipub mootor jälle maha jahtuma. Aga see teemaalgatajat vist väga ei huvita, sest öko-suunitlusega inimene lülitaks lihtsalt mootori välja, mitte ei põletaks kütust, sel ajal, kui autos einestab näiteks :)