Autoabi
honda vs škoda
kits kahe kuhja vahel 29. november 2011, kl 21.47 |
nojahh 29. november 2011, kl 22.14 |
vana sokk 29. november 2011, kl 23.49 |
juhu uu u u 30. november 2011, kl 10.46 |
naine 01. detsember 2011, kl 00.18 |
Maaks 01. detsember 2011, kl 15.54 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
jep 05. detsember 2011, kl 22.15 |
tsikk 08. detsember 2011, kl 12.57 |
Škoda kere on korralik metall. Ma ei tea, kas Hondal ka on? Civicul on 2 ust, Fabial 4 (kui sõitjaid on sageli rohkem kui 2). C on pikem, F lühem, kerge manööverdada (kui on algaja juht v naisterahvas). F-l on tagaaknal ka kojamees. Uued F-d näevad jah imelikud välja, mul endal natuke vanem variant, olen väga rahul. Erilisi remonte pole pidanud tegema. Olen muidugi hooldanud ka vastavalt jaksule.
mees 09. detsember 2011, kl 15.18 |
to mees 12. detsember 2011, kl 19.46 |
Maaks 21. detsember 2011, kl 09.34 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
:) 21. detsember 2011, kl 12.37 |
Mul on 2010. aasta Škoda Fabia. Hondat pole olnud, võrrelda ei oska, ehkki mulle tundub, et samade parameetritega Honda peaks küll olema kallim (ehk siis ka millegi poolest parem?) kui Škoda, eriti kui me räägime Škoda kõige väiksemast ja odavamast mudelist (Fabiast).
Niisama eraldivõetuna olen oma Fabiaga aga rahul küll. Sain täpselt selle, mida tahtsin: suhteliselt odava väikese auto, mis kulutab vähe bensiini. Kulude ohjeldamine on minu jaoks oluline argument. Välimust ei ostnud, sellest suva - auto pole mulle mingi vahtimis- ega kekutamisobjekt, vaid praktiline liikumisvahend. Bensiini läheb vähe ja mingeid tehnilisi probleeme pole esimese pooleteise aasta jooksul ilmnenud (garantii kehtib mu autol kokku neli aastat). Mootor on muidugi pisike, aga kurta ei saa - foori tagant minnes küll kellelegi ette toppama ei jää, isegi üllatavalt kähku saab minema, aga eks see sõltub muidugi ka juhi reaktsionist. :) Maanteel peab muidugi arvestama, et pisike mootor on ikka pisike mootor ja mingit ulmekiirendust suurtel kiirustel kätte ei saa: ma teen möödasõite küll, sealhulgas ka 90 km/h liikuvatest rekkadest, aga alati ainult seal, kus tee on selgelt vaba. Mingeid napikaid ma harrastada ei julge, sest ma ei saa loota, et kui asi hapuks läheb, viskan sutsti gaasi ja sööstan teisest autost mööda kui nool, kiirendamine võtab ikka veidi aega. Aga parem ongi, neid hullumeelseid rallijaid on Tallinna-Tartu teel minutagi küll ja ülearu.
Niisama eraldivõetuna olen oma Fabiaga aga rahul küll. Sain täpselt selle, mida tahtsin: suhteliselt odava väikese auto, mis kulutab vähe bensiini. Kulude ohjeldamine on minu jaoks oluline argument. Välimust ei ostnud, sellest suva - auto pole mulle mingi vahtimis- ega kekutamisobjekt, vaid praktiline liikumisvahend. Bensiini läheb vähe ja mingeid tehnilisi probleeme pole esimese pooleteise aasta jooksul ilmnenud (garantii kehtib mu autol kokku neli aastat). Mootor on muidugi pisike, aga kurta ei saa - foori tagant minnes küll kellelegi ette toppama ei jää, isegi üllatavalt kähku saab minema, aga eks see sõltub muidugi ka juhi reaktsionist. :) Maanteel peab muidugi arvestama, et pisike mootor on ikka pisike mootor ja mingit ulmekiirendust suurtel kiirustel kätte ei saa: ma teen möödasõite küll, sealhulgas ka 90 km/h liikuvatest rekkadest, aga alati ainult seal, kus tee on selgelt vaba. Mingeid napikaid ma harrastada ei julge, sest ma ei saa loota, et kui asi hapuks läheb, viskan sutsti gaasi ja sööstan teisest autost mööda kui nool, kiirendamine võtab ikka veidi aega. Aga parem ongi, neid hullumeelseid rallijaid on Tallinna-Tartu teel minutagi küll ja ülearu.
jaanik 26. detsember 2011, kl 22.56 |
Lisa postitus