No nii. Millimeeter enne 100 kraadi tähendab, et mingit keemist veel ei toimu. Kui läbi oleks plokikaane tihend, siis "keeks" jahutusvedelik igal ajal, aastaajast sõltumata ja ei loeks ka salongiventilaatori töötamine. Sellisel juhul ei toimu jahutussüsteemis mitte keemine vaid mootor töötab justkui pumbana, mis pumpab pidevalt survet jahutussüsteemi. Sellest ka näiline keemine- mullide eraldumine jahutusvedelikust. Kui tavapärasel keemisel eraldub mullide näol hapnik, siis sellise "keemise" puhul eraldub mullide näol põlemata kütusesegu jäägid ja heitgaasid. Sellel moel tekkinud nn. õhukorgid takistavad ka jahutusvedeliku liikumist ehk tsirkulatsiooni jahutussüsteemis, ning sellele järgneb mootori ülekuumenemine, kuid alati ei pruugi. Seda on võimalik lihtviisil autoteeninduses kontrollida vastava testri abil. Paljudel see tester olemas on, ei oska öelda.
Ma siiski arvan, et su autol pole viga mitte kui midagi. See ongi Opelite eripära, et soojade ilmadega ummikutes passides hakkab temperatuur tavapärasest kõrgemaks tõusma. Tõuseb ta tõesti sinna 100 kraadi lähedale ja siis rakendub jahutusventilaator, vehib seal ees mõningase aja tööd teha, rahuneb, kui tavapärane temperatuur on saavutatud ja jääb järgmise tsükli ootele. Ma miski pärast arvan, et 99%-se tõenäosusega see nii ongi. Paraku jääb alati see 1%, mis võib üksjagu kurja teha. Nii et, soovitan siiski mõne asjatundja poole pöörduda. Sedasi, neti teel, on paganama raske autot remontida, veel raskem diagnoosi panna.
ps. Ära kunagi ava paisupaagi korki, kui mootor on kuum. Võid saada raskeid põletushaavu.