Autoabi
soojussüsteem
lola 21. november 2007, kl 16.45 |
vaatasin, et siin palju räägitud akudest ja soojusest ja udust. ma tahaks teada, et kas ventilaatorist tuleb siis välisõhk, mul golf 3. Avastasin ise ka, et kui panna tööle ainult ventilaator +peale ja aken veidi lahti on palju parem sõita ja udu ei tule. Äkki see soojus tekitabki udu juurde, et kui see maha keerata, siis jälle udune. Äkki keegi selgitaks seda soojussüsteemi.ja kuidas oleks otstarbekam talvel ja praeguste ilmadega talitada.
E 21. november 2007, kl 20.47 |
kassisaba 21. november 2007, kl 23.17 |
Kas koolifüüsikast selline sõna nagu kastepunkt ütleb midagi? Ilmselt ei ütle, sest muidu siin igasugu jura ei küsitaks.
Ventilaatorist tuleb nii välis- kui ka siseõhk, soe ja külm. Kõik sõltub siibrite asendist.
tegelikult tasuks hoida õhuvõtturit ainult välisõhu asendis, salong soeneb küll aeglasemalt, aga uduga jama vähem. kindlasti soojakraan-siiber max punase peale, mootori soojenedes tasapisi tagasi keerata, ise tunned, kui palav hakkab. Aknaid tasuks iga nädal seestpoolt puhastada ja kasida, siis ventikal lihtsam udu eemaldada. Hommikul enne sõitma hakkamist 2-3 minutit kohapeal käia lasta, mitte tühikäigul, aga nii 1500-1800 pöörde juures ( annad ise varbaga gaasi, kui ei ole automaatset külmstarti ). Mitte mingil juhul kõvasti gaasi anda, õli on paks ja mootor võib jääda ilma õlituseta. Pikemalt ei ole samuti kasulik kohapeal käia lasta, need tänapäeva mootorid ilma koormuseta sooja ei annagi.
Kui välisõhu siiber on max asendis avatud ja ikka lähevad klaasid uduseks, siis on viga mustunud salongifiltris või lekkivas soojendusradikas.
Tegelikult peaks selliseid asju õpetama kõik autokoolid, parimad neist teevadki nii, et iga õpilane saab millaski vähemalt ühe külmkäivituse, tankimise, aknapesuvee lisamise jne, jne...
Ventilaatorist tuleb nii välis- kui ka siseõhk, soe ja külm. Kõik sõltub siibrite asendist.
tegelikult tasuks hoida õhuvõtturit ainult välisõhu asendis, salong soeneb küll aeglasemalt, aga uduga jama vähem. kindlasti soojakraan-siiber max punase peale, mootori soojenedes tasapisi tagasi keerata, ise tunned, kui palav hakkab. Aknaid tasuks iga nädal seestpoolt puhastada ja kasida, siis ventikal lihtsam udu eemaldada. Hommikul enne sõitma hakkamist 2-3 minutit kohapeal käia lasta, mitte tühikäigul, aga nii 1500-1800 pöörde juures ( annad ise varbaga gaasi, kui ei ole automaatset külmstarti ). Mitte mingil juhul kõvasti gaasi anda, õli on paks ja mootor võib jääda ilma õlituseta. Pikemalt ei ole samuti kasulik kohapeal käia lasta, need tänapäeva mootorid ilma koormuseta sooja ei annagi.
Kui välisõhu siiber on max asendis avatud ja ikka lähevad klaasid uduseks, siis on viga mustunud salongifiltris või lekkivas soojendusradikas.
Tegelikult peaks selliseid asju õpetama kõik autokoolid, parimad neist teevadki nii, et iga õpilane saab millaski vähemalt ühe külmkäivituse, tankimise, aknapesuvee lisamise jne, jne...
kah totu:) 25. november 2007, kl 16.20 |
põrnikas 26. november 2007, kl 20.47 |
. 30. november 2011, kl 12.19 |
kah totu:) Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> to kassisaba-kus see salongifilter asub? Mul sama
> jama,peaaegu 100km sõidan maha ja ikka küljeklaasi
> d ja isegi esiklaas kohati udune ja ometi tuleb si
> nna õhku peale.Aru ma ei saa:((((
Golf 3 on küll filter, tõstad kapoti üles ja vasaku kojamehe all, kergitad natuke plastmassi ja näedki ;)
-------------------------------------------------------
> to kassisaba-kus see salongifilter asub? Mul sama
> jama,peaaegu 100km sõidan maha ja ikka küljeklaasi
> d ja isegi esiklaas kohati udune ja ometi tuleb si
> nna õhku peale.Aru ma ei saa:((((
Golf 3 on küll filter, tõstad kapoti üles ja vasaku kojamehe all, kergitad natuke plastmassi ja näedki ;)
Lisa postitus