Kas koolifüüsikast selline sõna nagu kastepunkt ütleb midagi? Ilmselt ei ütle, sest muidu siin igasugu jura ei küsitaks.
Ventilaatorist tuleb nii välis- kui ka siseõhk, soe ja külm. Kõik sõltub siibrite asendist.
tegelikult tasuks hoida õhuvõtturit ainult välisõhu asendis, salong soeneb küll aeglasemalt, aga uduga jama vähem. kindlasti soojakraan-siiber max punase peale, mootori soojenedes tasapisi tagasi keerata, ise tunned, kui palav hakkab. Aknaid tasuks iga nädal seestpoolt puhastada ja kasida, siis ventikal lihtsam udu eemaldada. Hommikul enne sõitma hakkamist 2-3 minutit kohapeal käia lasta, mitte tühikäigul, aga nii 1500-1800 pöörde juures ( annad ise varbaga gaasi, kui ei ole automaatset külmstarti ). Mitte mingil juhul kõvasti gaasi anda, õli on paks ja mootor võib jääda ilma õlituseta. Pikemalt ei ole samuti kasulik kohapeal käia lasta, need tänapäeva mootorid ilma koormuseta sooja ei annagi.
Kui välisõhu siiber on max asendis avatud ja ikka lähevad klaasid uduseks, siis on viga mustunud salongifiltris või lekkivas soojendusradikas.
Tegelikult peaks selliseid asju õpetama kõik autokoolid, parimad neist teevadki nii, et iga õpilane saab millaski vähemalt ühe külmkäivituse, tankimise, aknapesuvee lisamise jne, jne...