Palun seleta kuidas on see võimalik, et sidur on ainult kohalt minekuks, kuidas on võimalik käike vahetada sidurit alla vajutamata? Kui on autommatkast, siis jah, sidurit ma alla ei vajuta:) Seleta mis on üldse siduri mõte! Oleks päris huvitav ja loodan et hariv lugeda.
Ja veel, kuidas siis libedaga kurvi minna, päriselt? Siiani enne kurvi hoo maha võtnud vastavalt oludele, sidur all ja vastav käik ja kurvis gaasi juba andnud. Mis selles valet on ? Ja ok ,tuleb kits teele vaja järsku reageerida, siis sidur läheb automaatselt alla, pidur ja siis käiguga toimetan kuis vaja. Siiani vedanud, midagi pole juhtunud, aga kuidas täpselt siis õige oleks hetkest kui looma teeveeres näen teele hüppamaas? Just tulin pikelmalt sõidult ja õnneks hüppas mingi looma metsa poole mitte teele, vaja meelde tuletada ja täpselt õige tehnika pähe taguda.
Minu kogemused on, et kui sidur on all, siis libiseb auto suurema hooga kui siis kui käik on sees. Seega kurvis, kui hoian siduri kogu aeg all, siis ma sisenen kurvi suurema hooga, seega on oht teelt välja sõita ju. Auto on esisillaveoga. Ma mõtlen just libedat teed väga.