Autoabi
2 küsimust talverehvide kohta
kumminaine 09. november 2010, kl 18.01 |
1. kas iseseisvalt mingite koduste vahenditega on võimalik mõõta rehvimustri sügavust? ning kuidas seda siis teha?
2. millise firma naastrehve neist eelistada: barum, gislaved, goodyear, nankang? endale ja ka rahakotile sümpatiseeriks kõige enam gislaved, aga kuna pole neist midagi eriti kulnud, siis kas on tegu ikka arvestavate talverehvide tootjaga?
2. millise firma naastrehve neist eelistada: barum, gislaved, goodyear, nankang? endale ja ka rahakotile sümpatiseeriks kõige enam gislaved, aga kuna pole neist midagi eriti kulnud, siis kas on tegu ikka arvestavate talverehvide tootjaga?
Maaks 09. november 2010, kl 18.21 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Master'it (taastatud) võid kah vaadata. Hind on palju rahakotisõbralikum.
Mul vanal isiklikul autol (olid) kah masterid all ja väga hästi teenisid.
Eelmisel tööautol (hetkel "uus" isiklik) olid alguses all gislaved ja olid kah väga hea pidamisega, ühe sõitsin orgi otsa katki ja asemele ostsin poolpidused GY ultragrip, mis minuarvates ei olnud kõige paremad lumes ja jääl.
Uuel tööautol on aga samuti GY UG aga sellega olen hetkel täpselt 1,5km sõitnud. Esmamulje - jube müra :-)
Mul vanal isiklikul autol (olid) kah masterid all ja väga hästi teenisid.
Eelmisel tööautol (hetkel "uus" isiklik) olid alguses all gislaved ja olid kah väga hea pidamisega, ühe sõitsin orgi otsa katki ja asemele ostsin poolpidused GY ultragrip, mis minuarvates ei olnud kõige paremad lumes ja jääl.
Uuel tööautol on aga samuti GY UG aga sellega olen hetkel täpselt 1,5km sõitnud. Esmamulje - jube müra :-)
... 09. november 2010, kl 18.48 |
ha ha 09. november 2010, kl 18.50 |
h 09. november 2010, kl 18.51 |
Mina mõõtsin nii, et võtsin suvalise sendi, mõõdulindiga tegin kindlaks esiteks selle, kus on "kriitiline" piir, st. 3mm, ja siis toppisin seda münti rehvil erinevatesse mustrivahedesse ja vaatasin, kui palju üle kriitilise mustrit veel alles. Proovisin ka joonlauaga, aga see oli lootusetu üritus, joonlaud liiga paks ja tulemus ei olnud usaldusväärne.
lemps 11. november 2010, kl 16.01 |
rehvimustrit mõõda ikka rehvi keskelt, ehk siis sealt kus kõige rohkem kulub/kulunud. kasvõi mündiga, misiganes asjaga mis mahub mustri vahele, parim oleks muidu nihkkaliiber.
rehvidest eelista seda millest rahakott üle käib. aga kasutatuid ja protte ei soovita.
gislaved on väga hea valik, nordfrost 3 oli väga hea rehv ja nordfrost 5 on samuti väga hea talverehv.
goodyear suht samast klassis, näiteks ultra grip extreme.
nankangi ei soovitaks kui mõtled s600 või sw7, miks sellest saad juba aru kui võrdled erinevate rehvide mustristiili.
barum nord polaris on minu arust parim hinna ja kvaliteedi suhe soodsamate rehvide seas, ehk et kui hind on oluline aga pidamist tahaks ka siis sobiv valik.
igaljuhul kui võimalust on siis eelista uusi rehve ja tuntumate tootjate omi.
rehvidest eelista seda millest rahakott üle käib. aga kasutatuid ja protte ei soovita.
gislaved on väga hea valik, nordfrost 3 oli väga hea rehv ja nordfrost 5 on samuti väga hea talverehv.
goodyear suht samast klassis, näiteks ultra grip extreme.
nankangi ei soovitaks kui mõtled s600 või sw7, miks sellest saad juba aru kui võrdled erinevate rehvide mustristiili.
barum nord polaris on minu arust parim hinna ja kvaliteedi suhe soodsamate rehvide seas, ehk et kui hind on oluline aga pidamist tahaks ka siis sobiv valik.
igaljuhul kui võimalust on siis eelista uusi rehve ja tuntumate tootjate omi.
Lisa postitus