Autoabi
Kui viletsad siis ikkagi on viletsad autod
ostja 09. veebruar 2011, kl 11.26 |
Autosoovituste foorumites tehakse teatud autosid alatasa maha, kui on vaja nimetada viletsaid autosid, nimetatakse teatud marke. Ma arvan, et ma ka ise teen nii. Aga mitte sellepärast, et ma teaksin mida ma räägin;), vaid sellepärast et olen lugenud, kuulnud nii räägitavat. Palun siin et autoomanikud ise omaenda kogemustest räägiksid, kas vastab tõele, et üks või teine auto on vilets, mille poolest ja kui kehv ta ikkagi on. Mingid automargid on sellised, mille ostmist alati kellelegi ei soovitata, sooviksin teada, mille pärast. Mind huvitavad margid:
Ford, Dacia, Renault, Peugeot, Fiat, Citroen, Hyundai, Kia.
Kirjutage ka juurde mudel ning aasta.
Ford, Dacia, Renault, Peugeot, Fiat, Citroen, Hyundai, Kia.
Kirjutage ka juurde mudel ning aasta.
Ekspert 09. veebruar 2011, kl 12.27 |
Au to Juht 10. veebruar 2011, kl 10.04 |
Mis on vilets auto? Mina tõmbaks teema kaheks. Üks asi on teel püsivus ja mugavus, teine aga vastupidavus. Teelpüsivuse ja mugavuse teema paneb turg hinnaga paika. Suuri kõikumisi siin tavaliselt ei ole. Vastupidavuse juures toidavad linnalegende suuresti odavamad sisse toodud autod mis on kehvemalt hooldatud. Kui miskit mudelit on palju müüdud, siis on hinnatundlike klientide poolt ostetud kokku ka kehvema tervisega ja rääbakamaid autosid. Nii et vana auto ostmine on põrsa ostmine kotis. Saab vaid jalaga kotile paugu anda ja kontrollida kas põrsas ikka vastu ruigab. Ei saa ka öelda et citroen on halb ja toyota hea. On citroenil näiteks päris palju probleeme C5. Lihtsamatel mudelitel on aga probleeme hulga vähem. Toyotat ülistades ei tasu ära unustada pidevaid tagasi kutsumisi.
Ise ma hoiaks eemale värsketest uutest mudelitest. Ajalugu on näidanud et turundus istub inseneridel kaela peal ja ei lase asju lõpuni lahendada. Läbi ajaloo on aga lastehaigusi põdenud pea kõikide firmade autod. Ma ei oska öelda mis on hea või halb mark. Kõik sõltub hinnast. Vastupidavuse teemal on aga pea igal tootjal p***e kukkunud mudeleid. Kõige hullem asi millega ise olen kokku puutunud on Kia Pregio kaubik. Lagunes ja rostetas kui kurat. Viis aastat ja 90000 km tegid kaubikust täieliku peldiku. Samas Ceed on täiesti normaalne sõiduauto omas klassis.
Ise ma hoiaks eemale värsketest uutest mudelitest. Ajalugu on näidanud et turundus istub inseneridel kaela peal ja ei lase asju lõpuni lahendada. Läbi ajaloo on aga lastehaigusi põdenud pea kõikide firmade autod. Ma ei oska öelda mis on hea või halb mark. Kõik sõltub hinnast. Vastupidavuse teemal on aga pea igal tootjal p***e kukkunud mudeleid. Kõige hullem asi millega ise olen kokku puutunud on Kia Pregio kaubik. Lagunes ja rostetas kui kurat. Viis aastat ja 90000 km tegid kaubikust täieliku peldiku. Samas Ceed on täiesti normaalne sõiduauto omas klassis.
... 10. veebruar 2011, kl 23.13 |
tikker 11. veebruar 2011, kl 12.39 |
ruupor 11. veebruar 2011, kl 21.32 |
ruupor 11. veebruar 2011, kl 21.33 |
ha ha 11. veebruar 2011, kl 23.19 |
Fordi sõber 14. veebruar 2011, kl 18.51 |
ruupor Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ford foocus (chia) on isegi päris hea auto. Juhita
> vus ja tunnetus on ikka oma klassi kohta super. (c
> hialt) natuke mugavust ka ja mõnus väike säästukas
> olemas. Isegi 2L on väga öko ja tõmmet jagub.
Ma pole Ford & chiast midagi kuulnud, aga muidugi, Ameerikas on kõik võimalik.
-------------------------------------------------------
> Ford foocus (chia) on isegi päris hea auto. Juhita
> vus ja tunnetus on ikka oma klassi kohta super. (c
> hialt) natuke mugavust ka ja mõnus väike säästukas
> olemas. Isegi 2L on väga öko ja tõmmet jagub.
Ma pole Ford & chiast midagi kuulnud, aga muidugi, Ameerikas on kõik võimalik.
juht to auto 14. veebruar 2011, kl 19.00 |
riho 22. veebruar 2011, kl 14.17 |
sõidan volov 940 ga, eelmine oli 740 , diisel ,. auto on pea kakskymmend aastat vana, esisilla puksid ja sharniirid õigel ajal ja õlivahetus õigel ajal, solkkytust sisse ei pane, igavene auto, ei ole kunagi remontima pidanud ei ole kunagi teel jätnud, korralik hooldus ja auto kestab, mida kahjuks ei saa öelda uute masinate kohta, ,,,,
kk 24. veebruar 2011, kl 12.04 |
kk 24. veebruar 2011, kl 12.08 |
Jäi lisamata veel, et igal ühel on oma arusaamad heast autost. Samamoodi ülistatakse Toyotasid..tänu sellele ülistamisele on need jubedalt kallid. Kas teisi autosid ka nii massiliselt tehasekontrolli tagasi kutsutakse?
Oli peugeot 407, väga hea auto, vaikne, mugav, küllaltki ökonoomne - ei ole midagi paha öelda, aga paljudele lihtsalt põhimõtte pärast prantslane ei meeldi ja ongi kõik. Seetõttu nende hinnad langevad ka küllaltki kiiresti ja kui osta kasutatud autot, siis vaadake kui korraliku varustusega peugeoti võib saada..samas kui mõnedel kallimatel ja hinnatumatel on sees veel alles tavaline konditsioneer ja ei mingeid püsikiirusehoidjaid ega muid lisasid. Arvan, et tuleks vaadata siiski selle järgi, milline auto endale meeldib, siis ka mõned arvamused juurde küsida...mitte kohe teha nii nagu teised ütlevad, et osta Audi ja ostangi vana mudeli hingehinna eest :)
Oli peugeot 407, väga hea auto, vaikne, mugav, küllaltki ökonoomne - ei ole midagi paha öelda, aga paljudele lihtsalt põhimõtte pärast prantslane ei meeldi ja ongi kõik. Seetõttu nende hinnad langevad ka küllaltki kiiresti ja kui osta kasutatud autot, siis vaadake kui korraliku varustusega peugeoti võib saada..samas kui mõnedel kallimatel ja hinnatumatel on sees veel alles tavaline konditsioneer ja ei mingeid püsikiirusehoidjaid ega muid lisasid. Arvan, et tuleks vaadata siiski selle järgi, milline auto endale meeldib, siis ka mõned arvamused juurde küsida...mitte kohe teha nii nagu teised ütlevad, et osta Audi ja ostangi vana mudeli hingehinna eest :)
Tuttuus 12. veebruar 2021, kl 17.42 |
Miks osta uus? Olen selle omal nahal juba läbi teinud ja pikaajalise kogemusega autode valdkonnas võin lahata. Igal asjal on oma võlud ja puudused. Auto ostul peaks olema nr 1 küsimus auto praktilisus. Üksikul linnas elaval ja linnas töötaval inimesel ei ole vaja tutikat länkarit või mitme lapsega perel pole mõistlik uut Yarist osta. Eestis ei tõsta su ego isegi tutikas Bemm (jah teatud madalama haridustasemega ringkonnas isegi tõstab, aga kas sul on seda väga vaja?). Kui leiad enda jaoks sobiva keremudeli, siis järgmiseks valid sobiva mootori (sõidad rohkem ja pikemaid otsi, siis mõistlikum diisel, linnas lühikesi siis bensukas, elekter ja gaas jäägu fännidele), ei ole vaja 200kw ja viie sekkiga nullist sajani võimsust kui saad pidevalt kiiruskaamera trahve ja bensurahaga pole priisata. Käigukasti poolest eelistab enamus tänapäeval automaati, seega manuaali ei ole mõistlik osta (kui rahakott vähe suuremat ostuhinda kannatab), järelturul hiljem keeruline müüa, remondikulu ei tasu karta hooldatud kast kestab kaua ja remondi hinnad pole nii kosmilised kui kunagi. Järgmiseks vaatad palju oleks mõistlik autole ühes kuus kulutada või palju sa üldse saad kulutada. Üldiselt on nii et kui teenid stabiilselt väiksemat palka, aga auto eluliselt vajalik, siis osta vähekasutatud paar aastat vana kehtiva garantiiga liisinguauto. Võimalikult väike sissemaks (5..10%), võimalikult suur jääkväärtus, võimalikult pika aja peale, nii saad võimalikult väikese kuumakse (isegi alla 100e kuus) ja soodsa auto millel kehtiv garantii. Võid ju osta sissemaksu rahaga 1000 eurose auto, 500 eurot remondi alla ja loota, et ei tule üle 100eurost remondikulu, aga see on riskiga. Selles näites arvestan siis inimest kes muidu ostaks 10% sissemaksuga 15k uue auto (1500e taskus).
Võid ka osta päris uue auto, aga see on kallim kui mõne aasta vanune ja auto väärtuses kaotad palju rohkem. Kui raha taskus rohkem näiteks 5k, siis tasub arvutada kas mõistlikum osta see 10k auto 50% 5k sissemaksuga ja maksta iga kuu 50e või tasuda sissemaksuks ainult 1k ja maksta iga kuu 120e (25% jääkväärtusega 5a liising), ning järgi jäänud 4k investeerida või kasutada mujal. Kõik sõltub palgast, sest suurema palga puhul ei mängi see +70e kuus rohkem mingit rolli, aga +4000eurot rohkem kontol küll Aga kui ego lubab, siis mõistlik üldsegi 3k auto osta ja see 2k sahtlisse remondiks jätta, ning muidu igakuine liisingu 100e hoopis kogumishoiusele suunata, nii on 5a pärast seal 6000eurot. Lisaks on sul auto mis küll kaotanud oma väärtuses, aga hooldatuna 2k kindlasti väärt. Seega kui sul täna oli 5k, siis 5a pärast on sul 6k pangas ja 2k auto, ehk oled teeninud 3k juurde. Oleksid ostnud uue auto, siis oleksid hävinud vähemalt 50% auto hinnast (ehk u.10k auto puhul 5k ja 20k autoga 10k). Jutu point. Tutikas auto on kõige kehvem valik, eriti kui konkreetse ostja seisukohalt ebapraktiline.
Võid ka osta päris uue auto, aga see on kallim kui mõne aasta vanune ja auto väärtuses kaotad palju rohkem. Kui raha taskus rohkem näiteks 5k, siis tasub arvutada kas mõistlikum osta see 10k auto 50% 5k sissemaksuga ja maksta iga kuu 50e või tasuda sissemaksuks ainult 1k ja maksta iga kuu 120e (25% jääkväärtusega 5a liising), ning järgi jäänud 4k investeerida või kasutada mujal. Kõik sõltub palgast, sest suurema palga puhul ei mängi see +70e kuus rohkem mingit rolli, aga +4000eurot rohkem kontol küll Aga kui ego lubab, siis mõistlik üldsegi 3k auto osta ja see 2k sahtlisse remondiks jätta, ning muidu igakuine liisingu 100e hoopis kogumishoiusele suunata, nii on 5a pärast seal 6000eurot. Lisaks on sul auto mis küll kaotanud oma väärtuses, aga hooldatuna 2k kindlasti väärt. Seega kui sul täna oli 5k, siis 5a pärast on sul 6k pangas ja 2k auto, ehk oled teeninud 3k juurde. Oleksid ostnud uue auto, siis oleksid hävinud vähemalt 50% auto hinnast (ehk u.10k auto puhul 5k ja 20k autoga 10k). Jutu point. Tutikas auto on kõige kehvem valik, eriti kui konkreetse ostja seisukohalt ebapraktiline.
Mäda õun 16. november 2021, kl 13.45 |
1. Laadida saab ainult Apple oma otsikuga, rehvid sobivad ainult apple omad.
2. Android auto võid ära unustada
3. Aku vananedes läheb auto aeglasemaks.
4. Peale istudes võid kogemata istme lössi vajutada
5. Lisavarustusena saadaval tuuleklaas.
6. Ekstra lisavarustuses ka tuuleklaasi kaitseklaas
7. Hind on 30000 kuid müüakse 85000ga sest et apple
8. Enne kasutama hakkamist pead end kasutajaks registreerima krediitkaardiga.
9. Autol on all innovaatilised ja enneolematud ümmargused rattad
10. Pakiruumi maht on 100l mida on võimalik suurendada 400l vastavalt 20000€ lisatasule
11. Autot saab osta järjekorras seistes
12. Auto logo kapotil ja pagassil on umbes poole meetri suurune
13. Erinevalt androidipoiste lollidest naljadest seda ei saa osta neeru maha müües see on oluliselt kallim
14. Ja käivitamisel tahab teada sinu asukohta ning enne edasi ei saa sõita kui pead küpsistega nõustuma
15. Rehve saab pumbata ainult Apple pumbaga millel on spetsiaalne Apple ventiiliotsik. Rehvidesse läheb ainult spetsiaalne Apple õhk mis maksab 5 eurot. Tavaline õhk Apple auto rehvidele ei sobi
2. Android auto võid ära unustada
3. Aku vananedes läheb auto aeglasemaks.
4. Peale istudes võid kogemata istme lössi vajutada
5. Lisavarustusena saadaval tuuleklaas.
6. Ekstra lisavarustuses ka tuuleklaasi kaitseklaas
7. Hind on 30000 kuid müüakse 85000ga sest et apple
8. Enne kasutama hakkamist pead end kasutajaks registreerima krediitkaardiga.
9. Autol on all innovaatilised ja enneolematud ümmargused rattad
10. Pakiruumi maht on 100l mida on võimalik suurendada 400l vastavalt 20000€ lisatasule
11. Autot saab osta järjekorras seistes
12. Auto logo kapotil ja pagassil on umbes poole meetri suurune
13. Erinevalt androidipoiste lollidest naljadest seda ei saa osta neeru maha müües see on oluliselt kallim
14. Ja käivitamisel tahab teada sinu asukohta ning enne edasi ei saa sõita kui pead küpsistega nõustuma
15. Rehve saab pumbata ainult Apple pumbaga millel on spetsiaalne Apple ventiiliotsik. Rehvidesse läheb ainult spetsiaalne Apple õhk mis maksab 5 eurot. Tavaline õhk Apple auto rehvidele ei sobi
Saparoo 19. november 2021, kl 18.10 |
Mul pidas üks kohalik naabertalus loomi Talvel külmaga võttis mind vahest sapakaga teepealt peale kui koolist tulin -20 oli esiklaasil 3cm jääkiht mille sisse näpuga oli kaks silmaauku sulatatud Ühest august vaatas sõidu ajal ja teist samal ajal sulatas näpuga Oli minul ka sapikas soojendus töötas laitmatult ainult lume hange ei tohtinud söita kustutas ahju
Auu To 16. mai 2022, kl 23.48 |
Moskva vits 17. mai 2022, kl 18.06 |
Näe venelased hakkavad Moskvitse tootma. Tegelt tasuks hakata ka T-34 tootma, kuna 72-d saavad juba otsa IŽi tunneb ära debiilselt madalal paiknevate ukselinkide kaudu sest Lillipuutin tahab ka lingini ulatuda. Suht kõva oli tõesti kui vastu seina panid siis ise said sees surma aga mosse jäi terveks Russi käkerdatud prantsuse tööpingistvõib välja tulla ainult ühekohaline ristleja moscva mis esimesel sõidul upub. Mis järgmisena kas soomusrongide tootmine ei soomusrong on keeruline, hakkavad sõja jaoks tootma soomustatud ahjusi, sellel hea soe ringi sõita. tankide tootmine on liiga kulukas ja nagu näha pole sellel suurt mõttet. Millal hakatakse väljastama autoostulubasid Ostuloa saavad ainult Ukrainat natsionaistidest vabastada üritanud hukkunud ka aga on seatud tingimuseks et pead elama koopas Moskva tehas ei kavatsegi mingit lääne Renualti saasta edadi toota ,vaid hakkab hoopis välja laskma maailmas analooge mitte omavaid Moškvitse ehk siis tagaveoline, karbussiga ja vändaga või tuleb lisadega ka nagu salongist käivitamisega, suunatuledega, elektrilise kojamehega Tegelikult taastavad nendega oma Ukrainas hävitatud tankiarmeed. Ja selleks see küna sobib suurepäraselt. Mis sellega muud ikka pihta hakata kui sihtmärgiks kasutada. Esimestel masinatel mootoreid polnudki aga sellest ei tohtinud rääkida. Käivitusprobleemide ilmnedes hakati autodele ka mootoreid paigaldama kuid ka need ei lahendanud probleemi täielikult. Mootori paneku põhjus oli tegelikult vene hobuste eriliselt kehv tervis. Nälginud hobused lihtsalt ei suutnud seda risu paigalt sikutada Tagasi juurte juurde ehk auto puritaanidele: neli ratast ja rool autotehasest Путь Х уйло Super uudis! Ivan hakkab automaatkasti leiutama või paneb Kalashnikovile neli ratast alla Renault käändub ikka Renaultl mitte Renaultil ja Renaultga mitte Ranaultiga Renault käändub Renuvalt, Renuvaldi. Kuigi Renault ei käändu enam kuhugi, pole vaja vaeva näha selgitamistega. Nüüd käänatakse seal tehastes tõupuhtaid Moskvitšeid! Miks peaks delfi ajakirjanik tegema vahet linnadel Iževsk ja Moskva? See nõuaks ju lisaks teadmisi geograafiast ning antud artikli kontekstis ka sõidukitest. 4 ratast on? ON! toodetud venemaal? Ka see läks täppi. Mida enamat veel eeldada võiks
Lisa postitus