Autoabi
Kui viletsad siis ikkagi on viletsad autod
 
ostja 09. veebruar 2011, kl 11.26
Autosoovituste foorumites tehakse teatud autosid alatasa maha, kui on vaja nimetada viletsaid autosid, nimetatakse teatud marke. Ma arvan, et ma ka ise teen nii. Aga mitte sellepärast, et ma teaksin mida ma räägin;), vaid sellepärast et olen lugenud, kuulnud nii räägitavat. Palun siin et autoomanikud ise omaenda kogemustest räägiksid, kas vastab tõele, et üks või teine auto on vilets, mille poolest ja kui kehv ta ikkagi on. Mingid automargid on sellised, mille ostmist alati kellelegi ei soovitata, sooviksin teada, mille pärast. Mind huvitavad margid:
Ford, Dacia, Renault, Peugeot, Fiat, Citroen, Hyundai, Kia.
Kirjutage ka juurde mudel ning aasta.
 
Ekspert 09. veebruar 2011, kl 12.27
Soovitan välja otsida eelmise autolehe nr 4 (2.veebruar 2011)
Leiad vastused kõikidele oma küsimustele.
Ise sõidan Toyotaga aastast 2005
 
Au to Juht 10. veebruar 2011, kl 10.04
Mis on vilets auto? Mina tõmbaks teema kaheks. Üks asi on teel püsivus ja mugavus, teine aga vastupidavus. Teelpüsivuse ja mugavuse teema paneb turg hinnaga paika. Suuri kõikumisi siin tavaliselt ei ole. Vastupidavuse juures toidavad linnalegende suuresti odavamad sisse toodud autod mis on kehvemalt hooldatud. Kui miskit mudelit on palju müüdud, siis on hinnatundlike klientide poolt ostetud kokku ka kehvema tervisega ja rääbakamaid autosid. Nii et vana auto ostmine on põrsa ostmine kotis. Saab vaid jalaga kotile paugu anda ja kontrollida kas põrsas ikka vastu ruigab. Ei saa ka öelda et citroen on halb ja toyota hea. On citroenil näiteks päris palju probleeme C5. Lihtsamatel mudelitel on aga probleeme hulga vähem. Toyotat ülistades ei tasu ära unustada pidevaid tagasi kutsumisi.
Ise ma hoiaks eemale värsketest uutest mudelitest. Ajalugu on näidanud et turundus istub inseneridel kaela peal ja ei lase asju lõpuni lahendada. Läbi ajaloo on aga lastehaigusi põdenud pea kõikide firmade autod. Ma ei oska öelda mis on hea või halb mark. Kõik sõltub hinnast. Vastupidavuse teemal on aga pea igal tootjal p***e kukkunud mudeleid. Kõige hullem asi millega ise olen kokku puutunud on Kia Pregio kaubik. Lagunes ja rostetas kui kurat. Viis aastat ja 90000 km tegid kaubikust täieliku peldiku. Samas Ceed on täiesti normaalne sõiduauto omas klassis.
 
... 10. veebruar 2011, kl 23.13
Sõbrannal on Renault Megane ja sel pidevalt kukuvad igasugu jupid küljest ära ja kogu aeg on miskit rikkis. Ei valiks ise küll seda autot kunagi.
 
tikker 11. veebruar 2011, kl 12.39
Olen kõrvalt näinud, et Rover on tõeline õnnetus. Väljast püsib ilus, kuid seest laguneb pidevalt. Kardab külma, ventilaator külmub kinni ja siis kuumeneb üle.
Kui miski katki, siis on jupid kallid ning auto on paranduses niiiiii kaua, sest puuduvaid osi peab väga kaua ootama.
 
ruupor 11. veebruar 2011, kl 21.32
Ford foocus (chia) on isegi päris hea auto. Juhitavus ja tunnetus on ikka oma klassi kohta super. (chialt) natuke mugavust ka ja mõnus väike säästukas olemas. Isegi 2L on väga öko ja tõmmet jagub.
 
ruupor 11. veebruar 2011, kl 21.33
focusel vastupidavust on ka. Mondeo kipub rohkem lagunema
 
ha ha 11. veebruar 2011, kl 23.19
see on õige focus
http://www.topfordpics.info/2009-ford-focus-rs/
vanaema kurgikärud on need tavalise pannid:)
 
Fordi sõber 14. veebruar 2011, kl 18.51
ruupor Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ford foocus (chia) on isegi päris hea auto. Juhita
> vus ja tunnetus on ikka oma klassi kohta super. (c
> hialt) natuke mugavust ka ja mõnus väike säästukas
> olemas. Isegi 2L on väga öko ja tõmmet jagub.

Ma pole Ford & chiast midagi kuulnud, aga muidugi, Ameerikas on kõik võimalik.
 
juht to auto 14. veebruar 2011, kl 19.00
Ise sõidan 97 a Fiatiga . Sama võib öelda ka SAABi,Lancia,Volvo kohta,eelmise sajandi omad on tehtud sõitmiseks,mitte remontimiseks ja on palju hullukindlamad ,kui uued mudelid.
 
riho 22. veebruar 2011, kl 14.17
sõidan volov 940 ga, eelmine oli 740 , diisel ,. auto on pea kakskymmend aastat vana, esisilla puksid ja sharniirid õigel ajal ja õlivahetus õigel ajal, solkkytust sisse ei pane, igavene auto, ei ole kunagi remontima pidanud ei ole kunagi teel jätnud, korralik hooldus ja auto kestab, mida kahjuks ei saa öelda uute masinate kohta, ,,,,
 
kk 24. veebruar 2011, kl 12.04
Mitte chia vaid Ghia! Ja Ghia on varustatuse astelt teine tase..ehk olemas peaagu kõik lisad, kõige kõvem sõna on siis veel Titanium.
 
kk 24. veebruar 2011, kl 12.08
Jäi lisamata veel, et igal ühel on oma arusaamad heast autost. Samamoodi ülistatakse Toyotasid..tänu sellele ülistamisele on need jubedalt kallid. Kas teisi autosid ka nii massiliselt tehasekontrolli tagasi kutsutakse?
Oli peugeot 407, väga hea auto, vaikne, mugav, küllaltki ökonoomne - ei ole midagi paha öelda, aga paljudele lihtsalt põhimõtte pärast prantslane ei meeldi ja ongi kõik. Seetõttu nende hinnad langevad ka küllaltki kiiresti ja kui osta kasutatud autot, siis vaadake kui korraliku varustusega peugeoti võib saada..samas kui mõnedel kallimatel ja hinnatumatel on sees veel alles tavaline konditsioneer ja ei mingeid püsikiirusehoidjaid ega muid lisasid. Arvan, et tuleks vaadata siiski selle järgi, milline auto endale meeldib, siis ka mõned arvamused juurde küsida...mitte kohe teha nii nagu teised ütlevad, et osta Audi ja ostangi vana mudeli hingehinna eest :)
 
Tuttuus 12. veebruar 2021, kl 17.42
Miks osta uus? Olen selle omal nahal juba läbi teinud ja pikaajalise kogemusega autode valdkonnas võin lahata. Igal asjal on oma võlud ja puudused. Auto ostul peaks olema nr 1 küsimus auto praktilisus. Üksikul linnas elaval ja linnas töötaval inimesel ei ole vaja tutikat länkarit või mitme lapsega perel pole mõistlik uut Yarist osta. Eestis ei tõsta su ego isegi tutikas Bemm (jah teatud madalama haridustasemega ringkonnas isegi tõstab, aga kas sul on seda väga vaja?). Kui leiad enda jaoks sobiva keremudeli, siis järgmiseks valid sobiva mootori (sõidad rohkem ja pikemaid otsi, siis mõistlikum diisel, linnas lühikesi siis bensukas, elekter ja gaas jäägu fännidele), ei ole vaja 200kw ja viie sekkiga nullist sajani võimsust kui saad pidevalt kiiruskaamera trahve ja bensurahaga pole priisata. Käigukasti poolest eelistab enamus tänapäeval automaati, seega manuaali ei ole mõistlik osta (kui rahakott vähe suuremat ostuhinda kannatab), järelturul hiljem keeruline müüa, remondikulu ei tasu karta hooldatud kast kestab kaua ja remondi hinnad pole nii kosmilised kui kunagi. Järgmiseks vaatad palju oleks mõistlik autole ühes kuus kulutada või palju sa üldse saad kulutada. Üldiselt on nii et kui teenid stabiilselt väiksemat palka, aga auto eluliselt vajalik, siis osta vähekasutatud paar aastat vana kehtiva garantiiga liisinguauto. Võimalikult väike sissemaks (5..10%), võimalikult suur jääkväärtus, võimalikult pika aja peale, nii saad võimalikult väikese kuumakse (isegi alla 100e kuus) ja soodsa auto millel kehtiv garantii. Võid ju osta sissemaksu rahaga 1000 eurose auto, 500 eurot remondi alla ja loota, et ei tule üle 100eurost remondikulu, aga see on riskiga. Selles näites arvestan siis inimest kes muidu ostaks 10% sissemaksuga 15k uue auto (1500e taskus).
Võid ka osta päris uue auto, aga see on kallim kui mõne aasta vanune ja auto väärtuses kaotad palju rohkem. Kui raha taskus rohkem näiteks 5k, siis tasub arvutada kas mõistlikum osta see 10k auto 50% 5k sissemaksuga ja maksta iga kuu 50e või tasuda sissemaksuks ainult 1k ja maksta iga kuu 120e (25% jääkväärtusega 5a liising), ning järgi jäänud 4k investeerida või kasutada mujal. Kõik sõltub palgast, sest suurema palga puhul ei mängi see +70e kuus rohkem mingit rolli, aga +4000eurot rohkem kontol küll Aga kui ego lubab, siis mõistlik üldsegi 3k auto osta ja see 2k sahtlisse remondiks jätta, ning muidu igakuine liisingu 100e hoopis kogumishoiusele suunata, nii on 5a pärast seal 6000eurot. Lisaks on sul auto mis küll kaotanud oma väärtuses, aga hooldatuna 2k kindlasti väärt. Seega kui sul täna oli 5k, siis 5a pärast on sul 6k pangas ja 2k auto, ehk oled teeninud 3k juurde. Oleksid ostnud uue auto, siis oleksid hävinud vähemalt 50% auto hinnast (ehk u.10k auto puhul 5k ja 20k autoga 10k). Jutu point. Tutikas auto on kõige kehvem valik, eriti kui konkreetse ostja seisukohalt ebapraktiline.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!