Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Toyota service
 
Juht 08. juuli 2011, kl 13.16
Minu arust on nad täielikud rahalüpsjad.
Mu kolmeaasta vanusel migrobussil Hiace, hakkas hiljuti rool vbrama ja värisema kui nii 100 km/h tuure andsin, läksin Tartu Toyota keskusesse, seal tehti kontroll testid ja öeldi, et roolilatt on vigane, sellepärast rool vibrabki suurematel kiirustel. Hinnapakkumine koostati, mingi 1250 euri roolilatt ja viis tundi tööraha, tuli natuke üle 1300 euri.
Ok! läksin ühe tuttava soovitusel teise tavalisse remondifirmasse, mitte põrandaalune, ega põlve otsas nokitseja, vaid ka üsna korralik eraettevõtja servis. kurtsin lugu ja esimese asjana vaatas mehaanik rattaid, võttis surõhuveeliku atmosfääri näidikuga ja pani ventiili otsa ja ütles. mingi 1,5 atti on rõhku rehvis vähem. Selle nalja eest ei ole sünnis midagi võtta, ütles. Aga oli enne jaani aegne päev ja andsin talle kaasasolnud šampa, lihtsalt sõbramehe poolest.
Pärast läksin trassile sõitma; 100, 120, 130 ja veel natuke peale kiirust ja rool seisis stabiilselt!!!
Täielik debiilikute kari, kes rahanubrit ei tunne on selles esinduses. Arvatavalt käivad siin Venemaale lähedal servises vene uusrikkad, kes rahanubrit ei tunne, oma maastureid ja luxvariante siin hooldada lasevad ja on sulaga kõik töötajad nii ära hellitanud ei hoia ja keela.
On teil ka kindlasti samu kogemusi? No vihale ajab lausa, aga ega ma teid lugejaid ei sõima vaid hoiatan veelkord jobude eest!.-)
 
njahaa 08. juuli 2011, kl 16.09
eks see esinduste töö seisnebki,vedelike kontrollis ja kui midagi viga siis ikka uus jupp külge,remontida nad eriti ei oska ja ei taha,sest tööd palju ja kasum jääb väikseks,vaadates,mis juurdehindlusega neil need filtrid igagasugused on,siis teenivad ikka päris hästi
Maaks 08. juuli 2011, kl 16.40
Peab ikka eriline "juht(um)" olema, et ei suuda tervelt 1,5 atm väiksemat rõhku ise diagnoosida 8-) ja peab selleks teenindusse sõitma. Invamärgiga sõidad ringi või?
 
to maaks 08. juuli 2011, kl 19.12
mul sõiduautol veidike normist kõrgema profiiliga rehvid all kuna velg väiksem. Ja võin väita et isegi spetsil on raske märgata 1.0 ja 2,0 erinevust (talvel) Rehvi Continential mingi !"#!"#.
 
to maaks 08. juuli 2011, kl 19.14
isegi ei saanud aru k enne kui käsin atankals automaat pumbas. Siis oli rõhuerinevus ikka meeletu. Silmaga ei märka midagi.
 
ha ha 08. juuli 2011, kl 21.51
enda masinatel näen kindlasti kui 1,5 kadunud:)
maasturil läheb 3 sisse ja 1,5 on kohe silmaga näha
audil läheb 2,5 ja 1,5 on kaugelt näha
nägemine 1,0 mõlemal silmal:)
 
Juht 12. juuli 2011, kl 15.49
To Maaks; juhm olen siis jah ja rida mu tuttavaid siis ka, lisaks esinduse proffid mehaanikud:-) Silmnähtavalt auto rehv küll nii tühi ei olnud, et seda vea põhjuseks oleks pidada saanud. Teinekord siis kirjutan siia ainult auto vea, küll sa siis juba hoobilt kohe ütled milles probleem ja mida teha, ei hakkagi oma arvatavaid jaburaid põhjusi kohe ette söötma:-)
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!