Autoabi
Milline auto on mõttekam osta diisel või bensiin?
naine 19. september 2011, kl 13.27 |
Nadja 19. september 2011, kl 15.26 |
Kui üldjuhul lühikesed sõidud ja otsid kasutatud autot, siis soovitaks pigem bensiinimootoriga. Diislil on küll kütusekulu madalam, aga võimalike probleemide puhul remont kallim. Diislitest julgeks ainukesena soovitada VolksWagen grupi 1.9 liitriseid (Audidel, VW-del, Shkodadel, Seatidel). Samas väike auto koos 1,3 - 1,6 liitrise bensiinimootoriga on turul odavam kui (korralik)diisel ja kui väga ei ralli, siis ei tule see kütusekulu vahe ka nii üüratu.
Maaks 19. september 2011, kl 17.53 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
kle 19. september 2011, kl 19.08 |
tohoh 20. september 2011, kl 07.59 |
kle 20. september 2011, kl 08.34 |
crisman 15.26-le 20. september 2011, kl 08.43 |
kassisaba 20. september 2011, kl 11.57 |
Bensiinimootoriga isend!
Diiselautode tasuvuspiir on ca 35000km läbisõitu aastas.
Sul saab aastas olema läbisõit 7500-8000km. Äkki sõidaksid taksoga? kilomeetri hind tuleks takso puhul kindlasti odavam, kui isikliku auto ülalpidamiseks ja soetamiseks kulub. Tõsi, isiklik liikur annab ikkagi teatud sõltumatuse ja mugavuse.
Diiselautode tasuvuspiir on ca 35000km läbisõitu aastas.
Sul saab aastas olema läbisõit 7500-8000km. Äkki sõidaksid taksoga? kilomeetri hind tuleks takso puhul kindlasti odavam, kui isikliku auto ülalpidamiseks ja soetamiseks kulub. Tõsi, isiklik liikur annab ikkagi teatud sõltumatuse ja mugavuse.
disla 20. september 2011, kl 13.12 |
naine 20. september 2011, kl 13.35 |
rumal naine 20. september 2011, kl 14.00 |
Mina olen aru saanud, et kui sõita lühikesi otsi, siis on bensiinmootoriga auto parem, eriti talvel, kuna diisliga autodel pidi salong väga aeglaselt soojenema. Alles tööle jõudes on salong soojaks saanud. Siis peaks vist juba mingisuguse lisasoojenduse panema?.
PS! Kui mu jutt oli väga rumal, siis ärge maha lööge :)
PS! Kui mu jutt oli väga rumal, siis ärge maha lööge :)
Rullnok 21. september 2011, kl 20.37 |
WGASAI 21. september 2011, kl 22.06 |
Mitte selle vaid eelmise nädala autolehes oli pikk ja põhjalik selgitus selle kohta, miks siin toodud andmete põhjal oleks Sinu valik bensiinimootoriga isend.
Mis puutub Volkari diislitesse... Nii 6-10 aastat vanad volkswageni talli diislid ei kannata mingit kriitikat ning nendega varustet autod (Volkswagen, Audi, Volvo) on põhjamaades TÜV põrumise nimekirja tipus. Eeskätt muidugi 2,5 isendid aga ega see 1,9 ka nüüd eriline kullatükk ole.
Mis puutub Volkari diislitesse... Nii 6-10 aastat vanad volkswageni talli diislid ei kannata mingit kriitikat ning nendega varustet autod (Volkswagen, Audi, Volvo) on põhjamaades TÜV põrumise nimekirja tipus. Eeskätt muidugi 2,5 isendid aga ega see 1,9 ka nüüd eriline kullatükk ole.
hahhahhaa 21. september 2011, kl 22.26 |
see diisli mahategemine on kindla huvigrupi tellimus, ei tasu nii üheselt asja vaadata. diiselmootor, muide, ei ole nii pirtsakas, kui bensiinimootor ja väikese reguleerimisega saad edukalt ka friikartulitest ülejääva õliga sõita. bensiinimonopol püüab aga igati diislile käru keerata ja hardad autolehe lugejad laulavad rõõmsalt kaasa.
kassisaba 22. september 2011, kl 12.53 |
valage aga see kartuliõli moodsasse HDI või CDI mootorisse - tulemus saab vahva olema.
25 aastat vanad diislid, need võivad jah mingi masuudilaadse ollusega tiksuda. moodne ühisanumpritse on sigatundlik igasugu saaste suhtes.
Käivitumisega pole ühelgi mootoril kunagi probleemi - tavaliselt saab takistuseks hoopis kehva kvaliteediga kütus, pooltühi aku....
25 aastat vanad diislid, need võivad jah mingi masuudilaadse ollusega tiksuda. moodne ühisanumpritse on sigatundlik igasugu saaste suhtes.
Käivitumisega pole ühelgi mootoril kunagi probleemi - tavaliselt saab takistuseks hoopis kehva kvaliteediga kütus, pooltühi aku....
suvaline m36 29. september 2011, kl 05.16 |
Au to Juht 29. september 2011, kl 11.40 |
Igipõline teema mis saab toitu legendidest. Räägin siis ka omadest kogemustest.
Esimene reegel on see et korras auto (nii diisel kui ka bensukas) läheb meie tingimustes alati käima. Olgu siis õues +35 või -35. Olen sõitnud vanade masinatega. Hetkel on endal pea 5 aasta vanune, uuena ostetud väike diisel.
Diisli remont on kallis vanadel masinatel mehaanilise peapumba (enamasti alates aastast 2000 mindi üle arvutite juhtimisele ja loobuti meh. doseerimisega süsteemidest) rikke puhul. Selle keerab tuksi solkkütus. Ka uuemate masinate süsteeme keerab tuksi solkkütus aga pole sellist üüratult kallist tükki nagu mehaanilise doseerimisega peapump. Ülejäänut tükid on disladel kas natuke kallimad või pea sama hinnaga kui bensukal.
Diislitel läheb salong soojaks küll. Väga levinud on el. küte. Ise sõidan linnas nii 20-30 min. otsi ja selle ajaga läheb mootor ka alati soojaks, ka kõige krõbedama pakasega. Esiklaasile saan sooja nii 1 min. möödudes. Muidugi on võimalusel hea kasutada mootori el. kütet. Seda nii bensukatel kui ka diislitel.
Muide saksast toodud masinatel on enamasti peal soojema kliima termostaat. Need masinad lähevad visalt soojaks. Pane õige termostaat ja mured kaovad.
Diisli tasuvusega peab vaatama konkreetset marki ja mudelit. On masinaid mis ei tasugi kunagi rahaliselt ära. On masinaid mis tasuvad ära esimestest kilomeetritest. Kui endale viimast autot ostsin, siis oli selleks tasuvuse piiriks miski 500 km. kuus. Hetkel on see tõusnud sinna 1500 km. kanti. Sõidan ise sellest rohkem. Mingeid kindlaid üldistatud numbreid on siin rumal pakkuda.
Esimene reegel on see et korras auto (nii diisel kui ka bensukas) läheb meie tingimustes alati käima. Olgu siis õues +35 või -35. Olen sõitnud vanade masinatega. Hetkel on endal pea 5 aasta vanune, uuena ostetud väike diisel.
Diisli remont on kallis vanadel masinatel mehaanilise peapumba (enamasti alates aastast 2000 mindi üle arvutite juhtimisele ja loobuti meh. doseerimisega süsteemidest) rikke puhul. Selle keerab tuksi solkkütus. Ka uuemate masinate süsteeme keerab tuksi solkkütus aga pole sellist üüratult kallist tükki nagu mehaanilise doseerimisega peapump. Ülejäänut tükid on disladel kas natuke kallimad või pea sama hinnaga kui bensukal.
Diislitel läheb salong soojaks küll. Väga levinud on el. küte. Ise sõidan linnas nii 20-30 min. otsi ja selle ajaga läheb mootor ka alati soojaks, ka kõige krõbedama pakasega. Esiklaasile saan sooja nii 1 min. möödudes. Muidugi on võimalusel hea kasutada mootori el. kütet. Seda nii bensukatel kui ka diislitel.
Muide saksast toodud masinatel on enamasti peal soojema kliima termostaat. Need masinad lähevad visalt soojaks. Pane õige termostaat ja mured kaovad.
Diisli tasuvusega peab vaatama konkreetset marki ja mudelit. On masinaid mis ei tasugi kunagi rahaliselt ära. On masinaid mis tasuvad ära esimestest kilomeetritest. Kui endale viimast autot ostsin, siis oli selleks tasuvuse piiriks miski 500 km. kuus. Hetkel on see tõusnud sinna 1500 km. kanti. Sõidan ise sellest rohkem. Mingeid kindlaid üldistatud numbreid on siin rumal pakkuda.
juku 29. september 2011, kl 14.33 |
au to juhile 29. september 2011, kl 14.37 |
noku 29. september 2011, kl 21.36 |
ha ha 29. september 2011, kl 22.30 |
Au to Juht 04. oktoober 2011, kl 13.50 |
Loe uuesti. Ütlesin et sooja õhku saab 1 minutiga. Igatahes alati on pärast lume pühnimist klaasid seest puhtad. Soojaksminemise all pidasin silmas kõige ekstreemsemaid olusid (...läheb alati soojaks...).
Diisli sääst tuleb kulu arvelt. On oluline vahe kas linnas kulub 5,2 või 7,0 sajale. Numbrid konkreetselt masinalt. Sellistelt kuludelt tuleb aastas minu läbisõidu juures vahet ~ 600 eurot.
Diisli sääst tuleb kulu arvelt. On oluline vahe kas linnas kulub 5,2 või 7,0 sajale. Numbrid konkreetselt masinalt. Sellistelt kuludelt tuleb aastas minu läbisõidu juures vahet ~ 600 eurot.
Brunn 07. oktoober 2011, kl 16.51 |
Prt 10. oktoober 2011, kl 17.53 |
WV Group-i 1,9Tdi-d on tõesti sellised, mis üsna aeglaselt soojaks lähevad . On paljud inimesed sellepärast teenindusse pöördunud. Kuid ei saa üldistada. Minu 4,0 masuudipress läheb ilusti soojaks . Muidugi on kasutusel ka Webasto.
Kuid, kui lühikesed otsad, siis kindlasti soovitav oleks bensiinimootoriga auto ligi võtta . Kulud siiski on väiksemad . Ning kütuse pealt seda nagunii tagasi ei võida . Millistest valikuvariantidest üldse räägitakse ? Margi eelistusi ?
Kuid, kui lühikesed otsad, siis kindlasti soovitav oleks bensiinimootoriga auto ligi võtta . Kulud siiski on väiksemad . Ning kütuse pealt seda nagunii tagasi ei võida . Millistest valikuvariantidest üldse räägitakse ? Margi eelistusi ?
Lisa postitus