Autoabi
rehvidest
naine roolis 23. september 2011, kl 11.02 |
Maaks 23. september 2011, kl 14.45 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
kassisaba 26. september 2011, kl 10.58 |
ei pea just ratast alt ära võtma - teed lihtsalt pihustiga pudelisse kange seebivee (sellise, mis kleebib ja vahutab - umbes nagu laste mullitajates on)
Pritsid siis selle veega ratta üle - kust mulle hakkab kerkima, sealt õhk ära kaobki.
Tavaliselt on selleks - nagu juba eelkõnelejad ütlesid - ventiilipost (ventiil ise või kinnituskoha ümbert), velje ja rehvi ääre vahelt, aga võib ka rehv ise lekkida - auguke sees, montaažimeister on olnud ohmu ja teinud äärisele viga - siis lekib turvise vahele ja mullitab üleni.
Pritsid siis selle veega ratta üle - kust mulle hakkab kerkima, sealt õhk ära kaobki.
Tavaliselt on selleks - nagu juba eelkõnelejad ütlesid - ventiilipost (ventiil ise või kinnituskoha ümbert), velje ja rehvi ääre vahelt, aga võib ka rehv ise lekkida - auguke sees, montaažimeister on olnud ohmu ja teinud äärisele viga - siis lekib turvise vahele ja mullitab üleni.
sipsik 26. september 2011, kl 14.11 |
Lillflipper 27. september 2011, kl 17.45 |
Sel juhul on sul ennem vedanud, et pole pidanud pumpama. Need autod, mis mul on olnud, olen pidanud ühega iga kuu pumpama nii, et 3,0 sisse ja kuu aega saab sõita ja siis on jälle 1,4 (ma tean,et 3,0 on palju aga iga nädal ei viitsi ka pumpamas käia)ja teisega tõsi nii hull asi pole aga pumpama peab ikka...
ku 09. oktoober 2011, kl 20.00 |
h 09. oktoober 2011, kl 23.24 |
Prt 10. oktoober 2011, kl 16.27 |
Lisa postitus