Autoabi
kumb auto osta passat või bora?
naine 29. jaanuar 2012, kl 14.26 |
mina 29. jaanuar 2012, kl 14.55 |
Volkswagen Passatitel on probleeme, kuid seda küsi tuttavatelt autopÄdÄdelt- elektroonika probleemid on esimesed, mis mulle meelde tulevad. Viimasele, et golf? Kui jutt käib golf neljast, siis lisaks ülehinnatusele ja kehvale välimusele, pole selle mudelil miskit head pakkuda. Bora aga veel hullem kui Passat. Seega kui sinu kindel soov on Bora vs Passat, siis võta Passat, aga kindlasti mine autot vaatama isikuga, kes jagab autost rohkem ja ei tule foorumisse küsima kumb auto. :)
Edu!
Edu!
jah 29. jaanuar 2012, kl 14.57 |
naine 29. jaanuar 2012, kl 15.10 |
n24 29. jaanuar 2012, kl 15.14 |
Kui mina autot valisin, siis uurisin autolehe teste
Passat:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2069
Golf 4
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=1995
Bora kohta andmed puuduvad:
http://fin.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=127830
Soovitan soojalt küsida auto24 foorumist, sest seal rohkem vastajaid, kuid seal ka väga palju neid, kes ühes kindlas automargis kinni :)
Passat:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2069
Golf 4
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=1995
Bora kohta andmed puuduvad:
http://fin.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=127830
Soovitan soojalt küsida auto24 foorumist, sest seal rohkem vastajaid, kuid seal ka väga palju neid, kes ühes kindlas automargis kinni :)
ise 29. jaanuar 2012, kl 16.01 |
ise just valisin siin autot, küll uut, kuid ei passat ega bora kumbki tulnud jutukski. nüüd olen kolmandat päeva õnnelik uue auto omanik :) oled kindel, et see raha, mis Sul on, eriti kui seda on vähe, leiab neis mudelites just parima kasutuse? kaalu veel. pea nõu mõne autoremonditöökoja inimesega, mis remont maksma hakkab jne. kui ise kunagi kasutatud auto ostsin, kutsusin autoremontija kaasa või viisin talle alati tõstukil ülestõstmiseks auto näha. mitmele ütles ei. maksin talle selle eest, mitte just väga palju, kuid kasu, mis sain, oli hulga suurem, polnud vaja ka tükk aega remontida. mõtiskle selle üle. jõudu! ja kena autosõitu!
Kahtlemata Bora, kuid.... 29. jaanuar 2012, kl 21.11 |
????????????? 29. jaanuar 2012, kl 21.15 |
naine 30. jaanuar 2012, kl 07.41 |
Maaks 30. jaanuar 2012, kl 09.39 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Lihtsalt huvi pärast küsin, et mis jaapanlane sul siis oli ja mis varuosi kulus. Ise olen mazdasid pidanud ja pole küll mingeid osade kulu täheldanud.
Ja BORA = sedaan GOLF!
Passati kohta saad sealt lugeda:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2069
Golfi kohta saad sealt lugeda:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=1995
Boral olid algusaastatel mingid V mootorid problemaatilised, aga vaevalt sa endale mingit performance mudelit hakkad ostma :-)
EDIT: vabandan kordamise pärast, nüüd nägin et N24 oli need lingid siia juba saatnud.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 30.01.2012 09.41.
Ja BORA = sedaan GOLF!
Passati kohta saad sealt lugeda:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2069
Golfi kohta saad sealt lugeda:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=1995
Boral olid algusaastatel mingid V mootorid problemaatilised, aga vaevalt sa endale mingit performance mudelit hakkad ostma :-)
EDIT: vabandan kordamise pärast, nüüd nägin et N24 oli need lingid siia juba saatnud.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 30.01.2012 09.41.
WGASAI 31. jaanuar 2012, kl 19.18 |
Küsimus peaks pigem olema, et miks Volkswagen või Bora. Selle ajastu Volkswagen on sõltumata mudelist suhteliselt meediamull. Saksa ajakiri AutoBild, mis korraldab autode kestvusteste, on öelnud, et lihtsaim viis Volkswageni sõidukid nimekirja tippu saada, on nimekiri lihtsalt tagurpidi pöörata. Saksa autoklubi ja TÜV rahulolutestides oli selle aastakäigu Volkswagen üldiselt eelviimane. Viimane oli siis Fiat. Mõningane paranemine aastast 2008 ja üles, aga endiselt ei midagi eriti kiiduväärset. Aga noh. Meil ju auto nimi oluline...
Võiks ju vaadata Sakslastest siis pigem Fordi ja Opelit. Eurooplastest aga Volvot S40 ja V40 on asjalikud. V70 vaadates tuleb aga 2,5 diislitest (Volkswageni toodang muide) hoiduda kui katkust. Veel. Kes pole Saabi või Volvot pidanud, ei tea üldjuhul mida tähendab mõiste soe ja soe püsiv auto.
Võiks ju vaadata Sakslastest siis pigem Fordi ja Opelit. Eurooplastest aga Volvot S40 ja V40 on asjalikud. V70 vaadates tuleb aga 2,5 diislitest (Volkswageni toodang muide) hoiduda kui katkust. Veel. Kes pole Saabi või Volvot pidanud, ei tea üldjuhul mida tähendab mõiste soe ja soe püsiv auto.
viimasele 31. jaanuar 2012, kl 21.41 |
meelis 01. veebruar 2012, kl 19.10 |
ei mingit saksa autot-no never.15 aastat sõitnud japsidega ja teist valikut ette näha ei oska ja taha.olnud mazda,mitsubishi,honda ja toyota.viimasega(avensis) sõidan siiani ja saksa autode kvaliteet ei kannata tõesti kriitikat.jaapanlaste disain pole ehk nii ülbe kui saksa oma,seevastu on nende mootorid üle prahi.kõik japsid muideks olnud automaatkastiga.
to: japs 01. veebruar 2012, kl 20.39 |
kätte ei pane-pigem pihku.ja mis puutub tarka panemisse,siis mine sõida ise aasta mõne japsiga ja siis aasta mõne uuema skslasega.võrdlus on kohatu.kuid maitse üle muidugi ei vaielda.edgari mersu lagunes,kohe peale salongist väljasõitu ja ilmekaid näiteid on teisigi.ma ei ülista taevani jaapani autosi,kuid sakslastega võrreldes on nende koostekvaliteet siiski parem.muideks aastane puhkus japsidel on ainult 12 kalendripäeva ja eluiga üks maailma kõrgemaid.ehk seegi räägib enda eest,et oskavad tööd teha ja vanaduses pensi põlve nautida.elatustase lambist,lebotamisega sellisele tasemele ei tõuse nagu jaapanis
meelisele 01. veebruar 2012, kl 21.17 |
-----15 aastat sõitnud japsidega ja teist valikut ette näha ei oska ja taha.olnud mazda,mitsubishi,honda ja toyota.viimasega(avensis) sõidan siiani ja saksa autode kvaliteet ei kannata tõesti kriitikat.---- No kae loli, 15 aastat ainult japsidega sõitnud aga sõna võtav euroopa autode teemadel???
meelis 02. veebruar 2012, kl 14.44 |
õunaviskaja 02. veebruar 2012, kl 16.02 |
Vahet pole kas Pask või Hoora.
Passatitega saad kaasa sillaremondi, keritud odomeetri (99% nendest) ja palju muud põnevat. Hooraga kaasneb pidev hooramine ning tramaeivõi olukord (seda ka naistel). Võta parem mõni soliidne Audi A6 (peab ka oskama valida) või Ford Mondeo (Focuse salongi kujundus, eriti esipaneel, on minu meelest jube).
Passatitega saad kaasa sillaremondi, keritud odomeetri (99% nendest) ja palju muud põnevat. Hooraga kaasneb pidev hooramine ning tramaeivõi olukord (seda ka naistel). Võta parem mõni soliidne Audi A6 (peab ka oskama valida) või Ford Mondeo (Focuse salongi kujundus, eriti esipaneel, on minu meelest jube).
eelmisele 02. veebruar 2012, kl 16.18 |
naine 03. veebruar 2012, kl 08.54 |
teate, ma juba kaldun arvama, et võtaks hoopis jaapanlase, mazda 3 äkitsi? Olen ka end "harinud" internetis ja tuttavate kaudu, kõik räägivad sama-2000-ndate alguste passatite esisillad on väga nõrgad ja üldse pidi n.ö. kliendikaardi autoremonditöökotta muretsema. Tundub, et vaatan jaapanlaste hulgas edasi(endine auto oli mitsu). Heameelega ostaks Avensise, aga natuke liiga kallis, et mida siis arvata Mazda 3-st?
Maaks 03. veebruar 2012, kl 09.29 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Äkki prooviks 03. veebruar 2012, kl 11.12 |
mazda omanik 03. veebruar 2012, kl 11.33 |
Maaks 03. veebruar 2012, kl 13.35 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
just just 03. veebruar 2012, kl 16.49 |
h 03. veebruar 2012, kl 16.59 |
Mul on 2001a passat(uuema kerega) ja ei kurda üldse. Kujutage ette, isegi soojaks läheb praeguste ilmadega(see jutt siis sellel kodanikule kes ütles et need soojaks ei lähe)...kuskil 6 minta kohapeal ning peale paari km tuleb täiesti sooja õhku salongi. Tegu küll bensukaga jah. Samas on ka kogemus olemas 98a passatiga,see oli diisel ja polnud selle soojakssaamisega ka mingeid muresid.
Kui nüüd B5 ja B5.5 võrrelda siis B5.5 esisild tundub parem olevat,hakati vist paremaid materjale kasutama.
Siiani olen vaid ühe õõtsa vahetand,oli midagi 20-30 euro vahepeal-on see kallis siis või?????
Kui nüüd B5 ja B5.5 võrrelda siis B5.5 esisild tundub parem olevat,hakati vist paremaid materjale kasutama.
Siiani olen vaid ühe õõtsa vahetand,oli midagi 20-30 euro vahepeal-on see kallis siis või?????
õunaviskaja 03. veebruar 2012, kl 18.08 |
Ära hüppa siin midagi oma 2001 passatiga, see on katkine! Ja esisild laguneb neil kõigil, seega su oma pole mingi erand! Lisaks ei lähe nad külma ilmaga käima (pole vahet kas diisel või bensiin)...
Ei viitsinud su ülejäänud hülgemöla isegi läbi lugeda, sest su esimene lause, mis sisaldas sõnu passat ja ei kurda, reetis juba, et sa mingi segane oled. Soovitan osta Audi A6 mis on probleemivaba ja sõidab isegi talvel!
Ei viitsinud su ülejäänud hülgemöla isegi läbi lugeda, sest su esimene lause, mis sisaldas sõnu passat ja ei kurda, reetis juba, et sa mingi segane oled. Soovitan osta Audi A6 mis on probleemivaba ja sõidab isegi talvel!
Jatkuks siis... 03. veebruar 2012, kl 18.28 |
Lisa postitus