Autoabi
Auto ei lähe käima
N26 06. veebruar 2012, kl 11.36 |
:) 06. veebruar 2012, kl 11.57 |
ika ja jälle 06. veebruar 2012, kl 12.05 |
Maaks 06. veebruar 2012, kl 15.27 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Kui elektripool kindlasti korras, siis ei jää muud üle kui toitesüsteemi kontrollida. Võib-olla niiskus on kusagil filtris või bensiinipumbas ära külmunud.
Kui starter mootorit reipalt ringi veab, siis õli ilmselt liiga paks ei ole (tüüpiliselt on vanematel autodel sees mingi mineraalõli ja see -25° juures ikka väga viskoossne). Kui starter vaevalt jaksab vedada, siis tuleks järgmise õlivahetuse juures valida natuke vedelam õli.
Akudel ja akudel on teinekord väga suur vahe. Väikestele bensukatele paigaldatakse enamasti väga väikese mahtuvusega karbikesi - saad 1, max 2x proovida ainult. Külmaga kaob aku mahtuvusest veel ca 25%.
Kunagi mingi spetsialist, kes akude hingeelusga rohkem kursis õpetas, et (suure külmaga) kõigepealt parktuled põlema nii minutiks kaheks ja alles siis starterit. See väike tarbimine pidi keemilise protsessi tõttu natuke tõstma aku temperatuuri ja selle valmistama ette "suureks pauguks".
Kui starter mootorit reipalt ringi veab, siis õli ilmselt liiga paks ei ole (tüüpiliselt on vanematel autodel sees mingi mineraalõli ja see -25° juures ikka väga viskoossne). Kui starter vaevalt jaksab vedada, siis tuleks järgmise õlivahetuse juures valida natuke vedelam õli.
Akudel ja akudel on teinekord väga suur vahe. Väikestele bensukatele paigaldatakse enamasti väga väikese mahtuvusega karbikesi - saad 1, max 2x proovida ainult. Külmaga kaob aku mahtuvusest veel ca 25%.
Kunagi mingi spetsialist, kes akude hingeelusga rohkem kursis õpetas, et (suure külmaga) kõigepealt parktuled põlema nii minutiks kaheks ja alles siis starterit. See väike tarbimine pidi keemilise protsessi tõttu natuke tõstma aku temperatuuri ja selle valmistama ette "suureks pauguks".
kassisaba 06. veebruar 2012, kl 19.44 |
Kunagi ühel Malaisias tehtud mitsul - prooton nimeks - oli selline probleem, et õhulugeja tõmbas külmaga härma ja masin ei saanud kuidagi aru, miks ta töötama peaks. Sai teda veetud, krokodillide ja buusteriga käivitatud, küünlaid naha võetud ja kuumalt tagasi pandud, ei midagi. abi sai siis, kui fööniga kergelt õhulugeja üle lasta, suisa õhuvõtturist sisse sooja õhku ning peale seda käivitub alati.
sass 10. veebruar 2012, kl 11.38 |
Lisa postitus