Autoabi
millise auto ostaksid sina?
naine 25. juuli 2013, kl 11.08 |
naistele soovitan 25. juuli 2013, kl 11.45 |
mina 25. juuli 2013, kl 11.48 |
neist ostaks toyota - endal suht positiivne pikaajaline kogemus või skoda - isa sõidab ja kiidab. mazdat kohe kindlasti ei ostaks. roostetab ja laguneb. ja mazdaga sõites kogesin veidrat senikogematut tunnet - nagu sõidaks otse külavaheteel - ilma vaheloleva autota. kruuskolin ja kõrte sahin kostsid sedvõrd kõvasti salongi. tegelikult valiksin hoopis volvo - nii mugavat, töökindlat ja säästlikku autot pole mul muid marke olnud.
niane 25. juuli 2013, kl 12.08 |
volvo-vaata mis selle remont uuematel autodel maksab.Mina valiks ka vist toyota, kuigi mõned kiidavad nissanit ja samas pole halba ka midagi olnud kuulda näiteks honda cr-v kohta. Mazda nii ja naa, uue 6 kohta pole midagi halba kuulda olnud aga samas vanemad on ikka out. Ja väga suuresti oleneb ikka mudelist.Uuri näiteks ühe sama varuosa kohta, mis mingil margil maksab, saad mingitki aimu rem kohta.
mina 25. juuli 2013, kl 20.05 |
kle 26. juuli 2013, kl 06.45 |
nii ostan mina 26. juuli 2013, kl 12.39 |
väike abimees parima auto valikul:
Tootjamaa
a) saksamaa- pole tõelist jaapani kvaliteeti
b) jaapan- pole tõelist saksa kvaliteeti
c) korea- pole üldse mingit kvaliteeti
d) ameerika- pole ei saksa ega jaapani kvaliteeti
e) hiina- siin on kõik niigi selge, pole mõtet rääkidagi
Mootor
a) bensiinimootor- õgib palju
b) diiselmootor- remontida kallis
c)hübriid- akud maksavad meeletut raha
d) gaas- igaljuhul lendab õhku
Käigukast
a)manuaal- pidevalt peab käigukangi näppima, vahetevahel on sidurit vaja vahetada
b)automaat- lülitab mitte seda, mida vajad, kallis remontida
c) robot- pole üldsegi automaat
e) variaator- kindlapeale annab otsad
Veoskeem
a) esivedu- arusaamatu kuidas talvel külglibisemisest välja tulla
b)tagavedu- arusaamatu, kuidas talvel külglibisemisesse mitte sattuda
c) nelikvedu- üldse ei saa millestki aru, varem või hiljem lõpetad kraavis
Kere
a)sedaan- külmkapp ei mahu sisse
b)luukpära- pagass on väike
c)universaal- no milleks see sara
d)kupee- tagaistmele on ebamugav ronida
e)kabriolett- tuul puhub
f) buss- liiga suur
Vedrustus
a)pehme- jama, juhitavus kehv
b) kõva- jama, tagumiku põrutab ära
Salong
a) nahk- s...tt, talvel p...e külmetab, suvel higistab
b)tekstiil- s..tt, mahaaetud cocacoolast ei saa puhtaks
c) poolnahk- täielik jama, arvestades eelnimetatut
Turbo
a) olemas- läheb katki, kallis remontida
b)ilma turbota- auto ei lähe edasi
Tootjamaa
a) saksamaa- pole tõelist jaapani kvaliteeti
b) jaapan- pole tõelist saksa kvaliteeti
c) korea- pole üldse mingit kvaliteeti
d) ameerika- pole ei saksa ega jaapani kvaliteeti
e) hiina- siin on kõik niigi selge, pole mõtet rääkidagi
Mootor
a) bensiinimootor- õgib palju
b) diiselmootor- remontida kallis
c)hübriid- akud maksavad meeletut raha
d) gaas- igaljuhul lendab õhku
Käigukast
a)manuaal- pidevalt peab käigukangi näppima, vahetevahel on sidurit vaja vahetada
b)automaat- lülitab mitte seda, mida vajad, kallis remontida
c) robot- pole üldsegi automaat
e) variaator- kindlapeale annab otsad
Veoskeem
a) esivedu- arusaamatu kuidas talvel külglibisemisest välja tulla
b)tagavedu- arusaamatu, kuidas talvel külglibisemisesse mitte sattuda
c) nelikvedu- üldse ei saa millestki aru, varem või hiljem lõpetad kraavis
Kere
a)sedaan- külmkapp ei mahu sisse
b)luukpära- pagass on väike
c)universaal- no milleks see sara
d)kupee- tagaistmele on ebamugav ronida
e)kabriolett- tuul puhub
f) buss- liiga suur
Vedrustus
a)pehme- jama, juhitavus kehv
b) kõva- jama, tagumiku põrutab ära
Salong
a) nahk- s...tt, talvel p...e külmetab, suvel higistab
b)tekstiil- s..tt, mahaaetud cocacoolast ei saa puhtaks
c) poolnahk- täielik jama, arvestades eelnimetatut
Turbo
a) olemas- läheb katki, kallis remontida
b)ilma turbota- auto ei lähe edasi
naine 27. juuli 2013, kl 22.11 |
oh isver 27. juuli 2013, kl 22.31 |
Ei ole midagi paremat VW Golf Plus-ist. Soojaks läheb muide lausa sekunditega :))) Ja lisaks ka kõrge sisseistumine. Näiteks miskit tuttava Saab-il on istekõrgus praktiliselt olematu, põlved vastu lõuga. Veel parem on muide VW Golf Plus Cross (välimuselt soliidsem), kuid see jäägu meeste autoks.
Erik Päär Eriksson 28. juuli 2013, kl 11.55 | Registreerus: 11 aastat tagasi Postitusi: 26 |
Natali 30. juuli 2013, kl 10.51 |
Pole autode alal asjatundja, aga olen kujundanud oma arvamused meeste jutte kuulates (nende, kes autosid ise ka putitada mõistavad ja neist asjust rohkem teavad.
nii ostan mina'l kirjas, et diislit remontida kallis. On jah kallis, aga diiselmootor on palju vastupidavam. Bensukale pead pidevalt remondile kulutama, kokkuvõtteks läheb ikka rohkem juppe ja rohkem raha kui diislile. Oli meil varem diisel Mazda, ainult filtreid ja rihmasid tuli vahetada, mootoriga mittemingeid muid probleeme ning masin oleks veel kestnud, kui põhi vastu oleks pidanud.
Nahkistmed pole üldse hullud, kui autos kliimaseade olemas. Kartsin ka, et kuumaga higiloik tagumiku alla, aga autos ei higista ma üldse, hoopis õue ei kipu kuumaga autost.
nii ostan mina'l kirjas, et diislit remontida kallis. On jah kallis, aga diiselmootor on palju vastupidavam. Bensukale pead pidevalt remondile kulutama, kokkuvõtteks läheb ikka rohkem juppe ja rohkem raha kui diislile. Oli meil varem diisel Mazda, ainult filtreid ja rihmasid tuli vahetada, mootoriga mittemingeid muid probleeme ning masin oleks veel kestnud, kui põhi vastu oleks pidanud.
Nahkistmed pole üldse hullud, kui autos kliimaseade olemas. Kartsin ka, et kuumaga higiloik tagumiku alla, aga autos ei higista ma üldse, hoopis õue ei kipu kuumaga autost.
??? 01. august 2013, kl 10.26 |
Kõik siin ees pool toodud masinad läbi proovitud ja enam ei osta neist mitte ühtegi.
Lisaks veel ,et mida uuemad masinad. Seda viletsam kvaliteet. Sõidumõnust ei saa rääkidagi. Ei mingit mugavust. Müra kostub salongi sisse. Taga istudes ei kuule, mis ees räägitakse..
Jaapnlastel jupid kulla hinnaga. Sakslastel odavamad kuid vahetad tihedamini. Saabidel remont väga kallis. Prantslased tehku parem Konjakit. Aga autosid teha nad ei oska. ( Ise olen 23 aasta jooksul omanud ca 50 erinevat autot ja eri tootjatelt )
Lisaks veel ,et mida uuemad masinad. Seda viletsam kvaliteet. Sõidumõnust ei saa rääkidagi. Ei mingit mugavust. Müra kostub salongi sisse. Taga istudes ei kuule, mis ees räägitakse..
Jaapnlastel jupid kulla hinnaga. Sakslastel odavamad kuid vahetad tihedamini. Saabidel remont väga kallis. Prantslased tehku parem Konjakit. Aga autosid teha nad ei oska. ( Ise olen 23 aasta jooksul omanud ca 50 erinevat autot ja eri tootjatelt )
Meezh 23. august 2013, kl 21.08 |
Tegelt on sedasi, et pole mingit valemit, et see või too firma on pimesi kõige parem vaid kipub olema sedasi, et teatud tootja teatud mudeli teatud aastakäigu teatud mootoriga variant on äärmiselt õnnestunud ja sama tootja mõni teie mudel seda kohe üldse mitte ei ole.
Üldine seisukoht on, et jaapanlased on odavamad osta aga kallid pidada. Sakslaste edevamad margid a'la audi, bemm ja merss on kallid osta ja mõõdukalt kallid pidada. Ehk siis kõige soodsama ostu ja pidamishinnaga on nö. sakslaste a'la volkarite põhjale ehitatud muud margid a'la škoda, seat jne.
Üldine seisukoht on, et jaapanlased on odavamad osta aga kallid pidada. Sakslaste edevamad margid a'la audi, bemm ja merss on kallid osta ja mõõdukalt kallid pidada. Ehk siis kõige soodsama ostu ja pidamishinnaga on nö. sakslaste a'la volkarite põhjale ehitatud muud margid a'la škoda, seat jne.
Lisa postitus