Ah, eks see on selline ema-tütar küsimus. Mind isiklikult häirib USA tehnika juures täiesti olematu koostekvaliteet, Nii nagu Harleyl on juba seistes õliloik all on ka autod sellised nagu oleks purjus mehhiklane paneele kuvaldaga kokku sobitanud. Sõita iseenesest kannatab kuigi veokas on veokas. Gaasiseade on s...tt mõte.
Töökindluse poolest peaks esikohal olema jaapani loll-autod ja G-mersu. Vähemalt ei tule mulle silma ette, et keegi oleks Siberi matka või ümbermaailmareisi usakaga üritanud. Ikka mingi iidvana Toyota või Nissan, mis kestab isalt pojale. Jõukamatel mersu.
Aivar Lillmanni Hiluxi 20 liitrine kütusekulu oli ilmselt mingist tehnilisest rikkest tingitud. Ma sõidan tihti Rangeriga, jaapanlasega siis. Mõnikord on haagisel rohkem kaupa, mõnikord kastis, aga ca 4-5 tonnine kogumass on tavaline ning otsad nagu Soomes ikka. 200 km on naaberkülla minek. Ei ole mina sealt küll üle 12 liitri sajale välja pigistanud. See ilmselt niisuguste autode reaalne number ongi, arvestades veeretakistust, lauppinda ja kaasaveetavat massi.
Lisaks veel, et C-kati lube nõudvate masinatega pole suuremates linnades midagi teha - veokakeelu märke on usinalt igale poole topitud.