Autoabi
Kuidas saada tõusult minema...
algaja juht 22. august 2020, kl 16.10 |
Oskab keegi mingit head nippi anda, et kuidas saada autot tõusult (ka väiksest) minema nii, et ta ei sureks välja?? Tegelikult on mu autol sidur ja gaas väga tundlik, kahjuks (seda on ka teised öelnud) ja ma ei tunneta seda parajat momenti ära, et ta välja ei sureks. Lisaks lähen ka pabinasse, kui auto juba kord välja sureb või tagasi vajub... Käsipidurit ma kasutada ei oska, kuigi öeldakse, et sellega on lihtsam, kui pedaalil jalga hoida. Öeldakse, et pean harjutama rohkem, aga linnaliikluses ei saa neid tõuse väga harjutada, kui liiklus käib pea ööpäeva ringselt. Mulle endale tundub, et kordinatsioon, kus käed-jalad peavad erinevaid liigutusi tegema üheaegselt, pole ka kõige parem :).
Seepärast olekski huvitav teada, kuidas teil need seisakud ja liikuma hakkamised tõusudel algselt selgeks said. Või pean oma auto teise vastu vahetama? Diisliga olen sõitnud, mis tundus küll parem veidi bentsukas...
Seepärast olekski huvitav teada, kuidas teil need seisakud ja liikuma hakkamised tõusudel algselt selgeks said. Või pean oma auto teise vastu vahetama? Diisliga olen sõitnud, mis tundus küll parem veidi bentsukas...
Maaks 28. august 2020, kl 13.17 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Mootor sureb välja seetõttu, et andsid liiga vähe gaasi :-)
Õpi käsipiduri kasutamine ära!
Ma ei tea, kas sa oled mees või naine, aga naisterahvad teevad väga tihti selle vea (ja mehed ei tule ilmapeal naistekasse nõu küsima, seda enam et auto teemadel), et pedaale tallatakse nii, et kand ei ole auto põrandal. Kui kand oleks põrandal on isegi on/off siduriga võimalik see haakuma hakkamise punkt kinni püüda. Ja sealt edasi saab ainult harjutamisega.
Uude autosse istudes algab asi otsast peale :-) (kusjuures ka väga kogenud juhil võtab kohanemine aega!)
Õpi käsipiduri kasutamine ära!
Ma ei tea, kas sa oled mees või naine, aga naisterahvad teevad väga tihti selle vea (ja mehed ei tule ilmapeal naistekasse nõu küsima, seda enam et auto teemadel), et pedaale tallatakse nii, et kand ei ole auto põrandal. Kui kand oleks põrandal on isegi on/off siduriga võimalik see haakuma hakkamise punkt kinni püüda. Ja sealt edasi saab ainult harjutamisega.
Uude autosse istudes algab asi otsast peale :-) (kusjuures ka väga kogenud juhil võtab kohanemine aega!)
algaja juht 31. august 2020, kl 23.55 |
Täpselt nii, et olen naisterahvas. Miks mitte ei võiks naistekast ka mehed nõu küsida?
Jah, autokoolis ei õpetatud käsipidurit kasutama ja seepärast pole ka proovinud. Peale seda, kui tõusult minema ei saanud, olen edaspidi neid vältinud.
Olen püüdnud nüüd sõita tõesti nii, et ka siduri jala kand oleks maas (piduri,gaasi oma on ), kuid kand jääb kuidagi jalamati ja siduri vahele kinni, kui sidurit üles lasen. Ma ei tea, kuidas see minul nii on, ometigi mul pole nii väike jalg. Muidu saan aru jah, et nii on veits kindlam tunnetus, kui kand maas. Tavaliselt on õhus ja ärevamates olukordades hakkab jalg vist küll tudisema ja tunnetus kaob.
Jah, autokoolis ei õpetatud käsipidurit kasutama ja seepärast pole ka proovinud. Peale seda, kui tõusult minema ei saanud, olen edaspidi neid vältinud.
Olen püüdnud nüüd sõita tõesti nii, et ka siduri jala kand oleks maas (piduri,gaasi oma on ), kuid kand jääb kuidagi jalamati ja siduri vahele kinni, kui sidurit üles lasen. Ma ei tea, kuidas see minul nii on, ometigi mul pole nii väike jalg. Muidu saan aru jah, et nii on veits kindlam tunnetus, kui kand maas. Tavaliselt on õhus ja ärevamates olukordades hakkab jalg vist küll tudisema ja tunnetus kaob.
Lisa postitus