Autoabi
Mida arvata BMW-st
Mari 03. mai 2010, kl 00.09 |
s3 03. mai 2010, kl 01.30 |
qwert 03. mai 2010, kl 02.16 |
Mari 03. mai 2010, kl 15.50 |
h 03. mai 2010, kl 19.34 |
Väga meeldivad "keskealised" BMWd, E39, E38 (ja ka vanemad nagu E31 ning E24), tõeliselt stiilsed ja kaunid silmale vaadata, pole millegagi ülepingutatud, aga tõmbavad siiski tähelepanu. Ei meenugi esimese hooga ühtegi teist rahvaautot, mis välimuselt nii sümpaatne oleks. Kuid uuemad bemmid (Bangle disainitud) enam ei meeldi, liiga plastikkäkid, jaapanlastega äärmiselt sarnased. Mersu on suutnud disaini osas enam-vähem oma liini hoida, kuid bemmid on kahjuks väga alla käinud.
Kui raha oleks, ostaks hetkegi kõhklemata ühe hea ja korraliku E39, paraku aga esiteks maksab üks korralik isend väga-väga palju ja suur oht on endale mingi ront kaela saada, ja teiseks ei ole mu rahakott nii paks, et sakslast ülal pidada.
Kui raha oleks, ostaks hetkegi kõhklemata ühe hea ja korraliku E39, paraku aga esiteks maksab üks korralik isend väga-väga palju ja suur oht on endale mingi ront kaela saada, ja teiseks ei ole mu rahakott nii paks, et sakslast ülal pidada.
Mari 03. mai 2010, kl 23.49 |
To h:
Asjalik inff. Thanks! Seda minagi, et see "keskealine" bemm on oma vanuse juures üsna särtsaka ja meeldiva välimusega.
Kardan minagi mingi tagasikeritud rondi või eks-takso otsa kukkuda, mis kenasti läikima löödud.
Kui palju üks korralik isend võiks maksta?
Mis oleks veel normaalne läbisõit bemmi kohta?
Asjalik inff. Thanks! Seda minagi, et see "keskealine" bemm on oma vanuse juures üsna särtsaka ja meeldiva välimusega.
Kardan minagi mingi tagasikeritud rondi või eks-takso otsa kukkuda, mis kenasti läikima löödud.
Kui palju üks korralik isend võiks maksta?
Mis oleks veel normaalne läbisõit bemmi kohta?
alu 04. mai 2010, kl 11.02 |
arx 04. mai 2010, kl 13.01 |
h 04. mai 2010, kl 13.15 |
Korralik E39 40 000 eest? Nalja teed või? Korruta see summa kahega ja siis pane natukene veel otsa, siis on ehk lootust leida masin, mis nädalaga laiali ei kuku. Bemmi remont on VÄGA kallis, nii et kuigi võib tunduda, et saad 40 tuhandega ostes hea diili, nutad pärast iga õhtu patja, kui remondiarveid plekkima hakkad.
Ja arvestage ka sellega, et saksa autod (tegelikult mitte ükski auto) ei ole mõeldud eesti kartulipõlde meenutavatele teedele. Isiklikult mõtleksin kaks korda järele, enne kui eestis(t) kasutatud auto ostaksin. Välismaalt ostmisel on muidugi teised riskid, kuid see on variant, mida võiks kaaluda.
Teemaalgataja, soovitan sul BMW-klubi foorumiga tutvuda, seal on üldiselt asjalikud inimesed, kes oskavad head nõu anda.
Ja arvestage ka sellega, et saksa autod (tegelikult mitte ükski auto) ei ole mõeldud eesti kartulipõlde meenutavatele teedele. Isiklikult mõtleksin kaks korda järele, enne kui eestis(t) kasutatud auto ostaksin. Välismaalt ostmisel on muidugi teised riskid, kuid see on variant, mida võiks kaaluda.
Teemaalgataja, soovitan sul BMW-klubi foorumiga tutvuda, seal on üldiselt asjalikud inimesed, kes oskavad head nõu anda.
ha ha 04. mai 2010, kl 13.18 |
alu 04. mai 2010, kl 15.07 |
h,
oled enne mõnd bemmi omanud kaaa või heietad siin niisama mõne motoriseeritud numbrimärgi omanikuna?
käed kaela ymber on kah väga kallis muidu..
ei oska enda auto pidamis- ja hooldekulusid kuidagi VÄGA kalliks pidada. ega tavalise poolearulise eestlasena ei katseta muidugi seda kah põllu- ja maaparandustöödel.
oled enne mõnd bemmi omanud kaaa või heietad siin niisama mõne motoriseeritud numbrimärgi omanikuna?
käed kaela ymber on kah väga kallis muidu..
ei oska enda auto pidamis- ja hooldekulusid kuidagi VÄGA kalliks pidada. ega tavalise poolearulise eestlasena ei katseta muidugi seda kah põllu- ja maaparandustöödel.
h 04. mai 2010, kl 16.13 |
Alu, ma omastarust eespool juba kirjutasin, et mul ei ole sellise auto ülalpidamiseks raha, kuid see, et mul endal sellist autot ei ole, ei tähenda, et ma ei teaks, mida E39 (eriti 40 000 hinnaklassi jääva E39) omamine endaga kaasa toob. Saan aru küll, et sa oled meil siin see kõikse targem, kes absoluutselt igal teemal kaasa rääkida ja head nõu anda oskab, aga mina soovitaksin siiski teemaalgatajal ka mujalt veidi arvamusi küsida, mitte ainult alu peale lootma jääda.
alu 04. mai 2010, kl 16.21 |
bemmiomanik 04. mai 2010, kl 17.43 |
bayerlane 04. mai 2010, kl 18.42 |
528 omanik 04. mai 2010, kl 20.39 |
Ütleks et ükski jaapanlane pole mugavam kui see auto, lisasid on piisavalt, müra on null, mootori häält ei kuulegi ja sõita on väga mugav. Nii et mõni mees võib oma labidakuuriga edasi sõita ja õnnelik olla ja kiita oma pleki hunnikut, mis kostab igast kohast läbi ja milles peab muusika valjusti mängima, muidu jääks kurdiks.
.. 04. mai 2010, kl 21.26 |
h 04. mai 2010, kl 22.12 |
Maine on inimeste peas kinni ja ütleb rohkem üldistaja enda, kui automargi või selle omanike kohta.
Alu, see on väga vahva, et sul (väidetavalt) E39 on ja ennast kompetentseks pead, aga minu soovitus teemaalgatajale jääb samaks - mine küsi nõu BMW klubist, mitte ära tee oma otsust vaid siinsete põhjal.
Alu, see on väga vahva, et sul (väidetavalt) E39 on ja ennast kompetentseks pead, aga minu soovitus teemaalgatajale jääb samaks - mine küsi nõu BMW klubist, mitte ära tee oma otsust vaid siinsete põhjal.
doors 04. mai 2010, kl 22.44 |
alu 05. mai 2010, kl 09.42 |
ja kuhu jääb ylevaatlik ylevaade bemmi pidamiskuludest mitte selle omanikelt????????
ikka väga tahaks teada, et mis on selle auto juures VÄGA kallis.
minu teada on see eestis ainus automudel, millele on praktiliselt kõik kohapeal olemas-laialdane valik tarvik varuosi, mitu spetsialiseerunud lammutust, esindus, kellel on praktiliselt kõik vajalikud silladetailid laos ja korraliku allahindlusega.
sõida ja tunne mõnu ainult autost. paljugi mis arvavad mingid ontlikud pereisad oma opelite, audide ja passatitega, või mõned vanatydrukud tossavate kiadega. siis muidugi veel see õelus ja rahvuslik vaen selle automargi vastu-aga see kõik on pooh, sest see jääb teiselepoole akent ja tagatuledest tahapoole.
ikka väga tahaks teada, et mis on selle auto juures VÄGA kallis.
minu teada on see eestis ainus automudel, millele on praktiliselt kõik kohapeal olemas-laialdane valik tarvik varuosi, mitu spetsialiseerunud lammutust, esindus, kellel on praktiliselt kõik vajalikud silladetailid laos ja korraliku allahindlusega.
sõida ja tunne mõnu ainult autost. paljugi mis arvavad mingid ontlikud pereisad oma opelite, audide ja passatitega, või mõned vanatydrukud tossavate kiadega. siis muidugi veel see õelus ja rahvuslik vaen selle automargi vastu-aga see kõik on pooh, sest see jääb teiselepoole akent ja tagatuledest tahapoole.
alu 05. mai 2010, kl 10.05 |
ahjaa. yks väga halb asi on selle automargi juures kyll. nimelt selle auto juurest "edasiminek" mõne järgmise juurde on tõus allakäigutrepist yles.
ykskõik, millist vaatad (jätame loomulikult valikust välja igasugu opelid ja audid)-kaob isu ära, kui näed teiste kvaliteeti, nagu eespool juba mainiti, et myra salongis, pööraseid varuosa hindasid jms. tundub, et ylejäänusid iseloomustavadki ainult säärsed sõnakõlksud nagu kineetiline disain, võimas kere, ymar pagasniku serv ja sitika silma kujulised tuled.
E39 tehti ikkagi ajal, kus ei hoitud kokku kvaliteetmaterjalidest ja kõrgetest nõuetest koostele, kasutusmugavusele, kvaliteedile ja oldi vaieldamatult liider ylejäänud sama klassi hulgas.
ykskõik, millist vaatad (jätame loomulikult valikust välja igasugu opelid ja audid)-kaob isu ära, kui näed teiste kvaliteeti, nagu eespool juba mainiti, et myra salongis, pööraseid varuosa hindasid jms. tundub, et ylejäänusid iseloomustavadki ainult säärsed sõnakõlksud nagu kineetiline disain, võimas kere, ymar pagasniku serv ja sitika silma kujulised tuled.
E39 tehti ikkagi ajal, kus ei hoitud kokku kvaliteetmaterjalidest ja kõrgetest nõuetest koostele, kasutusmugavusele, kvaliteedile ja oldi vaieldamatult liider ylejäänud sama klassi hulgas.
ha ha 05. mai 2010, kl 18.48 |
hi hi 05. mai 2010, kl 19.25 |
ha ha 05. mai 2010, kl 23.47 |
E39 05. mai 2010, kl 23.56 |
h 06. mai 2010, kl 01.27 |
Ei viitsi rohkem vaielda, olen oma osa juba ära öelnud, tahtsin vaid seda teiega jagada: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1273067/Car-lover-buried-ton-granite-carving---BMW.html
Teemasse küll väga ei puutu, aga ma pole midagi nii lahedat ja samas jaburat ammu näinud. Nagu Alugi ütles, kõik mist BMWst edasi, on vaid allakäik, otseselt :)
Teemasse küll väga ei puutu, aga ma pole midagi nii lahedat ja samas jaburat ammu näinud. Nagu Alugi ütles, kõik mist BMWst edasi, on vaid allakäik, otseselt :)
alu 06. mai 2010, kl 09.22 |
audist ja bmw'st
ajal, mil myysin oma e38't (BMW 728 aastast 1998) oli mul mitemid, kes pakkusid vahetuseks A8't. Kuna auto väljanägemisel polnud viga, uurisin natuke foorumeid-keegi kirjutas rihmavahetusest maksumusuega alates 20 000eek. rohkem ei lugenud. bmw'l pole taolistele kulutustele midagi vastu panna.
ha ha, tundud olema vana audifänn ja sihtotstarbeline BMW maha tegija.
minu yks kogemustest pidurisysteemi hooldusel pani mind siiralt imestama, kui BMW pidurisadula detailidel ei leidunud kybetki roostet-vana auto alt maha võetu oli lihtsalt must ja puhastamise järgselt nägi välja uuega võrdväärne.
vaata nyyd neid audi sadulaid ja paksu roostekihiga kaetud kolvi sisepinda. mis kvaliteedist või kvaliteetsetest materjalidest sa siin räägid, tahaks teada..
lääpa vajunud tagasild-tahad rääkida vankritel ja pakiautodel kasutatavast jäigast sillast, mille põhimõtteks on kahe ratta vahele asetatud toru ja rääkida mugava sõidauto juures selle eelistest??? iga sõltumatu tagavedrustuse saab lääpa sõita, kui ei hooli oma autost, kasutad seda ahjude ja vaalade vedamiseks kusagil ääremaa teede hämarustes ega tea sellest midagi, et seal on ka kuludetaile.
aga ei viici vaielda ega põhimõttelistele BMW vastastele rääkida selle eelistest teiste ees. ka sigade ette ei visata pärleid, need on kastanite ja tammetõrudega kah väga rahul.
ajal, mil myysin oma e38't (BMW 728 aastast 1998) oli mul mitemid, kes pakkusid vahetuseks A8't. Kuna auto väljanägemisel polnud viga, uurisin natuke foorumeid-keegi kirjutas rihmavahetusest maksumusuega alates 20 000eek. rohkem ei lugenud. bmw'l pole taolistele kulutustele midagi vastu panna.
ha ha, tundud olema vana audifänn ja sihtotstarbeline BMW maha tegija.
minu yks kogemustest pidurisysteemi hooldusel pani mind siiralt imestama, kui BMW pidurisadula detailidel ei leidunud kybetki roostet-vana auto alt maha võetu oli lihtsalt must ja puhastamise järgselt nägi välja uuega võrdväärne.
vaata nyyd neid audi sadulaid ja paksu roostekihiga kaetud kolvi sisepinda. mis kvaliteedist või kvaliteetsetest materjalidest sa siin räägid, tahaks teada..
lääpa vajunud tagasild-tahad rääkida vankritel ja pakiautodel kasutatavast jäigast sillast, mille põhimõtteks on kahe ratta vahele asetatud toru ja rääkida mugava sõidauto juures selle eelistest??? iga sõltumatu tagavedrustuse saab lääpa sõita, kui ei hooli oma autost, kasutad seda ahjude ja vaalade vedamiseks kusagil ääremaa teede hämarustes ega tea sellest midagi, et seal on ka kuludetaile.
aga ei viici vaielda ega põhimõttelistele BMW vastastele rääkida selle eelistest teiste ees. ka sigade ette ei visata pärleid, need on kastanite ja tammetõrudega kah väga rahul.
täpiline 06. mai 2010, kl 13.10 |
e39omanik 06. mai 2010, kl 16.49 |
Kindlasti ei tasu vaadata neid odavama otsa masinaid. Kui kindel ostusoov, siis autoga kasvõi esinusse ja lasta ülevaatusel põhjalikult masin üle vaadata, et hiljem ei tuleks ebameeldivaid väljaminekuid. See kulutatud ca 1000 krooni võib hiljem osutuda korralikuks kokkuhoiuks. Suur boonus meie teedel on kui keegi vahetanud sillaosasid mis veel garantiilised (korralikel silladetailides on 2a garantii).
Hea varustusega e39 on mugav, vaikne, kiire ja oma võimsuse kohta korras tehnikaga üllatavalt ökonoomne. Soojalt soovitan komfort istmetega autot. Varuosasi on saada paljudest kohtadest ja remontimisega tulevad paljud kohad toime. Ära osta ükskõik mis masinat töötult, nende hoolduse pealt on korralikult kokku hoitud ja hinda maksab auto järgmine omanik.
e39 kõige suurem viga seisneb võibolla selles, et isegi kui see masin on aastate pärast vana ja väsinud on temast raske loobuda. Võimalik, et hakkab meeldima rohkem kui rahakotile kasulik oleks. Seda eriti kui mudelis on omajagu mugavusvarustust ja kapoti all keskmisest rohkem võimsust. Sõidurõõmu pakub see masin üldjuhul keskmisest tunduvalt rohkem :)
Hea varustusega e39 on mugav, vaikne, kiire ja oma võimsuse kohta korras tehnikaga üllatavalt ökonoomne. Soojalt soovitan komfort istmetega autot. Varuosasi on saada paljudest kohtadest ja remontimisega tulevad paljud kohad toime. Ära osta ükskõik mis masinat töötult, nende hoolduse pealt on korralikult kokku hoitud ja hinda maksab auto järgmine omanik.
e39 kõige suurem viga seisneb võibolla selles, et isegi kui see masin on aastate pärast vana ja väsinud on temast raske loobuda. Võimalik, et hakkab meeldima rohkem kui rahakotile kasulik oleks. Seda eriti kui mudelis on omajagu mugavusvarustust ja kapoti all keskmisest rohkem võimsust. Sõidurõõmu pakub see masin üldjuhul keskmisest tunduvalt rohkem :)
Lisa postitus