audist ja bmw'st
ajal, mil myysin oma e38't (BMW 728 aastast 1998) oli mul mitemid, kes pakkusid vahetuseks A8't. Kuna auto väljanägemisel polnud viga, uurisin natuke foorumeid-keegi kirjutas rihmavahetusest maksumusuega alates 20 000eek. rohkem ei lugenud. bmw'l pole taolistele kulutustele midagi vastu panna.
ha ha, tundud olema vana audifänn ja sihtotstarbeline BMW maha tegija.
minu yks kogemustest pidurisysteemi hooldusel pani mind siiralt imestama, kui BMW pidurisadula detailidel ei leidunud kybetki roostet-vana auto alt maha võetu oli lihtsalt must ja puhastamise järgselt nägi välja uuega võrdväärne.
vaata nyyd neid audi sadulaid ja paksu roostekihiga kaetud kolvi sisepinda. mis kvaliteedist või kvaliteetsetest materjalidest sa siin räägid, tahaks teada..
lääpa vajunud tagasild-tahad rääkida vankritel ja pakiautodel kasutatavast jäigast sillast, mille põhimõtteks on kahe ratta vahele asetatud toru ja rääkida mugava sõidauto juures selle eelistest??? iga sõltumatu tagavedrustuse saab lääpa sõita, kui ei hooli oma autost, kasutad seda ahjude ja vaalade vedamiseks kusagil ääremaa teede hämarustes ega tea sellest midagi, et seal on ka kuludetaile.
aga ei viici vaielda ega põhimõttelistele BMW vastastele rääkida selle eelistest teiste ees. ka sigade ette ei visata pärleid, need on kastanite ja tammetõrudega kah väga rahul.