Autoabi
millise ostaksite teie?
pelle 10. november 2003, kl 21.01 |
x 10. november 2003, kl 22.27 |
Selle raha eest saaks korraliku sierra. Spetsialistid ütlevad, et viimased sierrad (`92-`93) on tunduvalt paremad kui esimesed mondeod ehk siis kui sierrast hakkas auto saama, lasi ford mondeo välja. Endal näiteks `90 a. 2.0 DOCH sedaan sierra. Läbisõit 2 aastaga u. 60000 km. Vahetatud selle aja sees ainult õli ja esimesed piduriklotsid. Muidugi, otsimist oli küllaga, enne kui selle auto leidsin.
täiskuu 11. november 2003, kl 08.55 |
alu 11. november 2003, kl 09.12 |
muti 11. november 2003, kl 10.44 |
pirx 11. november 2003, kl 11.11 |
Mony 11. november 2003, kl 12.06 |
kuki-muki 11. november 2003, kl 13.49 |
Efka 12. november 2003, kl 14.05 |
See raha on paras jah sissemaksuks. Endal on praegu kolmas auto, VW aastast 1987 ja enam vana ei osta, enne käin jala. Muret ja probleeme on nii palju. Ükskõik, kes oma autot kiidab, vana laguneb niikuinii, pole vahet mis marki ta on (mul olnud BMW, Mitsubishi, VW). Nüüd kogun sissemaksu raha, et uuem auto osta. Alla 2000a. oma enam ei osta.
M 12. november 2003, kl 14.55 |
Fordi enam teistele ei soovita, ise olen 2 ära pidanud.
Nüüd ostsin kah 40.tuh eest Toyota Corolla, eks näis kaua
ja kuidas vastu peab.Paljud kiidavad, et vastupidav aga ilma
eriliste mugavusteta, noh see viimane pole praeguses elu-
etapis küll nii oluline, loodetavasti siis peab.
Kasutatud auto ost on alati üks õnnemäng ja seni kuni
pappi palju pole korraga välja käia, mängimegi seda mängu.
Nüüd ostsin kah 40.tuh eest Toyota Corolla, eks näis kaua
ja kuidas vastu peab.Paljud kiidavad, et vastupidav aga ilma
eriliste mugavusteta, noh see viimane pole praeguses elu-
etapis küll nii oluline, loodetavasti siis peab.
Kasutatud auto ost on alati üks õnnemäng ja seni kuni
pappi palju pole korraga välja käia, mängimegi seda mängu.
Mark 13. november 2003, kl 12.13 |
Selle raha eest saab korraliku ja väga töökindla pereauto VW Passat. Kuna peres ka pontu olemas, siis soovitan osta universaali ehk VW Passat Variant.Mootori valik peaks olema 1,8 90 h/j või 2,0 115 h/j, kui diisli vastu hirmu ei ole siis parim valik on 1,9 TDI 90h/j. Töö-ja roostekindel ning probleemivaba auto. Korralik alarm kindlasti peale! Edu sulle!
Palumäe 13. november 2003, kl 12.38 |
mag 14. november 2003, kl 08.16 |
katza 14. november 2003, kl 09.56 |
Mony 14. november 2003, kl 10.20 |
alu 14. november 2003, kl 12.40 |
kui audi 80, siis ...igaljuhul enne, kui mistahes VW. need on kyll yhe grupi autod aga erinevad nagu siga ja kägu selle 40 000 vääringus. siis vastupidavuselt ja omadustelt. kvaliteet, viimistlus on audil samuti tugevam, võrreldes VW omaga, mis mu meelest on ikka...odav.
enamvajaminevate juppide hinnad on samas yhes hinnaklassis
enamvajaminevate juppide hinnad on samas yhes hinnaklassis
pakkumine 14. november 2003, kl 23.13 |
Kõige odavamad jupid on Opelil. On pakkuda Opel Vectra CD 2,0 100 kW. 94 a. Kõik lisad (isegi valgustusega meigipeeglid ja suusaluuk) va istmesoojendused ja konditsioneer. Talverehvid, alarm, CD mängijaga Sony radio. ülevaatus ka tehtud. Tehniliselt hästi korras. Hind oleks just see, mida plaanid kulutada.
jorss 15. november 2003, kl 18.51 |
Proff 15. november 2003, kl 21.38 |
Kui bensiin, siis Volvo 740 või 940 vms.
Kui diisel, siis Nissan Sunny või Toyota midagi.
Sõltub ka suurusest, kas on suur pere (siis soov. universaal) või piisab Eagle Talonist (sel lähevad turvavööd ise peale, vinge 2-ukseline sportauto).
Kui tahad kõva ja rabedat, siis BMW.
Kui efektset ja odavat, siis Mitsubishi Lancer.
On ka variant, et paned selle summa liisingu esimeseks sissemakseks ja võtad elult parima. :)
Kui diisel, siis Nissan Sunny või Toyota midagi.
Sõltub ka suurusest, kas on suur pere (siis soov. universaal) või piisab Eagle Talonist (sel lähevad turvavööd ise peale, vinge 2-ukseline sportauto).
Kui tahad kõva ja rabedat, siis BMW.
Kui efektset ja odavat, siis Mitsubishi Lancer.
On ka variant, et paned selle summa liisingu esimeseks sissemakseks ja võtad elult parima. :)
klm 16. november 2003, kl 13.26 |
lootusetu on sellisele küsimusele normaalset vastust saada. osta see, mis endale meeldib. ainult lase mõnel spetsialistil üle vaadata, et ikka enam-vähem oleks(uut autot ju ei saa).silmas peaks pidama ka seda, et mida levinum auto, seda odavam remontida. laias laastus kehtib varuosade hindadele järgmine reegel: saksa autod - suht odavad jupid; jaapani autod - jupid kallimad ja prantsuse autod - vot neist hoiaks ise küll eemale(kuigi nad on mugavad sõita, eriti suuremad isendid).
Mara 19. november 2003, kl 17.04 |
kui sul 40000 juba olemas (st kogutud, mitte laenuga võetud), siis võiksid jah kaaluda seda, et hangid kuskilt lisaraha või kasutad selle sissemakseks... normaalsemad masinad (kasutatud) algavad ikkagi 50000 pealt, siis on mingit valikut ka.
Vana auto ostmise põhireegel - kuna neil on nagunii mingid varjatud vead, mida sa lähema (poole) aasta jooksul pead kõrvaldama asuma, siis vaata, et vähemalt nähtavaid vigu oleks minimaalselt.
Ise olen praegu müügikuulutusi sirvinud põhimõttel, et mitte vanem väljalase kui 1992, st 10 +- 1 aasta vanuseks.
Kui sul autoturust vähegi aimu, siis võiksid ostmisel mõelda ka selle peale, millise vana masina sa suudaksid ka ca 5-8 aasta pärast mingi enam-vähem summa eest maha müüa, sest kogu elu sa vaevalt sama masinaga tahad sõita ja nii üle 15 aasta vanusel masinal tuleb hakata juba suuremaid kulutusi tegema, et ta edaspidigi väikese kõpitsemisega liikumisvõimelisuse säilitaks (mis ilmselt võib tunduda siis ehk juba raha tuulde loopimisena). see sõltub aga suuresti õnnestunumatest mootoritest (mõnel margil 1,6l mootor viletsam kui 1,4)
Ja otsi välaj head tuttavad, kes autosid hästi tunnevad, need leiavad ka mõned oskamatu silma eest varjatuks jäävad vead üles.
Vana auto ostmise põhireegel - kuna neil on nagunii mingid varjatud vead, mida sa lähema (poole) aasta jooksul pead kõrvaldama asuma, siis vaata, et vähemalt nähtavaid vigu oleks minimaalselt.
Ise olen praegu müügikuulutusi sirvinud põhimõttel, et mitte vanem väljalase kui 1992, st 10 +- 1 aasta vanuseks.
Kui sul autoturust vähegi aimu, siis võiksid ostmisel mõelda ka selle peale, millise vana masina sa suudaksid ka ca 5-8 aasta pärast mingi enam-vähem summa eest maha müüa, sest kogu elu sa vaevalt sama masinaga tahad sõita ja nii üle 15 aasta vanusel masinal tuleb hakata juba suuremaid kulutusi tegema, et ta edaspidigi väikese kõpitsemisega liikumisvõimelisuse säilitaks (mis ilmselt võib tunduda siis ehk juba raha tuulde loopimisena). see sõltub aga suuresti õnnestunumatest mootoritest (mõnel margil 1,6l mootor viletsam kui 1,4)
Ja otsi välaj head tuttavad, kes autosid hästi tunnevad, need leiavad ka mõned oskamatu silma eest varjatuks jäävad vead üles.
autumiis 20. november 2003, kl 12.13 |
c3 20. november 2003, kl 15.00 |
yahoo 23. november 2003, kl 23.03 |
kadi 24. november 2003, kl 15.56 |
sõltub autost, see on rohkem sinu enda otsustada.Vastuseks neile rullnokkadele need BMV millega teie sõidate ei ole küll mingid autod ja 1000 korda halvemad kui Opel juba ainuüksi oma maine pärast.Minul endal Opel Jeep varjant ja paremat autot ei taha tahtagi. Jupid on küll päris kallid aga remontima ka ei pea teda tihti(3a. jooksul 1 kord vahetasin vedrude kumme)enne seda pole üldse remonditud.92a auto.Soovitan natuke tõesti juurde võtta võlgu raha ja osta midagi asjalikumalt.Muideks Opel Frontera (jeep)saab kätte 92a. 65-75 tuhandega. Aga kui sa sõittu alles õpid osta tavaline Sierra trööpamiseks aga pead arvestama, et talvel on ta nagu lehm libedal jääl.
Kalle 24. november 2003, kl 17.38 |
Fordi omanik 25. november 2003, kl 09.19 |
kuki muki 27. november 2003, kl 11.27 |
Lisa postitus