Autoabi
aku tühi?
galina 23. jaanuar 2007, kl 17.14 |
Täna hommikul ei käivitunud mu golf 3, alles eile sõitis nagu mürin. Kas võib aku olla, alles hiljuti vahetati küünlad, rootor, küünlajuhtmed, jagaja kaas. Süüte võtab sisse, aga ei käivitu, milles võib viga olla, kas külmas ilmas, kuidas ma saan aru, et aku on tühi. Olen närvis, küsida pole kelleltki, esialgu ei tahaks nööri otsas autot töökotta viia, arvan, et asi ei saa nii hull olla. Mis teha.
audi chicc 23. jaanuar 2007, kl 17.46 |
kas starter toimis või mis häält auto teeb,kui proovite käivitada?
kui aku on täiesti tühi siis teeb ehk sellist "plõks-plõks"
aga kuna eile sõitsite siis kui aku vähegi kõlblik siis ei tohiks ta täna nii tühi olla,kui muidugi pole midagi mis aku tühjaks öösel tõmbas.
Mul endal vahest tagaklaasi soojenduselüliti jääb sisse:(
ega teil pole kedagi,kes aku laadima paneks,siis oleks ju kohe näha?
jääks vedamise vaev ära
kui aku on täiesti tühi siis teeb ehk sellist "plõks-plõks"
aga kuna eile sõitsite siis kui aku vähegi kõlblik siis ei tohiks ta täna nii tühi olla,kui muidugi pole midagi mis aku tühjaks öösel tõmbas.
Mul endal vahest tagaklaasi soojenduselüliti jääb sisse:(
ega teil pole kedagi,kes aku laadima paneks,siis oleks ju kohe näha?
jääks vedamise vaev ära
galina 23. jaanuar 2007, kl 17.56 |
Ta ei teinudki mingit häält, ta oli vist hääletu, enne proovisin veel, siis korraks nagu piiksas, aga ei käivitu, pole jah praegu kedagi võtta siin ja eks ma otsin veel tagaklaasisoojendus ei oleks tohtinud sisse jääda, enda arust lülitasin välja. Eks ma otsin, äkki saab laadima panna, siis näeb jah. tal on nii, et algul lööb need märgid kõik põlema, õlid ja värgid, m is seal armatuuris on, siis kustuvad needki ära. Nagu kange oleks ka.
Marily 23. jaanuar 2007, kl 17.57 |
Minul oli ka selline jama nats aega tagasi. Autol lasin lukksepal geneka harjad ära vahetada. Peale seda sain kuu aega ilma probleemideta käima ta, kuni jättis mu linnast kaugel seisma. Õnneks üks mu käima tõmbas ja peale seda käisin uuesti lukksepa juures. Tema ütles , et on generaatori mähkmed läbi. Siis vaja kas need elekrtikul mähkida lasta või uus genekas. Aga igal juhul tasub lasta enne kellelgi tarkpeal mõõta aku laadivust.
galina 23. jaanuar 2007, kl 18.12 |
knm 23. jaanuar 2007, kl 18.42 |
galina 23. jaanuar 2007, kl 18.55 |
vaat see on küll huvitav asi, ma olen reikiga kokku puutunud küll, aga ise ma seda teha ka ei oska. Mul polegi seadmeid midagi taga, eile ei pannud käsipidurit ka peale ja lülitasin ööseks käigu sisse, käsipidur pidi ju külmaga ära külmuma. Vaatan, mis teha annab, aga kardan, et homme hommikul olen jalamees, mul abikaasa kaugel ja tuttavaid no ei tule mitte ka koju, et küsida, olen õnnetu.
saabitibi 23. jaanuar 2007, kl 20.53 |
mul tegi ainult tõk-tõk kui käima ei läinud. Ma ise loodan et mul aku vana. Algul armatuuris märgid põlesid aga siis pärast need kustusid ka ära. Teise auto pealt proovisime käima panna, siis algul ei läinud aga kui juba loobuma hakkasime siis läks käima. Nii tühi oli aku. Siis sõitsin tükk aega ringi et aku laeks. Nüüd on õnneks käima läinud ja varu aku ka olemas. Üritan aku laadimist ka mõõtma minna millalgi ja kui selgub et asi akus siis kohe vahetan ära. Akuga on hea, saab kohe ära vahetada, aga kui genekas või harjades või milleski muus on jama siis on küll pahasti, autot nii väga vaja.
galina 23. jaanuar 2007, kl 21.07 |
lemps 23. jaanuar 2007, kl 23.24 |
lemps 23. jaanuar 2007, kl 23.26 |
saabitibi 24. jaanuar 2007, kl 00.05 |
audi chicc 24. jaanuar 2007, kl 01.37 |
To-> saabitibi
kindlasti on aku tühi,kas just vana aga kui sa sõidad lühikesi otsi siis pole see akule hea ja tihtipeale ei pruugi ta end täis laadida.
mina paneks aku laadima,laeks korralikult akulaadijaga täis siis vaataks,kas oleks vaja uut akut või mitte,kui tegemist pole kuiva akuga siis vaataks kas e pütid pole tühjad ja kui on siis lisaks destilleeritud vett juurde enne laadimist.
e abi sellest
kindlasti on aku tühi,kas just vana aga kui sa sõidad lühikesi otsi siis pole see akule hea ja tihtipeale ei pruugi ta end täis laadida.
mina paneks aku laadima,laeks korralikult akulaadijaga täis siis vaataks,kas oleks vaja uut akut või mitte,kui tegemist pole kuiva akuga siis vaataks kas e pütid pole tühjad ja kui on siis lisaks destilleeritud vett juurde enne laadimist.
e abi sellest
tavotituuker 24. jaanuar 2007, kl 09.26 |
audi chicc´iga nõus. Lae korralikult aku täis kusagil (või osta Tevalost 150.-eeguga endale laadija). Korralik laadimine kestab vähemalt 5-6 tundi ja parem, kui kauem. Laadimisvool ei tohi ületada 1/10 aku mahutavusest - kui aku mahutavus on 55Ah, siis laadima peaks seda max 5,5A. Kindlasti tasuks kontrollida akuhappe taset, vajadusel lisada dest.vett.
kange adolf 24. jaanuar 2007, kl 17.48 |
galina 24. jaanuar 2007, kl 18.12 |
audi chicc 24. jaanuar 2007, kl 20.59 |
fritz 25. jaanuar 2007, kl 00.30 |
galina 25. jaanuar 2007, kl 15.27 |
Jah, ega ma polegi veel uut ostnud, sest vana laeme täis ja proovime kui ilm soojeneb ja siis vaatan, teen pikema sõidu ja siis näeb. Küll nad käivituvad ka külmaga, aga ma pole ka aku eest hoolitsenud, sest ma ei ole kõigi asjadega ka kursis, sõidan esimest talve. Üldiselt on talvel tõesti nõme sõita, kogu aeg peab valvel olema, et midagi kapitaalselt kinni ei külmuks ja ka siis juhtub.
ahhhh 27. jaanuar 2007, kl 21.43 |
kruvi see aku maha siis ja tõsta tuppa sooja. ma olen nii teinud, läheb ikka pärris mitu tundi kuni soojeneb norm. temperatuurile
ja edaspidiseks, kui ei kavatse uut osta vaid loodad laadides asjast üle saada, siis vvata ilmaprognoosi ja kui ööseks ikka alla -10 lubatakse, siis too aku õhtul tuppa...
ma ise teen seda siis, kui lubatakse -20 ja külmemat
nõme on jah nt korterelamu juures kapoti all koogutada varahommikuti ja hilisõhtuti, aga käivitumine on garanteeritud vähemasti
ja edaspidiseks, kui ei kavatse uut osta vaid loodad laadides asjast üle saada, siis vvata ilmaprognoosi ja kui ööseks ikka alla -10 lubatakse, siis too aku õhtul tuppa...
ma ise teen seda siis, kui lubatakse -20 ja külmemat
nõme on jah nt korterelamu juures kapoti all koogutada varahommikuti ja hilisõhtuti, aga käivitumine on garanteeritud vähemasti
galina 28. jaanuar 2007, kl 20.48 |
nojah, tooks küll, aga ma ju ei oska teda ise peale panna, kuigi see on imelihtne, eks näeb, ilmselt ostan uue aku, laadides sain asja korda ja juba otepäälgi käidud, täna tegin nimelt pikema sõidu, et auto soojaks läheks, nüüd siis mu auto kaetud, tekk peal ja kate ka, on jah nõme kortermaja taga seda autot katta ja aga mulle tegelikult on pohui, mis teised asjast arvavad, peaasi, et endal kasu oleks, aga seda ma veel ei tea, kas see kate nüüd suudab akut hoida, kahtlane, aga ma vähemaLT PROOVIN, MIS TULEB, kavatsen ka edaspidi katta kui kasu on, niipalju on ikka kasu, et aknad jäässe ei lähe, homme hommikul lähen 7 ajal välja ja vaatan, kuidas lood on, aga põhiline on see, et nüüd on vähemalt teada, et see paharet oli aku, mis autot käivitada ei lubanud. külma juba 10 kraadi. Uus aku vist selliseid trikke ei tee, aga kogemusi pole ja ei tea ka.
Indrek 2 26. veebruar 2018, kl 15.52 |
Akuutne Patakas 28. aprill 2020, kl 17.54 |
Akuutne Patakas 19. oktoober 2021, kl 19.14 |
https://et.wikipedia.org/wiki/Elektriakumulaator
Nojaa kõik oleneb kui tihedalt suudetakse elekter akusse suruda. Bensiinitasemeni on veel aega järgmisena oleks lõhkeained alates püssirohust. Siis edasi tuleks uraan ja seejärel päike. Sealtmaalt juba neutrontäht ja viimasena must auk mis siis looduslikult oleks kõige tihedama ´energiaga. Aga tehnoloogiliselt pidi olema veelgi tihedamalt võimalik salvestada nii on ufod öelnud.
Nojaa kõik oleneb kui tihedalt suudetakse elekter akusse suruda. Bensiinitasemeni on veel aega järgmisena oleks lõhkeained alates püssirohust. Siis edasi tuleks uraan ja seejärel päike. Sealtmaalt juba neutrontäht ja viimasena must auk mis siis looduslikult oleks kõige tihedama ´energiaga. Aga tehnoloogiliselt pidi olema veelgi tihedamalt võimalik salvestada nii on ufod öelnud.
Lisa postitus