Mitte mingil juhul ärge Radari autokooli õppima minge!
Toimub metsik rahalüps ja õpetamisoskustega sõiduõpetajad ei hiilga. Rääkimata sellest, et kõik õpetajad on sisuliselt umbkeelsed ning eestlasel, kes ei oska (eriti) vene keelt, on ilmselt raske saada head ja süstematiseeritud liiklusalast väljaõpet antud valdkonnas (kuna ka õpetajad ei oska hästi eesti keeles seletada).
Alustame sellest, et olen Viimsi valla elanik. Kuidas ma selle autokooli peale üldse sattusin, oli see tõik, et tahtsin käia siinsamas (Viimsis) autokoolis. Surfasin Internetis ja leidsingi autokooli nimega Radar, kes väga varsti pidi Viimsis uue grupi moodustama. Niisiss võtsin kooliga ühendust ning mul paluti tulla nende Endla tänava kontorisse dokumente tooma. Läksin kohale ja öeldi, et niipea, kui grupp saab umbes 3-5 inimest täis, alustatakse teooriatundidega seal, seni võimaldati käia teooriatundides sealsamas (Endla kontoris). Möödus nädal, kaks. Mõistagi mingit gruppi kokku ei saadud ja mingeid teooriatunde seal tegema ei hakatud. Hea küll, võib-olla tõesti seekord ei saadudki rahvast kokku, aga kui kuulsin oma sõbra käest (nädal-kaks tagasi), kes sisuliselt langes sama püünise sisse, et Viimsis ei tehta (jälle) mingeid gruppe (kuigi nii on nende kodulehel kirjas), oli mu imestus suur. Siin ilmneb esimene ja peamine asi, mis RADARi autokoolis domineerib- valskus.
Järgmine asi, mis mind selles koolis häiris, on see, et teoorieksameid tehti mingisuguste omaprinditud küsimuste järgi, mis on kordades raskemad kui ametlikult teistes autokoolides olevad. Hea küll, see selleks, eks ta mõnes mõttes ole ju kasulik, aga see, et iga (järel)teooriaeksam maksab 15 eurot (samuti ka lisa-sõidutunnid), on minu meelest absurdne. Lisa-sõidueksam maksab 25 (või oli isegi 35?) eurot!! AGA ALGUSES ÖELDI, ET ESIMESED EKSAMID ON HINNA SEES- järelikult aeti jälle mingit jama.
Mida veel kirjutada korraldusliku poole pealt.. Ükskõik milliseid makseid te selles koolis soovite sooritada (maksta eksamite eest, õpikute jms), siis peaaegu alati eelistatakse ainult sularaha ja isiklikult mulle ei väljastatud KORDAGI adekvaatset, seaduslikult sätestatud kviitungit, et mul on see makse tehtud. Anti mingi suvaline paberilipakas RADARi templiga, aga kuhu ma sellisega lähen? Sellistega igatahes mingeid tulumaksuvabastusi teha ei saa. Kas RADAR autokool põikleb maksude maksmise eest? Täitsa võimalik..
Lisan veel, et kui alguses oli öeldud, et koguhind oli 330 eurot, siis ei mainitud MIDAGI selle kohta, et 80 euri on veel libedasõit ja pimedasõit 50 euri!!! Rääkimata veel järeleksamitest ja lisasõidutundidest. Ehk, kui kõik kokku arvutada, siis läks mul AINULT autokool maksma ca 550 eurot, hiljem veel ARKi lõivud. Jube! Teisisõnu- igaüks, kes läheb RADARi autokooli võiks vabalt arvestada umbes 600 eurose väljaminekuga. Mõnes Nõmme või teises Tallinna autokoolis saab oma asjad tehtud vabalt 380ga.
Minu naine käis näiteks Viktoria autokoolis ja seal sellist jama polnud- kõik on väga korralikult paigas ja õpetajad/kooli juhatus on äärmiselt vastutulelik ning sõbralik ja võimaldab oma õpilastele palju mööndusi nt maksmise või kas või libedasõitude ja muu säärase jama tegemises. Ei ole sellist jalaga-pe*se suhtumist nagu Radari koolis, et nüüd on nii ning peab tegema ja kõik. Isiklikult minus tekitas see palju tülgastust, sest puudub elementaarne seltsimehelik ja sõbralik suhtumine oma õpilaste vastu- pidevalt oli säärane tunne, et meie õpetamisega teevad nad meile suure teene. Ise kannatasin selle kogu jama ära, sest arvasin, et autokooli vahetamisega tuleb ilmselt rohkem jagelemist kui sellest jagelemisest tulevat kasu. Aga jumal teab, ehk olekski pidanud vahetama.
Vaatamata kõigele on nüüd siis, jumalale tänu, load käes ja loodetavasti ei pea ma seda Kolgata teed enam kunagi läbima. Ja samuti soovitan ka kõigil teistel, enne autokooli valikut, väga hoolikalt uurida hindu võrreldes teiste autokoolidega, soovitatavalt kuulata oma sõprade/tuttavate soovitusi ja arvamusi. See kujuneb hiljem väga määravaks faktoriks! Edu kõigile!