No näe Renault Dacia ja VAZ Lada ühinevad. Jaa Lada on nii "kõva sõna", et suudab tõsisemagi tegija kui renault põhja tõmmata. Mitu korda on seda juba reanimeeritud? Oleks võinud Kamazi ka kampa võtta. Tuleks suisa teemant kui kokku pandaks dacia ja šaparosets Vened ostku parem jupike vaggrupist ja tehku näiteks a6 rahvasõbralik (hinnapoliitikalt) versioon, saavad baltikumi vasjad omale kobedama raua soetada. Aga praegu ühinevad peldikupott ja kraanikauss Kõige odavam Lada hakkab maksma kõige kallima Dacia hinda ja Dacia kvaliteet langeb Lada Kalina tasemele Lada esindus kadus Eestist ca 15-20 aastat tagasi just seoses Dacia tulekuga. Mõlemad olid odavad aga Lada oli nii palju viletsam, et keegi seda enam osta ei tahtnud ja lihtsad inimesed ise selles süüdi. Miks nad siis ei ostnud? Oleks hoolega ostnud olnuks ka esindus alles. Aga nad sunnikud, eelistasid tutikale TAZ-2110-le poolpiduse Toyota, Volvo, Honda, mersu, bemari, Audi, volksu, Opeli lõpuks Kui sa viitsisid ta eest AINULT NATUKE hoolt kanda, siis lagunes /mädanes ta su käes ära vähem kui kümne aastaga aga kui ainult talda andsid siis sai viisaastakuga hakkama. Tati ja knopkadega kokku pandud papist autod (nii nagu venelkased seda oskavad teha) on väga loodussõbralikud. Lisaks veel see et igal kolmandal korral auto lihtsalt ei käivitu. Nõnda jääb sõitude arv ja õhu reostus ka väiksemaks. Daakia on Rooma provints mis asus tänases Rumeenias nagu Pannonia oli Ungaris. Lada on sara või küün rootsi keeles. Tea mis uueks nimeks saab kas Ladacia Ladatsun DaLaadna Lacia Dada või DalaiLada mida kõik kummardama hakkavad Pigem ikka Da xyj s nim. DALADNA on ka hea nimi aga mis siis DALADNA kapotilogoks on kas lendav kirsa kuigi kõige paslikum selle pasa jaoks oleks lendav perszce millel kirsa sees Selline väga hiinapärane nimi. See on vaat sama miks Žiguleid müüdi väljaspool Nõukogude Liitu Lada nime all. Esimene meenutas läänes häälduse poolest natuke gigolot, seepärast otsustati Lada nime kasuks. Sama muideks miks Mosk vitsi müüdi Soomes Elite nime all, vastasel juhul olnuks viie tähe võrra lühem anekdoot kui kommunism. Ladast tuleb ka elektriversioon pedaalidega. Tippversiooniks on karburaatoriga rida kolm. Ainult patriotism hoiab Ladat ühes tükis. Saab näha mis saab järgmiseks tõmbejõuks. Patriotism? Kummaline , patrioodid, kes karjuvad rasseja rasseja, lehvitavad punaportjankasi kõrviti tsaariaegse trikolooriga ja seovad antennide külge mardikaid, eelistavad Ladadele hoopis sõja kaotanud Saksamaa autotoodangut Tea kas nüüd hakkavad ka Dacial ukselingid küljest ära kukkuma või sõltub sellest kas auto tuleb välja Rumeenia montaažiliinilt või Venest Hakkab saama Daciat Lada hinnaga ja Zhiguli kvaliteediga vanadest Renault juppidest. Seda vene saasta pole kellelegi tarvis. Need suudavad oma optimeerimisega isegi selle renaulti järeleproovitud tehnika saastaks muuta, küll näete. Sisuliselt Dacia on vaese mehe Renualt ja Lada on veel vaesema Dacia. Kui Renault kõik lisad ära kiskuda saad Dacia . Kui daciat hakkab kokku monteerida stjoopa kuvalda ja tellitava võtmega saad Lada. Pask+pask= Täispask Või nagu ristata sipelgas+karu ehk sipelgakaru