Autoabi
TagaVedu on õigete naiste auto!
buumer 31. detsember 2009, kl 15.50 |
- 01. jaanuar 2010, kl 18.25 |
Eile just aitasime ühte bemmi, mis lumisel metsateel siples ja kuskile edasi ei saanud. Kõigepealt sõitsime oma esiveolisega tast tuhinal mööda, siis aga hakkas kahju, pöörasime otsa ringi ja läksime appi. Pika nügimise peale õnnestus ta puhtama tee peale välja saada (köit kellelgi muidugi autos ei olnud, et ta välja vedada oleks saanud), sest ta jäi iga meetri järel uuesti kinni. Lükkasime liikuma ja tundus, et juba läheb, kui rattad uuesti läbi vajusid ja jälle tühja kaapima hakkasid. Oma esiveolisega ei saanud aga arugi, et tee kuidagi problemaatiline oleks. Tagavedu on muidugi teatud oludes väga fun, aga ma naisena ausalt öeldes ei viitsiks iga kerge lumesaju puhul tundide viisi mütata, et autot hangest välja saada. Olin tegelikult väga üllatunud, kui hädas see auto oli, sest teeolud polnud tõesti midagi hullu, lihtsalt kerge kohev lumi, umbes veerand velge kõrge. Autojuhi kommentaaridest võis aga aru saada, et see tal juba väga harjunud nali, et talvel kogu aeg kinni istub. Piirkondades, kus teehooldus normaalne, võib tõesti tagaveoline talvel talutav olla, kuid perifeerias on see täiesti jabur valik.
ha ha 01. jaanuar 2010, kl 18.41 |
qwalda 01. jaanuar 2010, kl 18.51 |
- 01. jaanuar 2010, kl 19.02 |
Ta proovis seal nii, kaevata, plangulaudadest "silda" ehitada (kust ta need lauad võttis, seda ma ei tea, lähim talu oli suhteliselt kaugel), nõksutada kui meelitada kui lihtsalt julmalt talda anda, täiesti lootusetu oli see värk. Rehvid tundusid ka korralikud, ma vilksamisi vaatasin, Nokiani naelad, mustrit paistis ka olevat. Miks ta omadega nii kinni oli, mina ei tea, ei olnud läbimatu teega tegu ja lükata oli ka väga lihtne, sest piisas vaid ühest inimesest, et auto liikuma saada, aga kohe, kui lükkamise järele jätsid, oli auto jälle kinni.
Ahjaa, juht oli meesterahvas, mitte mingi blond tibi. Mina, blond tibi esiveolise käruga, sain ilusasti hakkama :D
Ahjaa, juht oli meesterahvas, mitte mingi blond tibi. Mina, blond tibi esiveolise käruga, sain ilusasti hakkama :D
brünett 02. jaanuar 2010, kl 09.04 |
to-
ei usu häsi su juttu(kui see bemm nüüd just aastast 83 polnud,vanadussurma surnud)),söidan ka bemmiga ja pole kordagi probleeme tekkinud isegi järvamaa hooldamata teedel....ja mäest üles ronib ka.Eelmine talv kasutasin nissan qasqhaid-vöi mis see oli,nelivedu aga anna andeks ruigab rohkem kui liigub....
ei usu häsi su juttu(kui see bemm nüüd just aastast 83 polnud,vanadussurma surnud)),söidan ka bemmiga ja pole kordagi probleeme tekkinud isegi järvamaa hooldamata teedel....ja mäest üles ronib ka.Eelmine talv kasutasin nissan qasqhaid-vöi mis see oli,nelivedu aga anna andeks ruigab rohkem kui liigub....
- 02. jaanuar 2010, kl 15.33 |
esiveolise mitte-buumer autoga 02. jaanuar 2010, kl 22.04 |
Bemmimees 03. jaanuar 2010, kl 20.11 |
Ma ei saa aru, mis kadedusest tingitud teema see jälle on. Saage juba üle, et mõned inimesed BMWga sõidavad! Endal on peres mitu autot: esiveoline, tagaveoline kui ka neliveoline ning väga ükskõik, missuguse autoga ma sõidan. Naine sõidab talvel neliveoga, et ta kuskile kinni ei jääks. Ise sõidan vastavalt tujule nii esi- kui ka tagaveolisega. Kinni pole veel ühegi autoga jäänud.
mees maalt 04. jaanuar 2010, kl 11.48 |
Ei tea jah mis osadel viga on et see tagaveoline auto nii hinge närib. Olgu see tagaveoline siis kas lexus.....mercedes.....ziguli....01..02----09....on kõik normaalne,kui need vennad lumes ukerdavad.Aga nagu nähakse kuskil bmw märki kandvat sõiduvahendit millel ratas veits hanges ringi käib või jumal teab mis põhjusel siis kohe kisa ja hea et veel elu24--ei panda uudist et sellel bemmil käis ratas ringi ja see ei ole normaalne nähtus talvel. Mida on vinguda,tagaveolistega tuleb osata sõita ja muud ei midagi.Vinguvad need kes alustanud sõidu karjääri esiveolisest ja siis saanud ka sõita tagaveolisega ja kinni jäänud esimese sentimeetri järel siis kohe vaja pasundada et jama ja ei kõlba kuhugi.
Ise alustasin oma sõidukarjääri kunagi zigulliga.Ja pean ka mainima et sinna hulka kuuluvad ka 3 sorti erinevad bemarid jne. aga see oli ka kaine rooli aegu,kus ei tahetud teisi rooli lasta sest keegi ei oska tagaveolistega sõita .Omal oli kunagi ka kasutada 3 320 ja sai sõidetud slikk suvekaga idast tallinna nii et terve tee rakvereni sai mindud külg ees ja alles rakverest tallinna sai sõita nagu normaalne inimene.Aga see oli ka selle pärast et kevadel tuli lumi veel kord maha kui juba ei old mingit märki et lund enam tuleb. Zigull kuramus ju nii kerge aga sai igal pool sõidetud ja ei olnud kunagi mõtteski et jään kinni kuhugi ,olgu siis muda või lumehang suur kui tahes.
Eks üks asi ole ka kes kus alustand sõitmist,ise sündind maal,kus teeolusi näeb ikka igasuguseid ja pole ükski sõiduriist võõras,millel rattad all see ka liigub mu käes.Linna inimene siin hädaldab et jama ja ei kõlba kuhugi kui ise ei teagi kuda tuleb sõita. Ps.ise arvan et linna inimesed ongi need SIRGESPETSIALISTID ,kes kord kuus maanteele satuvad ja siis näevad sellist ulmelist kiirust nagu 90 ja silmad punnis.Õppige sõitma kõigepealt,ega kiirust karta tule,tuleb oskusi lihvida .
Ärge arvake et end kiidan siin või midagi aga lihtsalt kirjutasin oma arvamuse siia.
Ise alustasin oma sõidukarjääri kunagi zigulliga.Ja pean ka mainima et sinna hulka kuuluvad ka 3 sorti erinevad bemarid jne. aga see oli ka kaine rooli aegu,kus ei tahetud teisi rooli lasta sest keegi ei oska tagaveolistega sõita .Omal oli kunagi ka kasutada 3 320 ja sai sõidetud slikk suvekaga idast tallinna nii et terve tee rakvereni sai mindud külg ees ja alles rakverest tallinna sai sõita nagu normaalne inimene.Aga see oli ka selle pärast et kevadel tuli lumi veel kord maha kui juba ei old mingit märki et lund enam tuleb. Zigull kuramus ju nii kerge aga sai igal pool sõidetud ja ei olnud kunagi mõtteski et jään kinni kuhugi ,olgu siis muda või lumehang suur kui tahes.
Eks üks asi ole ka kes kus alustand sõitmist,ise sündind maal,kus teeolusi näeb ikka igasuguseid ja pole ükski sõiduriist võõras,millel rattad all see ka liigub mu käes.Linna inimene siin hädaldab et jama ja ei kõlba kuhugi kui ise ei teagi kuda tuleb sõita. Ps.ise arvan et linna inimesed ongi need SIRGESPETSIALISTID ,kes kord kuus maanteele satuvad ja siis näevad sellist ulmelist kiirust nagu 90 ja silmad punnis.Õppige sõitma kõigepealt,ega kiirust karta tule,tuleb oskusi lihvida .
Ärge arvake et end kiidan siin või midagi aga lihtsalt kirjutasin oma arvamuse siia.
oi tõrwa 04. jaanuar 2010, kl 12.59 |
Ostke korralikud rehvid, ja lähed igalt poolt läbi tagaveoga.
Kergemale bemmile tuleb muidugi miski raskus pakiruumis kasuks.
Oma bemmmmmiga (735) olen sellel talvel juba 6 inimest hangest-põllult välja sikutanud
Ise olen paar aastat tagasi vaid korra kinni jäänud. Ja see juhtus ka sügisel ühes põhjatus mülkas, kus isegi 4veoga mehed kinni istusid.
Esiveoga olen ka küllalt sõitnud (mitsubishi eclipse)
Ronis ka väga hästi lumes, ainult ,et laia rehviga oli juhitamatu(225) Kitsama rehviga väga pro!
4-veoga Läksin kunagi väga uljaks ja panin üle katuse.
ISIKLIKULT EI EELISTA ÜHTEGI VEOSKEEMI TEISELE. Kui rehv hea ja sõita ka juba nagu oskad siis peaks ju hakkama saama.....
Kergemale bemmile tuleb muidugi miski raskus pakiruumis kasuks.
Oma bemmmmmiga (735) olen sellel talvel juba 6 inimest hangest-põllult välja sikutanud
Ise olen paar aastat tagasi vaid korra kinni jäänud. Ja see juhtus ka sügisel ühes põhjatus mülkas, kus isegi 4veoga mehed kinni istusid.
Esiveoga olen ka küllalt sõitnud (mitsubishi eclipse)
Ronis ka väga hästi lumes, ainult ,et laia rehviga oli juhitamatu(225) Kitsama rehviga väga pro!
4-veoga Läksin kunagi väga uljaks ja panin üle katuse.
ISIKLIKULT EI EELISTA ÜHTEGI VEOSKEEMI TEISELE. Kui rehv hea ja sõita ka juba nagu oskad siis peaks ju hakkama saama.....
oi 04. jaanuar 2010, kl 18.47 |
Palju oleneb ka auto kõrgusest. Kui juba ikkagi põhjani lumes, ei roni sa esiveolisega ka kusagile. Ise sõidan ka bemariga, juhtub jah vahest, et peaaegu olen kinni jäänud, aga olen omal jõul igaltpoolt läbi läinud. Ja ega BMW ole ainus tagaveoline, et seda siin maha teete, mida härrased-prouased leksuse ja mercedese ja cadillaci ja chevrolet ja chrysleri ja dodge ja paljude fordide ja GMC ja jaguari ja jeepi ja lincolni ja porchede juhid?
LALA 04. jaanuar 2010, kl 23.20 |
oi 05. jaanuar 2010, kl 10.52 |
Tööauto on esiveoline ja võin öelda et pole see parem midagi. BMW-ga sõidan seepärast, et see on kõige mugavam ja mulle sobivaim, ega see pole minu teha, et autot ainult taga ja nelikveolisena toodetakse. Kõik kes BMW-d maha teevad, pole ise kunagi selle auto mõnusid ja mugavust tundnud ja ei lagune ta midagi, kui autot korralikult hooldada. Muidugi mingi korea esiveolise junni hooldamine on odavam, tean omast käest, aga siiski panustan kvaliteedile, turvalisusele ja mugavusele.
Paarutaja 24. jaanuar 2019, kl 14.11 |
Lilly 01. märts 2019, kl 16.54 |
Lisa postitus