Autoabi
Krokodillidega auto käivitamine !!!
Kroku 20. jaanuar 2010, kl 14.38 |
Au to Juht 20. jaanuar 2010, kl 14.50 |
Võib ikka käivitada. Paned teise auto paraleelselt järgi krokodillidega. Pluss plussi ja miinus miinusesse. Doonorauto ei tohiks töötada käivitamise ajal. Seda just doonorauto enda elektroonika pärast. Paraku võiks doonorauto töötada nii paar minutit enne abivajaja käivitamiskatset. Siis saab abivajaja ka natuke voolu akusse ilma doonorauto akut piinamata.
ha ha 20. jaanuar 2010, kl 15.49 |
10a olen andnud ja saanud voolu krokotillidga, alati on andja auto 2500rpm laadinud 5min ja seejärel on abivajaja käivitunud.
käivituse hetkeks ei ole eemaldatud krokotille, alles peale käivitumist, käivitumise hetkel andja ka hoiab pöördeid kõrgemal.
andja autol akult + ja - ning sajal + akule(või + mis toodud eraldi välja, kui aku tagaistmeall või pagassis) ja - mootori külge.
mitte midagi ei ole juhtunud ühelegi masinale
andjaks on olnud ka kaheakuga uus maastur:)
krokotillid võiks olla reka sildiga:), rohkem metalli kasutatud tegemisel:)
käivituse hetkeks ei ole eemaldatud krokotille, alles peale käivitumist, käivitumise hetkel andja ka hoiab pöördeid kõrgemal.
andja autol akult + ja - ning sajal + akule(või + mis toodud eraldi välja, kui aku tagaistmeall või pagassis) ja - mootori külge.
mitte midagi ei ole juhtunud ühelegi masinale
andjaks on olnud ka kaheakuga uus maastur:)
krokotillid võiks olla reka sildiga:), rohkem metalli kasutatud tegemisel:)
well ... 20. jaanuar 2010, kl 16.40 |
Käsna Kalle 20. jaanuar 2010, kl 16.45 |
ok 20. jaanuar 2010, kl 18.28 |
Rax 20. jaanuar 2010, kl 18.37 |
to rax 21. jaanuar 2010, kl 01.24 |
Maaks 21. jaanuar 2010, kl 09.18 |
Doonorauto käib, paned krokodillidega autode "+" ja "+" kokku ja doonorauto "-" paned kokku käivitatava auto mootori küljes mõne metallesemega ehk siis "massi". Viimasena ühendad selle "massi". Siis lased minutit 5-10 laadida ja annad tuld.
"-" otse massi ühendamine võtab koormust maha akujuhtmetelt, mistõttu jääb starterile rohkem voolu.
"-" otse massi ühendamine võtab koormust maha akujuhtmetelt, mistõttu jääb starterile rohkem voolu.
. 21. jaanuar 2010, kl 10.46 |
Ega soovitatakse jah doonori mootor seisata, et muidu võib pingerelee ära kooleda. (Generaator ei saa kunagi ju tavaolukorras starteri pinget tunda)
Ise olen seda koguaeg teadnud, kuid mootorit pole doonoril seisma jätnud( pohh on lihtsalt) Pole miskit veel maha kõrbend (a mul gen. kah 140a)
Ise olen seda koguaeg teadnud, kuid mootorit pole doonoril seisma jätnud( pohh on lihtsalt) Pole miskit veel maha kõrbend (a mul gen. kah 140a)
rax 21. jaanuar 2010, kl 10.52 |
jhhg 21. jaanuar 2010, kl 14.40 |
Susie 21. jaanuar 2010, kl 18.05 |
ha ha 21. jaanuar 2010, kl 20.20 |
Kroko Till 21. jaanuar 2010, kl 21.33 |
Krokudega käivitamisel pange krokud peale ja ärge kiirustage, laske umbes 5 minutit lihtsalt laadida tühja akut.Siis läheb juba iseenesest käima.Doonorauto võiks käivitamise ajal olla süütest väljas.On juhuseid,et elektroonika ütleb üles,pinge muutub käivitamisel.Kui mittekäivitamisel on süüdi külm ilm,siis võiks sutsu eeterit ka lasta,muidu kulutab asjata starterit.
ha ha 21. jaanuar 2010, kl 21.42 |
Au to Juht 22. jaanuar 2010, kl 11.48 |
meha 24. jaanuar 2010, kl 10.05 |
Teeks nii, et oletajad ja kuskilt kellegi sahinat kuulnud inimesed ei kommenteeri tehnikateemadel.
Doonoril mootor las käib.
+ abivajaja +`iga kokku
- abivajaja mootoriga kokku
mõni minut las käib, siis starterit
esimesena - lahti ja teisena + lahti
Kogu teadus ja ärge uskuge kuulujutte teemal- võib tekkida, kellelgi olevat juhtunud, jne, jne
Doonoril mootor las käib.
+ abivajaja +`iga kokku
- abivajaja mootoriga kokku
mõni minut las käib, siis starterit
esimesena - lahti ja teisena + lahti
Kogu teadus ja ärge uskuge kuulujutte teemal- võib tekkida, kellelgi olevat juhtunud, jne, jne
käivitusabi 25. jaanuar 2010, kl 10.05 |
Au to Juht 25. jaanuar 2010, kl 14.00 |
Rax 25. jaanuar 2010, kl 15.22 |
ha ha 25. jaanuar 2010, kl 16.02 |
jhhg 25. jaanuar 2010, kl 18.01 |
olen näinud kuulnud peetis laadimisest
ei nimeta masinaid otseselt aga tööjuures kui ma lasen toonorina käia suitsutegemise jagu ja seisva mootoriga käivitada pole probleeme aga kui Bossid käivitavad minu riistaga teist siis alati nädal või kaks hiljem on üle korra dioodi plokk või pingeregulaator ja see toimub juba aastaid ja kümneid kordi ja õppust ei võta nii nagu siingi mõned ütlevad , et minu jutt on jama
ei nimeta masinaid otseselt aga tööjuures kui ma lasen toonorina käia suitsutegemise jagu ja seisva mootoriga käivitada pole probleeme aga kui Bossid käivitavad minu riistaga teist siis alati nädal või kaks hiljem on üle korra dioodi plokk või pingeregulaator ja see toimub juba aastaid ja kümneid kordi ja õppust ei võta nii nagu siingi mõned ütlevad , et minu jutt on jama
ma 25. jaanuar 2010, kl 18.33 |
jorss 25. jaanuar 2010, kl 19.20 |
HA-ha, kui Sa asja ei jaga, ole parem vait. Sa võid pedaali põrandasse suruda ja mootorit piirajas hoida, sellest hoolimata ei pruugi doonori pingeregulaator ja geneka dioodid terveks jääda kui laibal starterit annad. Starteri voolutarve on lihtsalt niivõrd suur ja genekas ning pingeregulaator ei pruugi selle kõikumisega toime tulla.
Akukeskuse jutul on ka vead sees, miinust ei ühendata käivitamisel mitte laiba akuga vaid mootoriga.
Akukeskuse jutul on ka vead sees, miinust ei ühendata käivitamisel mitte laiba akuga vaid mootoriga.
ha ha 25. jaanuar 2010, kl 20.55 |
Võib minna katki, ei pruugi terveks jääda
no mida jutt
jhhg vähemalt ütles, et temal kogemus, kuigi jah konkreetsest autost ei essugi:)
lõpetage see võib olla jutt ja rääkiga konkreetsetest sündmustest
kui ma näen ühte meest, kes kindlat ütleb et tema geneka pingeregulaator viskas sussid püsti teist autot käivitades, siis tulen siia ja vabandan teie kõikide ees, kes te siin ehkutate
senikaua kasutan krokotille edaspidi ka nagu mina või meha
no mida jutt
jhhg vähemalt ütles, et temal kogemus, kuigi jah konkreetsest autost ei essugi:)
lõpetage see võib olla jutt ja rääkiga konkreetsetest sündmustest
kui ma näen ühte meest, kes kindlat ütleb et tema geneka pingeregulaator viskas sussid püsti teist autot käivitades, siis tulen siia ja vabandan teie kõikide ees, kes te siin ehkutate
senikaua kasutan krokotille edaspidi ka nagu mina või meha
Lisa postitus