Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Reisimine
top10reisipakkumised
 
karol92 05. veebruar 2018, kl 21.08
Tere.

Kas keegi on sealt reisi broneerinud? Kas on usaldusväärne koht?

https://www.top10reisipakkumised.com
 
uudistaja 05. veebruar 2018, kl 22.39
Tahtsin just sama uurida - kas usaldusväärne?
 
hoiatus 12. veebruar 2019, kl 18.47
ise pole kasutanud aga foorumis kirjutatakse, et pole kliendile 3 nädalat raha tagasi maksnud
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217096031647395&set=gm.2373974962613054&type=3&theater
 
anni2 24. september 2019, kl 13.35
Minu kogemus reisikorraldajaga Top10 Reisipakkumised on negatiivne.
Ostsime sõbrannaga reisi Prahasse, mis sisaldas lennupileteid Riiast, 2 ööd 5* hotellis Corinthia Hotel Prague, tasuta sissepääs spasse kindlal kellaajal.
Paar päeva enne reisi algust kirjutasime Corinthia hotelli, et kontrollida oma ööbimise broneeringut. Selgus, et broneeringut meil hotellis pole. Nii Soome kui ka Eesti klienditeenindusega oli suhtlus väga halb ja katkendlik, praktiliselt olematu. Telefoniliiniga oli väidetavalt tõrge ja ei vastanud nii Eesti kui ka Soome telefon. Facebookis vastati napisõnaliselt. Lõpuks paigutati meid teise hotelli, mis oli 4* hotell ja kus pidi spa sissepääsu eest eraldi tasuma. Top10 Reisipakkumised ütlesid ainult, et tegemist on inimliku eksitusega, kuna antud hotell kandis vanasti sama hotelli nime, mille eest me maksime. Kui me oleks Prahasse kohale sõitnud ilma eelnevalt broneeringut kontrollimata, oleksime olnud ilmselt sunnitud võtma majutuse oma raha eest, kuna klienditeenindus ei vasta kirjadele ega telefonile.
Antud situatsioon oli ebameeldiv ja energiakulukas, arvestades asjaolu, et tegemist oli niigi lühikese reisiga, millest palju aega kulutasime Top10 Reisipakkumiste klienditeenindajatelt infot kätte saada.
 
Janina 26. märts 2020, kl 11.58
ETTEVAATUST​ PETTURID!!!
Top10 reisipakkumised kasutab raske olukorda raha teenimiseks.

Tere.
Minu situatsioon, ei puutu COVID19.
Minu pere mina, abikaasa, poeg 11 aastane ostsin​ TOP 10 reisipakkumised​ 19.01 reis koos majutusega ja lennupiletidega Tallinn- Pafos- Tallinn 27.02 - 08.03.2020
Veebriari kuus sain teada, et minul tuleb erakorraline operatsioon ja võtsin ühendus reisi firmaga 12.02 ja küsisin nõu kuidas saan tühistada reisi, et saan mingeid raha tagasi saama, nad vastasid, et jah saate vabalt tühistada reisi​ firma võtab tingimuse järgi trahv ja saate teise summa tagasi saama. 18.02 mina esitasin avaldus, et soovin reisi tühistada ja sain vastus, et firma saadab minule sertifikaati palju raha saan tagasi saama. 20.02 sain kätte sertifikaat​ firma maksab minule​ kontole raha tagasi 750 euro. Ootasin laekumine 1 nädal raha ei tulnud, helistasin nendele klienditeenindaja ütles - oodake veel natukene. Peale 2 nädala kirjutasin jälle​ meili millal saan raha tagasi saama?​ nad vastasid, et ootamis aeg võtab 4-5 nädala..
Ootasin 5 nädala , siis kirjutasin 3 korda, milla saan raha saada, vastus mina ei saanud.
6 nädal möödud-​ helistasin ise küsisin millal mina saan raha tagasi saama? Klienditeenindaja ütles, et jah peate saama juba, oodake palun kirjutan broneerimis osakonnale et nad teevad ülekanne..ootasin veel 4 päeva, raha ei ole tulnud, siis helistasin jälle ja sain vastus - NAD EI SAA RAHA TAGASI MAKSTA , KUNA NAD ISE RAHA EI SAANUD!
Mina täesti shokkis??? Mina ütlesin, et ostsin nende poolt reisi ja lõplikus ikka nad vahendajat,​ vastutajad ja nad peavad minule kompenseerima raha. Mina tühistasin reisi veebruari kuus ja ootasin nii kaua oma raha... mina tulin nendele vastu, kui nad palusid oodata 4- 5 nädala. Nende tingimuse sees mitte kuskile ei ole kirjas, et klient peab ootama 5 nädala oma raha.
Mina arvestasin, et peale tühistamise 18.02 mina saan raha nädala jooksul..
Mina arvan, et nad lihtsalt praegu koroonaviirusega raske olukorda tahavad klientid petta ! Mina pidiksin raha saama 25.02 veebruaril..
Minu pere jäi ilma tööta ja meile väga vaja need raha praegu saada.
Praegu minu poolt esitatud kaebus Tarbiakaitseametisse.

Minu sooviksin, et kõik inimesed teavad kes Top10 reisipakkumised​ ja sellest ettevõttest tulevikus mööda minna!
 
Kadikadi 09. juuni 2020, kl 00.06
Samuti väga negatiivne kogemus antud firmaga, paluvad oodata nädalid ja siis lõpuks ei vasta enam kirjadele.
 
Mgm 22. september 2020, kl 11.03
Otsime reisi tallinn-paphos oktoobris 2019 ning reia pidi toimuma märtsi lõpus, kuid koroona tõttu ei saanud reis toimuda, seega olime sunnitud tühistama. Top10 poolt öeldi, et rahade tagasi saamisega peame ootama 3-4kuud, mis oli väga ebameeldiv, kuid kui aeg kätte jõudis, siis hakati igasuguseid erinevaid valesid rääkima, et ryanairilt nad ei ole veel raha tagasi saanud. Kui küsisime hotellirahade kohta, siis öeldi et nad ei saa erladi hotellirahasid tagasi kanda, sest nende raamatupidamine läheb sassi( pole midagi lollemat kuulnud). Nüüdseks on juba septembri lõpp oleme oodanud 6 kuud rahasid ja igakord tuuakse vabanduseks ryanairi viivitus, kuigi meie kohustus ei ole oodata kellegi kolmanda osapoole järgi, kui me ostsime paketi otse top10. MITTE KUNAGI ÄRGE OSTKE NEILT PAKETTI!! Klienditeenindus oli ka ülimalt aeglane ja vahel ka ülbe
 
Ei soovita 02. oktoober 2020, kl 17.21
Sain enda lühipuhkuse küll tehtud, kuid siiski väga negatiivne kogemus antud reisikorraldajaga. Ei saa aru kuidas nad üldse siiamaani nii tegutseda saavad? Broneerisin 2 päeva ette spa Narva Jõesuus. Saadeti broneeringu eelne kinnitus, aga kirjas et nn päris kinnitus tuleb 24-48 h pärast. Veits imelik muidugi see, et saad nende lehel broneerida puhkuse põhimõtteliselt ka järgmiseks päevaks, aga samas pead kinnitust ootama 48h?? Järgmine päev ootan, siis seda nn päris kinnitust, et tahaks õhtuks ikka teada kas hakkan hommikul Narva poole sõitma või ei. Mitte midagi kuulda neist pole, niiet üritan siis ise kontakteeruda. Telefon on neil nn “rikkis” on lehel kirjas, kuid nüüd teisi postitusi lugedes saan aru, et see telefon neil vist ei töötagi kunagi. Saadan päringu, millele terve päev ei vastata. Seejärel emaili ja samuti ei vastata. Õhtu juba käes ja mitte midagi. Helistasin lõpuks ka soome klienditoe telole ja muidugi ka seal keegi ei vasta. Samuti hiljem lugedes näen, et ega ka soome pool keegi kunagi ei vasta. Lõpuks helistasin õhtul hotelli kus öeldi, et broneering on olemas.
Kõik lõppes ikka hästi, aga peavalu ikka kui ootad puhkust aga ei tea kas saad minna või ei. Ja see et inimestele ei vastata nii kirja kui telefoni teel??? Kuidas saab see firma tegutseda ei saa aru. Igatahes ei soovita sealt reise broneerida!!
 
pettunud 07. august 2022, kl 10.56
Väga ebameeldiv kogemus!

Ostsime reisi Türki (hinnas lennupiletid, transfeerid ja hotell). Nende poolt meilile laekuv info oli täiesti arusaamatu - esiteks täis meeletuid sõnastus- ja kirjavigu (arvatavasti Google translate´st läbi lastud) ning suuremas osas ei puudutanud üldse meie reisigi - näiteks olid selles välja toodud 10 lennufirma lennutingimused, kusjuures meie lennufirmat nendes mainitud ei olnud.
Segase info põhjal tekkis palju küsimusi, kuid nende telefon ei vastanud 2 nädala jooksul kordagi (neil oli ainult üks telefoninumber), Facebookis loeti sõnumid ära, aga ei vastatud ning e-maili teel saadetud kirjadele vastati alati järgmise päeva õhtul peale kella 19 ning taaskord ebakorrektses eesti keeles.

Hotelli jõudes öeldi meie välja prinditud broneeringu kinnituse peale, et sellega ei ole midagi teha. Meie nimesid nende andmebaasis polnud. Öeldi, et me võtaks oma reisipakkujaga ühendust ning laseks neil endale vautšerid saata. Loomulikult ei saanud me tundide viisi selle ettevõttega ühendust ning pidime nördinult maksma ühe ööpäeva eest ise, et kuidagigi lõpuks fuajeest tuppa saada.
Tänu soome keelt kõnelevale tuttavale, kellel õnnestus mõne tunni möödudes saada ühendust Soome klienditeenindusega, hakkasid asjad lõpuks liikuma ning saime viie päeva möödudes oma ühe öö eest tasutud raha ka tagasi. Eesti büroole varasemalt esitatud küsimusele, et mis kell võtab meid transfeer hotelli eest tagasi lennujaama minekuks peale, vastas samuti lõpuks Soome klienditeenindus.

Ühesõnaga ei mõista, mille eest see reisifirma raha vastu võtab, kui oma kliendid niimoodi võõral maal hätta jätab.
did_225376 15. mai 2023, kl 18.53
Ka meil väga ebameeldiv kogemus. Soovisin tühistada reisi pool aastat enne reisi toimumist ja selgus, et saan tagasi ainult hotelli ja transfeeride raha. Lennupiletid 600 eurot Rhodosele - neid lihtsalt polnud enam võiumalik anulleerida - pool aastat enne reisi! Öeldi, et minupoolt valirtud piletid. Kaugel sellest - valida polnud midagi . Kõik oli ette antud ! Ja pool aastat enne reisi ei saa tühistada. Häbiväärne petmine
Aili
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!