Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
Sülearvutiga probleem
 
Niina 13. november 2014, kl 18.00
Mingil põhjusel hakkas videot hakkima, samas tekkis imelik põrin. Nii oligi umbes iga minuti tagant kuni restart teha siis korras jälle. Millest selline asi võiks olla?
 
Niina 13. november 2014, kl 18.06
Unustasin veel mainimata, et aeg-ajalt teeb ka ühe lühikese piiksu.
 
polt 13. november 2014, kl 18.16
See võib vabalt olla selline asi et su arvuti on katki.Mis helistikus see piiks oli. Kas sa seda salvestada saaks. Selle järgi saab aru kas on päris katki , katki minemas või plahvatusohtlik.
teadmatu 13. november 2014, kl 18.31
Ju ta üle kuumeneb.
 
külastaja 13. november 2014, kl 18.34
Vaata seda tabelit ja võrdle millist tüüpi piiksuga on tegu. Mingist riistvaralisest rikkest antakse märku.

http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm
 
küberneetik 13. november 2014, kl 19.28
Suure tõenäosusega on su arvuti jahutusventilaator tolmust umbe läinud. Võimalik, et piisab ka puhastamisest, kuid ei ole välistatud, et see tuleb välja vahetada. Kas kuuled veel ventilaatori urinat või on enne arvuti kinnijooksmist täiesti vaikne?
 
Niina 14. november 2014, kl 13.31
See piiks on vaid hetk, üks kord ja isegi nagu vaevu kuuldav.
Arvuti on alles kaks nädalat tagasi ostetud, seega ei usu, et tolmus juba asi võiks olla? Urinat ka ei eelne.
 
galita 14. november 2014, kl 14.26
Kas arvuti on ostetud uuena või on tegemist kasutatud arvutiga?
Panen siia vene keelse veebilehe lingi, kus on kirjeldatud 5 põhjust, miks video hakib:
http://internetideyka.ru/tormozit-video
 
galita 14. november 2014, kl 14.34
Foorumites loetu põhjal esinevad samad sümptomid lauaarvutitel kui voolupinge on liiga madal ja sülearvutitel on põhjuseks vigane toiteplokk.
 
külastaja 14. november 2014, kl 17.30
Kui arvuti uus on tasuks proovida kas probleem esineb ka aku toitel.
Tegelikult tahaks teada ka arvuti marki ja op- süsteemi või linki kust arvuti ostetud on.
 
Niina 14. november 2014, kl 18.25
Arvuti on uuena ostetud, lenovo 50-70i5 ja Windows 8.1. Selle probleemi esinedes arvuti vooluvõrgus polnud.
 
külastaja 14. november 2014, kl 22.00
Arvuti küll uus, aga temperatuure võiks sellegipoolest jälgida. CPU ehk protsessori temperatuur huvitaks kõige rohkem.
Programm selle jaoks.

http://www.filehippo.com/download_speccy

Võiksid hoida selle töös ja jälgida video vaatamise ajal. Anna siis teada. Garantii kehtib ju samuti. Võid pöörduda sinna kust arvuti ostsid.
 
galita 14. november 2014, kl 22.06
Sülearvutitel on ka sisemine toiteplokk, mis töötab ka siis kui arvuti ei ole vooluvõrgus. Kui toiteplokis on mingi probleem ja läpakas vooluvõrku panna, siis hakkab adapteri tuli vahel vilkuma, kuid mitte alati. Viga võib ka emaplaadis olla, vigane lõuna ja põhja mast põhjustavad samuti hangumist.
Kuna läpakas ka piiksub, siis tundub probleem rauas olevat ja ega pool aastat tagasi ostetud arvutiga muud üle ei jää kui garantiiremont.
 
Niina 17. november 2014, kl 17.18
Nüüd pole videoga probleeme esinenud, küll aga uus asi täna... internetis olles hakkas lehekülg lihtsalt vilkuma nagu lambipirn, mis ühendust ei saa. Peale restarti jälle korras.
Garantiisse vist ei võeta ka kui midagi konkreetset ja püsivat viga ette pole nädata? Sellised ettearvamatud, erinevad tembud.
Igatahes suur tänu teile eelnevate asjalike kommentaaride eest, olete siin väga abivalmis ja toredad.
 
galita 17. november 2014, kl 17.32
Selle kirjelduse põhjal oletan, et tõenäoliselt ekraani kaabel lahti tulnud või katki ja siis kord andes ühendust, kord mitte panebki ekraani lampipirni moodi vilkuma.
Teine võimaluseks on inventer, see võib ka enne lõpliku katki minemist niimoodi teha.
Kaabli kontrollimine, uuesti ühendamine või välja vahetamine ei ole keeruline, aga garantiiajal ei tohi arvutit kodus ise näppida ja peab siiski teenindusse minema.
 
n2 17. november 2014, kl 19.03
galita Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Selle kirjelduse põhjal oletan, et tõenäoliselt ek
> raani kaabel lahti tulnud või katki ja siis kord a
> ndes ühendust, kord mitte panebki ekraani lampipir
> ni moodi vilkuma.
> Teine võimaluseks on invente
> r, see võib ka enne lõpliku katki minemist niimood
> i teha.
> Kaabli kontrollimine, uuesti ühendamine
> või välja vahetamine ei ole keeruline, aga garant
> iiajal ei tohi arvutit kodus ise näppida ja peab s
> iiski teenindusse minema.

*
galita!
Sa ikka märkasid, et arvuti on ainult 2 NÄDALAT vana!

Sellised vead ei saa kuidagi kahe nädalaga tulla. Arvutis on mingi tootja viga, see tuleb müüjale tagasi viia, mitte ise näppima hakata.

.
 
galita 17. november 2014, kl 20.46
to n2, seda ma oma eelmises postituses ju kirjutasingi, et garantiiajal ei tohi arvutit ise kodus näppida. Nii ekraani kaabel kui inventer võivad samuti tootja vead olla.
Kui garantiiremonti tegev arvutiteenindus asub kodulinnas, siis on õigem kohe arvutiteenindusse minna, sest ega müüja arvutit ise remondi, vaid saadab edasi teenindusse. Ise teenindusse minnes saab arvuti kiiremini kätte, kui veab siis juba samal päeval.
 
V 18. november 2014, kl 14.49
http://www.ehow.com/how_7521677_fix-blinking-pages.html
 
n2 19. november 2014, kl 17.09
galita Kirjutas:
-------------------------------------------------------

> Kui garantiiremonti tegev
> arvutiteenindus asub kodulinnas, siis on õigem koh
> e arvutiteenindusse minna, sest ega müüja arvutit
> ise remondi, vaid saadab edasi teenindusse. Ise te
> enindusse minnes saab arvuti kiiremini kätte, kui
> veab siis juba samal päeval.
*

Oled sa, *galita* kindel, et kauplusega asju ei aeta ja sa valeinfi küsijale ei jaga?

Mina Eesti seadusi ei tea, aga Soomes probleemidega tegeleb küll müüja.
Arvuti +ostukviitung koos lükirjeldusega probleemist saab ka postiga saata.

Ma seda ei mõelnudki, et klienditeenindaja kaupluse leti taga kruvikeeraja kätte võtab. Lihtsalt nad saadavad toote edasi kuhugile – see võib olla hoopis teises riigis ja tihti ongi. Suvalisse arvutiremonti võib pärast garantiiaja lõppu oma läpaka viia, siis pole see enam müüja asi.

*
Pregusel juhul on aga tegemist praktiliselt tuliuue arvutiga ja *Niinal* oleks ehk õigem kasutada pretensiooni esitamise õigust, mis on kõikidele toodetele kaks aastat, ei pea ta käima oma arvutiga kaks-kolm või rohkem kordi remondis. Põhimõte on selline, et tarbija on ostnud toote, et seda kasutada, mitte käia seda pidevalt remontimas.

Kui ta soovib, võib muidugi kasutada ka müügigarantiid, siis tuleb vaadata garantiitingimusi.

.
 
galita 19. november 2014, kl 18.33
Kauplus on kohustatud arvuti igal juhul vastu võtma kui arvutiga esineb probleeme garantiiaja jooksul, kuid arvutiomanik võib ka ise pöörduda tootja poolt volitatud arvutiteenindusse. Iga suvaline arvutiteenindus ei tohi garantiiremonti teha, millisel arvutiteenindusel on selleks õigus, seda saab teada tootja kodulehelt või müüja käest. Erinevatel tootjatel võib olla erinevate arvutiteenindustega leping. Uurisin seda asja 3 aastat tagasi.
 
n2 20. november 2014, kl 08.54
Miks sa siis oma kommentaaris #17. november 2014, kl 17.32"
neid oletatavaid vigu loetled ja garantiiremonti soovitad, kui nüüd lõpus ise ka nendid, et saab müüjale tagasi viia?

Õige nõuanne *Niinale* on - vii defektiga arvuti tagasi ja saad uue vastu!

See pole ostja asi hakata uurima, kus asuvad need "tootja poolt volitatud arvutiteenindused" kes tooteveaga p_ska surkima hakkavad, pealegi sa ei tea, kus Eesti nurgas õnnetu arvutiomanik elab.

.
 
galita 20. november 2014, kl 11.37
Nii lihtsalt need asjad ei käi, et lähed mittetöötava arvutiga poodi ja müüja annab naeratades uue vastu:-)
Arvuti peab enne uue vastu vahetamist olema vähemalt 2 korda läbinud garantiiremondi ja kui vaatamata sellele arvuti ikkagi ei tööta, alles siis on ostjal õigus nõuda uut arvutit või raha tagasi. Müüja võib loomulikult ka kohe uut arvutit pakkuda, kuid seda nad üldjuhul siiski ei tee, sest arvuti katki minemise põhjuseks võib olla kasutaja poolne viga(nt.arvuti kukkus maha)ja siis garantii enam ei kehti.
Arvuteid ei osteta ainult kaubanduskeskustest vaid ka e-poodidest, s.h. välismaistest. Tootja poolne garantii kehtib ka e-poest või välismaalt ostetud arvutile ning sel juhul on tihti palju odavam ja kiirem lahendus pöörduda otse volitatud arvuteenindusse. Ka minu läpakas on ostetud e-poest ning garantii ajal katki minemise korral on mul palju mõtekam pöörduda otse teenindusse, kuna teenindus asub mu kodulinnas. Müüjale peaksin arvuti kulleriga tagasi saatma, peale mida müüja saadab omakorda arvuti teenindusse, teenindus saadab peale remonti arvuti uuesti müüjale ning lõpuks saadab müüja arvuti mulle kulleriga tagasi.
to n2, mõtle nüüd ise kui palju selline garantiiremont läbi müüja aega võtab, lisaks veel tuleb mul maksta kulleritasu nii müüjale saatmise eest kui ka selle eest, et müüja mulle arvuti kulleriga tagasi saadab.
 
n2 galitale 20. november 2014, kl 12.53
Oh, sa oled nüüd vaeva näinud. Loodetavasti on teemaalustaja ka lahenduse leidnud, vähemalt pole rohkem küsimusi esitanud.

Minule aga pole mõtet neid asju üle korrata – me oleme erinevad inimesed.
Kui mina ostan poest arvuti, siis tutvun ma ka garantiitingimustega. Kui seal peaks olema mingi selline klausel, et pean tootevea ilmnemisel mööda arvutiteenindusi jooksma hakkaama, siis jätan ostmata.

Kui teen UUE ARVUTI kodus lahti ja see suriseb ning ekraan vilgub, ei vaeva ma oma pead ega foorumlaste omi, mis seal viga on, sest SOFTI viga see pole, vaid viin müüjale tagasi, et see asendaks samaväärse tootega või maksaks raha tagasi.
Juba ostes vigase arvuti remondiga ma ei soostu mingil tingimusel! Kui müüja oletab, et olen lammas ja mul pole tarbija õigustest teadmisi, siis on olemas ka Tarbekaitseamet.

Lõin sinu lause ” Arvuti peab enne uue vastu vahetamist olema vähemalt 2 korda läbinud garantiiremondi” guuglisse ja kohe selle kohta tuli vastus, küll mobiiltelefoni kohta, aga põhimõte on ju sama:
## Lugeja küsib: mitu korda peab telefon remondis käima enne, kui uus antakse?
• Kui tarbija soovib kasutada võlaõigusseadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust, mis on kõikidele toodetele kaks aastat, ei pea ta käima oma telefoniga kaks-kolm või rohkem kordi remondis. Põhimõte on selline, et tarbija on ostnud toote, et seda kasutada, mitte käia seda pidevalt remontimas.
Täisvastus: http://tarbija24.postimees.ee/2604848/lugeja-kusib-mitu-korda-peab-telefon-remondis-kaima-enne-kui-uus-antakse

Peaksid ju teadma, et kauplus/müüja on vaid vahendaja tootja ja ostja vahel, talle on soodsam saata vealine toode tagasi, kui ülal pidada mingit remondimeeste armeed.

.
 
galita 20. november 2014, kl 13.41
Eestis reguleerib tarbekaupade müügigarantiiga seonduvaid probleeme võlaõigusseadus, mille kohaselt võib tarbija kahe aasta jooksul pärast kauba ostmist pöörduda müüja poole, kui ostetud tootel ilmnevad mingid vead. Seejuures eeldatakse, et kuue kuu jooksul kauba soetamisest ilmnenud puudused olid olemas juba ostmise ajal, ning vastupidist peab tõestama kauba müüja. Kuue kuu möödumisel muutub olukord vastupidiseks – tarbija peab tõestama, et tegemist on tootmisdefektiga, mitte kasutamisest tekkinud veaga.

Kaubale kehtib 14 päevane tagastamisõigus ja kui kodus avastad, et pakendist välja võetud uus arvuti ei tööta nii nagu peab, siis 14 päeva jooksul on müüja kohustatud ilma ostja poolse põhjenduseta arvuti tagasi võtma.
Seda, kuhu keegi garantiiajal katki läinud arvutiga pöördub, saab ainult arvutiomani ise otsustada, ja eks pöördutakse oma hädaga ikka sinna kus abi kõige lähem ja kiirem. Mina kirjutasin teenindusse pöördumise võimalusest ainult selleks, et inimesed teaksid, et ei pea ilmatingimata müüja poole pöörduma, kuna müüja on ju ainult vahendaja nagu isegi kirjutasid, ja ka välismaistest e-poodidest ostetud arvuteid ning teisi tehnikavidinaid saab garantii korras Eestis parandada, ainult enne tellimist tuleks siiski tootja kodulehelt järele uurida, kas antud tootja toodetele Eestis garantiiremonti teostatakse.
 
n2 20. november 2014, kl 14.46
Tead, galita!

Mu kadunud vanaemal oli kombeks öelda mõne inimese kohta, et "temaga vaielda on sama mis vasikaga võidu joosta!"

Praegu mõtlen, et see käib just sinu kohta.
Selle asemel, et aru saada, sa kordad ennast ja ka mind, paned sa siia jätkuvalt kopipeiste sellesama tarbijakaitse kodulehe kirjutistest.

Õpi loetust aru saama, osa on ju minu teksti seal ümberjutustatud.

Ma olen siin foorumis selle alustamisest saadik, tean su kirjutisi ja hindan sinu kannatlikkust inimestele vastata küllaltki arusaadaval kombel. Selle aja jooksul oled sa ka ise tunduvalt arenenud.
Aga kohati jääb mulje, et see foorum on sul nagu mingi eravaldus ja teistel siin kohta pole.

Ära muutu koomiliseks - ALATI EI PEA SINU KOMMENTAAR VIIMASEKS JÄÄMA.

Ja ära karda - minust sulle võitlejat pole. Selleks olen ma liiga tume arvutiasjades. Arvuti pole minu huviala vaid töö/huvi vahend, siin foorumis omandan ainult teadmisi ja kui midagi öelda on, siis kirjutan ka.

.
 
analüüs 20. november 2014, kl 14.56
n2 Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Tead, galita!
>
> Mu kadunud vanaemal oli komb
> eks öelda mõne inimese kohta, et "temaga vaielda o
> n sama mis vasikaga võidu joosta!"
>
> Praegu m
> õtlen, et see käib just sinu kohta.
> Selle aseme
> l, et aru saada, sa kordad ennast ja ka mind, pan
> ed sa siia jätkuvalt kopipeiste sellesama tarbijak
> aitse kodulehe kirjutistest.
>
> Õpi loetust ar
> u saama, osa on ju minu teksti seal ümberjutustatu
> d.
>
> Ma olen siin foorumis selle alustamisest
> saadik, tean su kirjutisi ja hindan sinu kannatli
> kkust inimestele vastata küllaltki arusaadaval kom
> bel. Selle aja jooksul oled sa ka ise tunduvalt ar
> enenud.
> Aga kohati jääb mulje, et see foorum on
> sul nagu mingi eravaldus ja teistel siin kohta po
> le.
>
> Ära muutu koomiliseks - ALATI EI PEA SI
> NU KOMMENTAAR VIIMASEKS JÄÄMA.
>
> Ja ära kard
> a - minust sulle võitlejat pole. Selleks olen ma
> liiga tume arvutiasjades. Arvuti pole minu huviala
> vaid töö/huvi vahend, siin foorumis omandan ainul
> t teadmisi ja kui midagi öelda on, siis kirjutan k
> a.
>
> .

Jutt käib poole aasta vanusest arvutist. Kas nii kaua kasutuses olnud arvuti vahetatakse poes uue vastu välja?
isemaag 20. november 2014, kl 16.50
Parem ärge vaielge jahh, browseris võib lihtsalt mingi cookie sees olla mis kellegi poolt teadlikult istutatud ja pidevalt segamas. Chromes-s on nii et more tools+task manager ja vaadata mis asjad toimetavad. Kehva viirusetõrje korral võib sinna kõike tekkida.
isemaag 20. november 2014, kl 17.10
Veel 1 vastus minult: Keegi tahab vaielda ja tegi teema.
Kuid nüüd tõsisemalt:
Ma isiklikult olen pealt näinud, kuidas elektroonika aparaat tehti korda kahe sammu kauguselt. Ma enne selle pealtnägemist ei uskunud et nii on võimalik, ainult irvitasin ühe imeliku inimese üle. Kas see praegune teema on liba või mitte, selle algatajal kindlasti tasub mõtelda oma suhtumise üle kõigesse ja kõikidesse. Ei ole olemas eraldiolevaid olijaid mitte üheski süsteemis. Kaasaegne elektroonika on eriliselt tundlik omaniku ja kasutaja suhtes.
 
to analüüs 20. november 2014, kl 18.09
Niina
14. november 2014, kl 13.31
See piiks on vaid hetk, üks kord ja isegi nagu vaevu kuuldav.
Arvuti on alles kaks nädalat tagasi ostetud, seega ei usu, et tolmus juba asi võiks olla? Urinat ka ei eelne.
Mõhk Metsavana 20. november 2014, kl 18.51
garantiisse sellega. me jätkuvalt ei tea mis arvuti sul on. mõned "arvutid" on ilge rämps, mida hooldusfirmadki näha ei taha. HP paviljonid olid sellise kuulsusega.

on olnud selliseidki millel on jahutus valesti tehtud mistõttu videokiipi ei jahutatagi.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!