Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
Logon UI.exe - Bad Image
 
hädas 12. juuni 2015, kl 14.45
Selline jama siis, et peale Windowsi uuenduste allalaadimist tegi arvuti restardi ja peale seda läks lolliks. Peale sisselülitamist ilmub kast hoiatusega, mille pealkiri on selle postituse pealkirjaks, sisuks teatab, et C:\Windows\system32\LMIinit.dll on error ja käseb programmi uuesti installida või süsteemiadministraatori poole pöörduda. Sisse logida ei lase, kasutajanime ja parooli ära ei tunne. Mida teha? Windows on legaalne 7 Home Premium, aga dvd-d ostes (Elionist) kaasa ei saanud. Sisselülitamisel Last Know Good Configuration proovisin, ei aidanud. Lisaks, ma eriline spets. arvuti alal pole, vanainimene paraku. Paluks juhendit, kuidas saaks süsteemi parandada/taastada. Veel, arvutis on raamatupidamine, nii et vana süsteem maha ja uus peale ilma sealt andmeid kätte saamata ei sobi.
 
Fucs 12. juuni 2015, kl 15.23
LMIinit.dll fail on ilmselt viga saanud.

Win sysfailide parandamise proovimine käsurealt
CMD > sfc /scannow
Sul võib vaja minna WIN7 installiplaati
http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade...

2 variant proovimiseks:
Käivitumisel pressi F11
Peaks avanema "Recovery Manager"
Valida System Recovery
(mitte System Restore!)

3 variant....
Väga pika ja vaevalise protsesi näide, kus lõouks oli vaja ikkagi installiplaati :))

http://www.justanswer.com/computer/4u0v4-windows...


4 variant (mittesoovitav)
Otsida WIN7 plaadilt (või netist tõmmata ja panna pulgale/plaadile - ei soovita) WIN7 LMIinit.dll fail, kustutada käsurida (või mõnda Live CD) kasutades arvutist LMIinit.dll fail ja kopeerida korras LMIinit.dll fail arvutisse.
Peaks asuma "C:\Windows\system32\" kaustas.

http://www.sevenforums.com/tutorials/55728-file-...

______
►Tegelikult ei tea ma midagi.
Fucs™
soni 12. juuni 2015, kl 15.27
hädas Kirjutas:
-------------------------------------------------------

> Lisaks, ma eriline spets. arvuti alal
> pole, vanainimene paraku. Paluks juhendit, kuidas
> saaks süsteemi parandada/taastada. Veel, arvutis o
> n raamatupidamine, nii et vana süsteem maha ja uus
> peale ilma sealt andmeid kätte saamata ei sobi.

Ise pusides teed asja hullemaks. Läbi foorumi juhendamine ei ole eriti viljakas tegevus sellises olukorras. Võin aidata diagnoosida. hallsoni@hot.ee

Vahepeal jõudis Fucs postitada. Juhendid kehtivad eeldusel, et raudvaraline osa on korras. Pealegi eeldab nende juhendite kasutamine ikka seda, et inimene teab, mida teeb.



Toimetatud 1 kord(a). Viimati soni 12.06.2015 15.33.
soni 12. juuni 2015, kl 15.38
Kui andmed on olulised ja tuleb päästa, siis:
1. Kõvaketas masinast välja.
2. Kontrollida masina korrasolek teise kettaga.
3. Kõik ülejäänud tegevused sõltuvad p.2 tulemusest.
hallsoni@hot.ee
 
galita 12. juuni 2015, kl 17.13
Sellel lingil on pikem selgitus LMIinit.dll kohta, tööriist faili parandamiseks ja juhend tööriista kasutamiseks:
http://repairerrors.net/lmiinit-dll.html
soni 12. juuni 2015, kl 17.26
Kõiki neid tarkvara lappimise vahendeid hakkame kasutama peale seda, kui kõvakettast on tehtud kloon teisele kettale ja andmete kadumise oht on sellega kõrvaldatud. Kloonitud kettaga võib proovida mida iganes.
 
hädas 12. juuni 2015, kl 17.42
Jama on selles, et ta ei lase mul sisse logida ka, sest ei tunne kas kasutajanime või parooli ära. Nii ei saa ma seda tööriista ka alla laadida. F11 klahvile sisselogimisel ei reageerinud. F8 reageeris küll, aga sealt katsetatu ei aidanud. No ma kardan jah, et ilmselt ikka läheb plaati vaja.
 
galita 12. juuni 2015, kl 17.50
Soovitus on õige, kuid kas teemaalgatajal on kodus varuketast?
Arvuti korrasolekut saab ka plaadi või USB pulgaga proovida. Kui kõvakettal olevad andmed on loetavad, siis üheks võimaluseks on veel bootide arvuti mõne Linux Live süsteemiga üles ning laadida Windowsi kaustas olevad olulised failid pilve.
 
kle galita 12. juuni 2015, kl 18.01
windowsi kaustas ei hoia küll keegi mingeid olulisi faile (jah, muidugi windowsi jaoks on need failid kindlasti olulised :D). olulised failid on kas users kaustas või mujal.
 
galita 13. juuni 2015, kl 13.51
Kuhu mu viimane postitus on kadunud, see kus vastasin kle galita'le?
Kuna mode tundis end mu viimasest postitusest puudutatuna, tõenäoliselt on põhjuseks Linux, siis vastan uuesti.
Windowsi kausta all mõtlesin Windowsi kettaosa-väljendasin end valesti, vabandust. Bootides arvuti Linux Live süsteemiga üles, pääseb ligi kettaosale kus asub Windows ning saab sealsetes kaustades olevad olulised failid pilve üles laadida.
Mõhk Metsavana 13. juuni 2015, kl 15.57
tassi kast elioni esindusse. OEM windowsite jamad on arvuti müünud ettevõtte klaarida.
osta üks usb kõvaketas ja lase varundada kogu teave sinna. muidu ei garanteerita arvutis olnud teabe säilimist.
soni 19. juuni 2015, kl 15.49
Hädaline tõi arvuti minu juurde ja probleemid lahendatud.
1. Tegemist oli DELL laptopiga, seega soovitus "vajuta F11" jne ei aidanud.
2. Failide kopeerimine õnnestus alles peale seda, kui HDD sai masinast välja võetud ja chkdsk /f läbi tehtud.
Kõvaketas oli ääreni täis ja failisüsteem rikutud.
3. DELLIL on selline abivahend nagu "Dell DataSafe Local Backup" http://www.dell.com/support/article/us...
Masin sai uuesti installitud, omanik sai korras arvuti ja oma välisele kettale failide varukoopiad.
Seega tegemist ei olnud "OEM WIN jamaga"
 
galita 19. juuni 2015, kl 16.34
soni Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Hädaline tõi arvuti minu juurde ja probleemid lahe
> ndatud.
> 1. Tegemist oli DELL laptopiga, seega
> soovitus "vajuta F11" jne ei aidanud.
> 2. Failid
> e kopeerimine õnnestus alles peale seda, kui HDD s
> ai masinast välja võetud ja chkdsk /f läbi tehtud.
>
> Kõvaketas oli ääreni täis ja failisüsteem riku
> tud.
> 3. DELLIL on selline abivahend nagu "Dell
> DataSafe Local Backup" http://www.dell.com/support
> /article/us/en/19/SLN129659/EN
> Masin sai uuesti
> installitud, omanik sai korras arvuti ja oma väli
> sele kettale failide varukoopiad.
> Seega tegemis
> t ei olnud "OEM WIN jamaga"

Tänan, et teavitasid siinseid foorumlasi probleemi põhjusest ning aitasid hädalist. Kuna siin käivad abi saamas tavalised arvutikasutajad, siis võib selliste probleemiga hädalisi veelgi tulla.
 
V 20. juuni 2015, kl 09.09
galita poolt pakutud tööriista ei soovita.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!