Sünnilood
reesuskonflikt
autor 24. detsember 2007, kl 01.01 |
lähiajal on plaanis perre laps saada ja loen viimasel ajal palju selle kohta jne, aga ma pole aru saanud, et mida reesuskonflikt endast kujutab. saan aru, et lapsel ja emal erinevad reesused vist, aga ma ei mõista miks see halb on jne. äkki keegi oskab arusaadavalt seletada? raamatu jutt jätab kõik väga ebaselgeks.
kogemus on selline 24. detsember 2007, kl 14.56 |
minni 24. detsember 2007, kl 18.09 |
Jobu 25. detsember 2007, kl 11.22 |
Oi naised, ikka väga imelikud kommid teil ja kui ise läbi elanud veel imelikum kui selline väärinfo.
esimese lapsega ei tekigi mingit reesuskonflikti. Küll aga esimene rasedus jätab naise organismi antikehad ja teisel rasestumisel hakkavad need siis rolli mängima. Nii sünnibki teine laps reesuskonfliktiga ja muud seal ei tehtagi kui ....., veri vahetatakse vastsündinul ära.
esimese lapsega ei tekigi mingit reesuskonflikti. Küll aga esimene rasedus jätab naise organismi antikehad ja teisel rasestumisel hakkavad need siis rolli mängima. Nii sünnibki teine laps reesuskonfliktiga ja muud seal ei tehtagi kui ....., veri vahetatakse vastsündinul ära.
... 25. detsember 2007, kl 19.18 |
:: 26. detsember 2007, kl 21.55 |
<http://www.inimene.ee/pages.php3/06?haigus=90&text_type=2&login=a5cbd16528184cde682a8552b2ce4b8a#Tekkep%F5hjused%20ja%20mehhanismid%3CA%20NAME%3D%22Tekkep%F5hjused_ja_mehhanismid%22%3E%3C%2FA%3E>
mina olen asjast niimoodi aru saanud, et ema keha proovib last ära tõugata, kui on reesuskonflikt. minu emal nt oli minuga sama asi. eks nüüd teatakse sellest rohkem, mina sündisin 1981 ehk siis nõukogude ajal. ema sai ka süste või tablette ja pidi päris tükk aega haiglas istuma. arstid pakkusid talle ka teistsugust varianti, aga tema polnud nõus.
halb ongi see, et keha lükkab loodet ära ning võib tekkida iseeneslik abort.
mina olen asjast niimoodi aru saanud, et ema keha proovib last ära tõugata, kui on reesuskonflikt. minu emal nt oli minuga sama asi. eks nüüd teatakse sellest rohkem, mina sündisin 1981 ehk siis nõukogude ajal. ema sai ka süste või tablette ja pidi päris tükk aega haiglas istuma. arstid pakkusid talle ka teistsugust varianti, aga tema polnud nõus.
halb ongi see, et keha lükkab loodet ära ning võib tekkida iseeneslik abort.
d 27. detsember 2007, kl 16.39 |
skorpion 30. detsember 2007, kl 16.50 |
Laps ja ema võivad olla ohustatud, kas tunned lihtsalt huvi? Aga kui sul on negatiivne veri siis oled niikuinii vaatluse all.
Mul on ema negat., isa posit, mina posit. Sündisin kuu aega varem, kollakana, vereülekannet ei tehtud. Aga muud jama oli veel nii ema kui ka minuga. Ema esimesel lapsel polnud mingit tervisehäda.
Mul on ema negat., isa posit, mina posit. Sündisin kuu aega varem, kollakana, vereülekannet ei tehtud. Aga muud jama oli veel nii ema kui ka minuga. Ema esimesel lapsel polnud mingit tervisehäda.
s 31. detsember 2007, kl 14.28 |
ann 01. jaanuar 2008, kl 02.49 |
minul reesus neg....laste isal reesus posit. ühelgi mu kolmest lapsest pole mingeid probleeme olnud,ei nende kandmise ajal ega ka sünnitusel...võeti raseduse ajal lihtsalt verd tiba rohkem,et kontrollida antikehade olemasolu....lisan veel ,et kõigil kolmel lapsel on isa veri...st. positiivne
autor 05. jaanuar 2008, kl 00.42 |
minul on negatiivne veri. abikaasa kohta ei oska hetkel öelda kuna sellega on väiksed jamad. ühe paberi järgi + teise järgi - . plaanis teha vereproov ja kindlalt teada saada. plaanis on ka arstile minna varsti sest võimalik et olengi rase. päevad oleks pidanud 27 hakkama ja siiani pole alanud ja 12 aastasest saati pole rohkem kui 2-3päeva kõikunud. :D
Bianx 06. jaanuar 2008, kl 16.37 |
gfhnxjm 06. jaanuar 2008, kl 22.41 |
naised, kellel selline asi on olnud peaks ikka teadma, mis see täpselt on. tundub, et igaüks on sellest erinevalt aru saanud. reesuskonflikt on veretüüpide konflikt. see tähendab seda et naise keha hakkab lapse vastu antikehasid tootma, kuna talle tundub see olevat võõrkehana. keha tahab last ära tõugata.
küsige ikka oma arstilt täpsemalt üle sellised asjad.
küsige ikka oma arstilt täpsemalt üle sellised asjad.
.. 16. jaanuar 2008, kl 16.45 |
*** 20. jaanuar 2008, kl 01.18 |
mina olen B neg. laps on 0 +, mis on tema isaga sama veri. aborti olen 1 kord teinud. enne lapse sündi.
pärast lapse sündi tehti miski süst, et teise lapsega võib jama tulla muidu. aga mina teist last ei tahagi. rasedaks jään liiga lihtsalt. jama sellega kohe.
minu ema on + verega ja isa ka. niipalju kui mina tean, siis esimese lapsega ohtu pole, aga järgnevatega peab kontrollima rohkem.
pärast lapse sündi tehti miski süst, et teise lapsega võib jama tulla muidu. aga mina teist last ei tahagi. rasedaks jään liiga lihtsalt. jama sellega kohe.
minu ema on + verega ja isa ka. niipalju kui mina tean, siis esimese lapsega ohtu pole, aga järgnevatega peab kontrollima rohkem.
Nänä 21. jaanuar 2008, kl 08.23 |
32+2 21. jaanuar 2008, kl 14.46 |
32+2 21. jaanuar 2008, kl 14.48 |
arst 28. jaanuar 2008, kl 22.38 |
Nänä, sina said oma arstist valesti aru. ABO-süsteem on üks paljudest, mida määratakse. Reesuskonflikt on seotud Rh-süsteemiga. On võimalik Rh-positiivne ja Rh-negatiivne veri. Reesuskonflikt saab alguse siis, kui Rh-negatiivne naine kannab Rh-positiivset last. Nimelt satuvad loote erütrotsüüdid ema vereringesse, mistõttu nende pinnaantigeenide vastu tekivad emal antikehad. Antikehad tekivad ainult Rh-positiivsete erütrotsüütide vastu, kuna Rh-negatiivne tähendab konkreetse pinnaantigeeni puudumist. Kui Rh-negatiivne ema jääb uuesti rasedaks ning tema teine laps on Rh-positiivne, siis ema vereringes olevad Rh-antikehad ründavad loote erütrotsüüte.
m 04. veebruar 2008, kl 14.26 |
reesusnegatiivne ema 13. veebruar 2008, kl 15.48 |
Reesuskonflikti vastu tehakse süst tänapäeval ja ma rõhutan : see ei ole enam probleem!!! Ka pärast aborti tehakse süst. Ja praegu juhtub ikka väga harva, kui peab lapsel sündides verd vahetma (mis oli varem laialt levinud)
Ja selle autori jutt on täielik jama. Ma loodan südamest,et sa said arstist lihtsalt valesti aru, mitte su arst ei ole nii rumal!
Autor: Nänä
Aeg: 01-21-08 08:23
REESUSKONFLIKT SAAB VAID TEKKIDA SIIS KUI EMA ON REESUSPOSITIIVNE JA ISA REESUSNEGATIIVNE. KUI SINA OLED NEGATIIVNE POLE REESUSKONFLIKT VÕIMALIK.. Vähemalt minu arst ütles nii
Ja selle autori jutt on täielik jama. Ma loodan südamest,et sa said arstist lihtsalt valesti aru, mitte su arst ei ole nii rumal!
Autor: Nänä
Aeg: 01-21-08 08:23
REESUSKONFLIKT SAAB VAID TEKKIDA SIIS KUI EMA ON REESUSPOSITIIVNE JA ISA REESUSNEGATIIVNE. KUI SINA OLED NEGATIIVNE POLE REESUSKONFLIKT VÕIMALIK.. Vähemalt minu arst ütles nii
reesusneg. rase 17. juuni 2008, kl 17.03 |
Nänä!
Loe arsti kommentaari ja harimiseks veel loe seda ka:
http://www.perekool.ee/maarja/index.php?id=1043
Mind ennast huvitab, kui on peale aborti tehtud süst antikehade moodustamise vastu, kas siis ikka on oht reesuskonflikti tekkeks?
Mul nimelt olnud 2 aborti ja nüüd kavatsen sünnitada.
Aga hirm on kohutav.
Loe arsti kommentaari ja harimiseks veel loe seda ka:
http://www.perekool.ee/maarja/index.php?id=1043
Mind ennast huvitab, kui on peale aborti tehtud süst antikehade moodustamise vastu, kas siis ikka on oht reesuskonflikti tekkeks?
Mul nimelt olnud 2 aborti ja nüüd kavatsen sünnitada.
Aga hirm on kohutav.
... 21. mai 2010, kl 16.20 |
Suzanne 23. mai 2010, kl 11.22 |
rh-- 20. juuli 2010, kl 11.47 |
Eelnev jutt kõik õige, et komplikatsioone võib tekkida alates teisest lapsest/abordist(va Näna jutt muidugi) Tegelikult on nii, et kui isal on Rh+, siis ei pruugi reesuskonflikti tekkida, sest Rh+ koosneb kas ++ või +-. Ja kui laps saab emalt miinuse ja isalt ka miinuse, siis tuleb kokku -- ja konflikti ei teki. Kindlasti ei ole tänapäeval reesuskonflikt mingi probleem/takistus pigem rohkem selline 70ndate aja probleem, nt mu tädi sündinud 1979ndal reesuskonfliktiga ja tal veri ära vahetatud. Sellest ajast on meditsiin ikka väga palju arenenud ja kahtlen kas tänapäeval asi üldse verevahetuseni lähebki. Seega ei tasu paanitseda, vaid oma arsti lihtsalt teavitada
M35 20. juuli 2010, kl 12.13 |
Probleem võib tekkida siis, kui emal on Rh- ning isal Rh+. Lastel on alati isa veri(nii veregrupp, kui ka Rh ). Seega, kui pere erinevatel lastel on erinevad veregrupid, siis on ka erinevad isad :)))
Kui isal on Rh-, siis pole kunagi reesuskonflikti karta. Täiskasvanud inimesed võiksid ikkagi oma veregruppi teada ning enne lapse soetamist ka neid teemasid omavahel arutada.
Kui isal on Rh-, siis pole kunagi reesuskonflikti karta. Täiskasvanud inimesed võiksid ikkagi oma veregruppi teada ning enne lapse soetamist ka neid teemasid omavahel arutada.
H 20. juuli 2010, kl 16.04 |
M35 20. juuli 2010, kl 16.16 |
[ "Lastel on alati isa veri" - täielik vale. ] :)))))
No siin nüüd küll vist naine räägib :)))
See on õige, et lastel polegi ema veregrupp vaid ISA oma. Kui lastel erinevad veregrupid, siis ...
Näiteks minul on oma õe-vennaga üks veregrupp (ka isal oli sama). Tean ka teisi peresid, kus lapsi mitu ning kõigil isaga sama veri.
No siin nüüd küll vist naine räägib :)))
See on õige, et lastel polegi ema veregrupp vaid ISA oma. Kui lastel erinevad veregrupid, siis ...
Näiteks minul on oma õe-vennaga üks veregrupp (ka isal oli sama). Tean ka teisi peresid, kus lapsi mitu ning kõigil isaga sama veri.
H 21. juuli 2010, kl 12.59 |
Palun loe, lehekülje täitsa all on tabel:
http://www.kliinikum.ee/verekeskus/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=25
Sealt on näha, et kui üks vanem on 0 veregrupp ja teine AB veregrupp, siis lapsed tulevad kas A või B! No ei ole ju ei ema ega isa veregrupp! Näiteks kui mõlemad vanemad on B-grupiga, siis võib lapsel olla ka 0-veregrupp!
Palun uuri ise edasi ning siis saad ehk aru, kui rumal jutt see on, et veregrupp tuleb ainult isalt. Siis poleks isaduse tuvastamiseks ju DNA-testi vajagi, vaid sageli piisaks lapse veregrupi kindlakstegemisest.
http://www.kliinikum.ee/verekeskus/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=25
Sealt on näha, et kui üks vanem on 0 veregrupp ja teine AB veregrupp, siis lapsed tulevad kas A või B! No ei ole ju ei ema ega isa veregrupp! Näiteks kui mõlemad vanemad on B-grupiga, siis võib lapsel olla ka 0-veregrupp!
Palun uuri ise edasi ning siis saad ehk aru, kui rumal jutt see on, et veregrupp tuleb ainult isalt. Siis poleks isaduse tuvastamiseks ju DNA-testi vajagi, vaid sageli piisaks lapse veregrupi kindlakstegemisest.
kata 21. juuli 2010, kl 16.19 |
Lisa postitus