Siamis on tõesti megahea teenindus, juhtumisi tean, et neid koolitas selline tunnustatud müügitreener nagu Ekke Lainsalu (CV-Online Müügiguru võistlus jms).
Toidust ja teenindusest veel. Hea toidu võib vilets teenindaja tõesti nii ära rikkuda, et NEVER ei lähe sinna tagasi, olgu toit kui hea tahes. Samas kui on superhea teenindus, aga toit keskpärane, kompenseerib teenindus mõnevõrra küll. Ja kui lihtsalt mõni toit ei maitse, asi pole kvaliteedis, siis meeldiva teenindusega kohta lähed tagasi, et seal ka teisi roogi proovida.
Head toitu võib teha ka kodus. Pubis ja restoranis maksame me suuresti just selle eest, et meie eest hoolitsetakse, et me ei pea ise midagi tegema (peale maksmise :)
Muidugi on ka kokk ja nõudepesija raha ära teeninud, aga eeldaks siiski, et neile maksab omanik.
Tip peaks tõesti jääma ettekandjale, selle jagamine kipub pingeid tekitama, pealegi motiveerib tip paremini töötama.
Fakt on muidugi see, et omanik/juht, kes käsitleb ettekandjat transporttöölisena, tapab IGASUGUSE motivatsiooni. Mõistlikum oleks ettekandjat ehk müügiinimesena kohelda? HEA juht teab, et müügimeeskonda tuleb motiveerida ja väärtustada, sest OTSESELT NEIST SÕLTUB FIRMA KÄIVE & EDUKUS!
Päikest ja kevadet!