Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Gurmaanidele
jootraha
 
krissu 28. märts 2002, kl 00.15
Tänan kõiki,kes viitsisid sõna võtta.
 
arabella 28. märts 2002, kl 08.32
Muide mulle tuli meelde T.Tshatshua loengust selline asi - klient ei ole kohustatud teenindajale tippi jätma. Jootraha on kompliment hea teeninduse eest. Jootraha kuulub seega teenindajale ja on lisaboonus. Ise ei jäta kunagi restoranides niisama jootraha - ikka ainult väga hea teeninduse eest. (viimati sain väga head teeninduse osaliseks Siamis).
 
teame küll 28. märts 2002, kl 10.26
Siamis on tõesti megahea teenindus, juhtumisi tean, et neid koolitas selline tunnustatud müügitreener nagu Ekke Lainsalu (CV-Online Müügiguru võistlus jms).

Toidust ja teenindusest veel. Hea toidu võib vilets teenindaja tõesti nii ära rikkuda, et NEVER ei lähe sinna tagasi, olgu toit kui hea tahes. Samas kui on superhea teenindus, aga toit keskpärane, kompenseerib teenindus mõnevõrra küll. Ja kui lihtsalt mõni toit ei maitse, asi pole kvaliteedis, siis meeldiva teenindusega kohta lähed tagasi, et seal ka teisi roogi proovida.

Head toitu võib teha ka kodus. Pubis ja restoranis maksame me suuresti just selle eest, et meie eest hoolitsetakse, et me ei pea ise midagi tegema (peale maksmise :)
Muidugi on ka kokk ja nõudepesija raha ära teeninud, aga eeldaks siiski, et neile maksab omanik.
Tip peaks tõesti jääma ettekandjale, selle jagamine kipub pingeid tekitama, pealegi motiveerib tip paremini töötama.
Fakt on muidugi see, et omanik/juht, kes käsitleb ettekandjat transporttöölisena, tapab IGASUGUSE motivatsiooni. Mõistlikum oleks ettekandjat ehk müügiinimesena kohelda? HEA juht teab, et müügimeeskonda tuleb motiveerida ja väärtustada, sest OTSESELT NEIST SÕLTUB FIRMA KÄIVE & EDUKUS!

Päikest ja kevadet!
 
sille 28. märts 2002, kl 10.48
Kas ei pea ikka toodet ka olema,mida müüa?
 
ketu 28. märts 2002, kl 21.46
just sellepärast mulle meeldibki Shoti klubi, et sealne Edinbourg'i kalasupp ja krevetisalat maitsevad mulle nii-nii väga ja teenindus on superb ja miljöö on kahvel mõnus.
 
tramm 05. aprill 2002, kl 16.43
lugesin ja jäin mõttesse.

restoraniomanik, minus viha ei tekitanud.
ka ei häirinud mind sõna - transporttööline.
ka mina näen asju nii: nõudepesija on isik, kes hoolitseb korras töövahendite üle. kokk on see, kes valmistab ja ettekandja on see, kes valmis toodangu kohale toimetab. milles probleem? on veel isik, kes suhtelb varustajaga, et oleks millestki midagi teha jne.

palun vabandust, aga keegi nüüd solvuda küll ei saa.
mis moodi siis peab kogu süsteemi nägema? ilus neiu oma särava isikupäraga meelitab kliente kohale ja seepärast maksan talle??? ei, maksan ikka selle eest ta valmis toodangu ilusti ja ilma äpardusteta kohale toimetaks. ei ole ta keegi mu kui ainult transportija.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!