esiteks, klienti ei peaks koigutama, kui palju ettekandja tööd saab, tõepoolest. mina tulen sööma, tasuta mind ei toideta.
asi on selles, et olen Toomase, Moskva peakoka, endise Noku klubi peakokk. Head toidud on! Huvitavad. ja loobuda ei tahaks neist kyll. ja külastame põhiliselt teist korrust. aga mingi häda on üle korra, sõltub, mis ettekandja peale satud. Kord tuuakse palaval päeval söögi juurde jooki ilma jääta, kord peab menüüd ootama kaua, pärast ei viitsi uurida ja tellid mingit lemmikut kähku. või siis istud lauda ja seal on saiapuru ja kohvivedelik vms peal veel - et koristamata jäänud. mõned korrad oli aga lausa super, kiire, sõbralik, tore, siis oleme ka normaalset tippi jätnud. avansina ei jäta tippi kunagi - et "ah, äkki see tüdruk, kes mind ei viitsind teenindada, jätab meelde, et me jätsime raha talle ja viitsib järgmine kord meid paremini teenindada"
pegasuses on ntks nii, et seal arvel kirjas, et tasu teenindamise eest ei ole hinnas kajastatud, st peab tippi jätma (teenindusega muide alati rahul seal), moskvas ma pole sellist kirja näinud arvel (võib-olla ei ole piisavalt hästi uurinud, ega ei maksagi seal enda eest tihti), aga võib-olla peab siis rakendama sellist korda, nagu USAs, et jootraha on kohustuslik. oleks nõus maksma, kui vaid teaks, et ettekandjat motiveerib see paremini tööle :)
VS'sse pole ammu sattunud.