Kõigepealt vastus küsijale - palu selle ise endalt elu võtnud inimese hinge eest. Palve on alati hea. Oled Sa ise usklik, st kas sa usud Looja Jumalat?
Palve on kõne Jumalaga, räägi talle ära, mis Su hinge vaevab ja Sa saad vastused.
Ära muretse, hing ei jää maa peale hulkuma, Piibel ei räägi niisugusest hulkumisest midagi ja uuestisündimisest Piibel ka ei räägi. Palu armu ja halastust sellele hingele ja tea, et Jumal näeb inimese südamesse, ta teab motiive.
Kui inimene võttis elu meeltesegaduses, siis mis see meeltesegadus muud on kui kurja vaimu mõju, kes inimeselt mõistuse röövib? Inimese enese süü ei pruugi sel juhul olla suur.
Mis saab inimesest pärast surma, selles on erinevad religioonid erinevatel seisukohtadel. Mina räägin seda tõde, mis on Piiblis. Piibel ei õpeta taassünde, Piibel räägib ühest ja ainsast elust. Ja selles ühes elus tehtud valikute järgi otsustatakse inimese igavik.
Igavik on igavene elu, mis tugineb teistele alustele kui meie praegune elu planeedil Maa. Igaviku Kuningriiki lastakse sisse vaid need, kes alluvad Looja normidele ja Looja Kuningriigi konstitutsioonile, piirikontroll on täiuslik, seda võltsdokumentidega ära petta ei ole võimalik.
Väike lisa - Piiblit ei kirjutanud jüngrid. Piibel koosneb kahest osast - Vana Testament ja Uus Testament. Osa UT on Jeshua jüngrite kirjutatud, VT raamatud kirjutati eri aegadel, vanimad umbes 3500 aastat tagasi, st 1500 a eKr.
Jah, piiblitõlkeid on palju ja osa raamatuid on Piiblist välja jäetud, kuid põhiolemus on alles. Uuri ometi natuke Piibli kujunemise ajalugu - kuidas käsikirju ümber kirjutati, kus neid hoiti, mis on tänaseni alles, mis ajast ja kuidas need kattuvad meie tänaste tõlgetega. Uuri, siis saad selgust ja sa ei pea alusetult oletama.
Mina ei kaitse kirikut, Piiblil ja JHVH Jumalal ei pruugi palju kirikuga tegemist olla. Olen nõus, et kirik on teinud palju kurja ja teeb seda jätkuvalt. Mina rääkisin Piiblist, Piibel ei võrdu kirik.
Muide, su näide silm silma hammas hamba vastu tähendab seda, et Piibel keelas Iisraeli rahval kätte maksta rohkem kui oli kahju tehtud.
Tollases Lähis-Idas oli tavaline, et kätte maksti rohkem kui oli kahju tehtud. Iisraellasi manitsetakse hamba väljalöömise eest kätte tasudes piiri pidama nii, et lüüakse ka kahjutekitajal ainult hammas välja, mitte ei lööda inimest ennast maha. Et neist asjadest aru saada, tuleb tunda ajalugu ja tolleaegset kulturi ning tavasid.