Olen pikalt talunud valereklaame, tihti kehva ja umbkeelset klienditeenindust ning seda, et õhtuks on kaupluse riiulid poolenisti tühjad. Aga nüüd on küll mõõt täis. Poeskäik on muutunud kaks korda pikemaks, ja seda just iseteeninduskassade tõttu. Pool aega näitab masin veateadet, siis tuleb oodata teenindajat, kes on parasjagu hõivatud mõne teise masina probleemiga või kellegi sularahamaksega. Kui tahad rohkem kaupa osta, pole jõusaali enam vajagi – see "võimlemine" on rohkem kui piisav!
Ah, et miks mitte kasutada tavalist kassat? Aga Lidl teeb siin Maximat – enamik ajast on kõik tavalised kassad suletud. Tõtt-öelda ma pigem seisaks isegi pikemas järjekorras, kui läbiks seda iseteeninduskassade kadalippu. Kas on veel inimesi, kellele Lidli iseteeninduskassad on sama ebameeldivad ja kes on seetõttu otsustanud seal vähem käia?
Võiks ju vähemalt mingi äpi-põhise lahenduse teha nendele, kes ei soovi tipptunni ajal pool tundi oodata ja seejärel ise piiksutada sama kaua, lisaks veel pakkimine. Seda enam, et Lidli hinnad on viimasel ajal tõusnud ja jõuavad varsti teiste kettide tasemele. Kliendikogemus võiks küll parem olla.